Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-05-10, 01:21   #1

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19
Exclamation

Dokument utifrån - Fotbollsskandalen

Söndag 16 maj 22:00 Dokument utifrån

Fotbollsskandalen

Italiensk dokumentär från 2010. I maj 2006 uppdagades italiensk fotbolls värsta kris någonsin med mutade domare och uppgjorda matcher. Efterspelet pågår fortfarande. I denna nygjorde dokumentär får vi bland annat genom hemliga telefonavlyssningar höra hur domare, spelare och högt uppsatta medlemmar av italienska fotbollsförbundet manipulerade matchresultaten i den italienska ligan.

Är själv ett stort fan utav dokumentärerna de sänder på SVT, och nu när de väljer att kombinera två stycken trevliga ämnen - uppgjorda matcher i Italien och dokumentärer får man ju bara inte missa detta.
Knaffell är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-10, 01:27   #2

kingscanias avatar

Sharp$: 56

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

NAJS! Brukar aldrig missa dokument utifrån på svt2 söndagar, nästan tv helgens höjdpunkt! Kommer sitta fastklistrad!

Citat:
Sätt in pengar på Plusgiro 52 90 49 - 9 eller Bankgiro 5223 - 9159 märk talongen "Shaking Generation - Björn Hellkvist".
Citat:
Give Sharp$, not "Tack"!
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-10, 02:10   #3

Jerpes avatar

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 212

Jerpe
Stats: 85 - 28 - 3
ROI: 116.11%
Vinstprocent: 75.00%

Standard

Låter intressant, hade nog missat det om du inte tipsat om det, tackar!
Jerpe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-10, 10:48   #4

Grezeas avatar

Sharp$: 110
Standard

Som supporter till La Vechia Signora vill jag nog inte se denna, den är helt säkert sjukt partisk och lär ta inte upp hur inter med Moratti i spetsen har mutat hela ligan osv.

Ni som har sett den kan ju berätta om det var just så sen

Forza Juve!
Grezea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-17, 00:02   #5

Sharp$: 19
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grezea Visa inlägg
Som supporter till La Vechia Signora vill jag nog inte se denna, den är helt säkert sjukt partisk och lär ta inte upp hur inter med Moratti i spetsen har mutat hela ligan osv.

Ni som har sett den kan ju berätta om det var just så sen

Forza Juve!
Sjukt partiskt skulle jag inte säga, men en stor del utav repotaget utgjordes, med all rätt, utav Juve och dess ägare. Men de tog även upp de andra klubbarnas ägare, idrottsförbundets chef samt en hel del domares inblandning i fusket.

Vet inte om jag blev särskilt klokare efter detta avsnitt, var mycket som man redan visste och att det hittills inte lett någonvart är ju allmänt känt. Precis som det sades i dokumentären kommer troligen rättegången(rättegångarna) pågå ända tills 2011 och därmed preskriberas.
Knaffell är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-17, 00:04   #6

olof86s avatar

Sharp$: 27
Standard

Äsch, missade trots din heads-up. Tur att den redan finns på SVT Play.

http://svtplay.se/t/103472/dokument_utifran
Gammal 2010-05-17, 01:00   #7

Top Notchs avatar

Sharp$: 139

Mitt Sheet
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 100.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Såg inte början men har de fått berättat för mig att de upptäckte hela skandalen av en slump när de avlyssna maffian? Stämmer det? Vid ja, vad hade maffian med detta att göra?
Top Notch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-17, 15:51   #8

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 1240
Standard

Allting handlar ju om pengar så e det ju , men för övrigt var dokumentären bra
Travaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td