Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-11-27, 04:43   #31

NiLus avatar

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 1250

NBA
Stats: 170 - 177 - 6
ROI: 99.41%
Vinstprocent: 48.99%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patrik_g Visa inlägg
Det närmar sig och jag har pratat med kollegorna och arbetsledaren om att ställa in. Det var inte uppskattat.

Kan ni skriva om eran uppkörning i detalj? Om ni orkar.
Om du gjort jobbet och pluggat teori och kört så mycket du kan finns det ingen anledning att ställa in, det är nog det största misstaget du kan göra. Det finns viss risk att du ställer in även nästa gång också.
Även om du (naturligtvis) känner dig osäker så tycker jag att du ska köra på.
Det värsta som kan hända är att du missar på teorin eller körningen och det är faktiskt inte hela världen, man får ju göra om proven.
Dessutom är du en erfarenhet rikare.
KÖR HÅRT! Friskt vågat hälften vunnet.

Tog mitt körkort för 26 år sedan så jag har inte så mycket komma med, det har ändrats en hel del under årens lopp.

LYCKA TILL!

Det är bättre att vara en optimist som har fel ibland, än att vara en pessimist som alltid har rätt
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
NiLu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-29, 23:44   #32

patrik_gs avatar

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 4616

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Lägger mig arg nu. Har gjort tre raka tester med 62-rätt där 63-rätt ger godkänt. Sen när man ser felen blir man ännu argare... God natt
Gammal 2015-12-02, 20:37   #33

patrik_gs avatar

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 4616

Standard

Lite uppdatering

Ja jag missade skrivningen igår med svaga 48 av 65. Inte bra. När jag gjort sluttesten på elevcentralen på slutet har jag klarat tre raka. Var mycket svårare då jag satt där tycker jag.

Körningen då? Ja den gjorde jag idag och klarade det.

Tyckte körningen var ett skämt. Säkerhetskontrollen var klar på en minut. Kollade blinkers och bromsen. Sen körde vi. Hade två backningar runt hörn. Ingen fickparkering, ingen vanlig parkering kom. Fatta nada? Hade två motorstopp med.

Efteråt satt jag helt förstörd då han antecknande en del. Sen sa han. Ja du är godkänd trots motorstoppen. Bara tacka för det. Hade en skön lärare med. Pratade om mitt jobb b.la. Sen satt han med sin mobil höll på med samtidigt.

Köra med min trafiklärare är ju svårare än köra med inspektören.

Ny tid bokad nästa onsdag.
Gammal 2015-12-03, 01:52   #34

jaroitens avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 3307

Standard

Grattis till avklarad uppkörning!
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-09, 19:40   #35