![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
![]() En epok går i graven!
Det näst äldsta Spelforumet i Sverige, DI's "Börssnack" underforum "Sport & Spel" är numera nedlagt. Var väl knappt nån aktivitet alls på slutet så det var väl knappast nån överraskning. Det där var min glada början i spelgemenskapen, (reggade mig 1999) även om jag reggade mig på SO strax efter.
RIP! ![]() "VIKTIG INFO! Måndagen den 12 oktober stängs trådarna Filosofiska Grubblerier, Fritt Forum samt Sport och spel. Detta gör vi eftersom vi inte längre tycker att det som diskuteras i dessa trådar ryms inom det som är tanken med Börssnack. Vänliga hälsningar Teamet för Börssnack borssnack@di.se"
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
Många fina forum som dött de senate åren. Ska vi skylla på twitter?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
Sharpest
|
![]()
Vilken tur att Sharps 3.0 kommer styra skeppet åt oss
![]() Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Seebbo (+20) |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]()
Antagligen när programvaran är obsolete och inte uppdateras mer
![]()
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
![]()
Jag saknar Allt om spel. Var väl där jag först såg Wagner
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
![]()
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
![]()
Det blev huggsexa om domännamnet efter att Peter dog. Visste inte att .org börjat användas igen men vet att Betssons koncernchef Pontus Lindwall äger .se-domänen
![]() ![]() |
![]() |
|