Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Offtopic (https://www.sharps.se/forums/offtopic/)
-   -   Sergio Aguero fixade biffen-frågor på det? (https://www.sharps.se/forums/offtopic/24929-sergio-aguero-fixade-biffen-fragor-pa-det/)

matchingbetisover 2015-10-03 16:54

Sergio Aguero fixade biffen-frågor på det?

Betfair hade kampanj där man fick 5$ vid varje match han scorade.
Om man lade 30$ bet på honom. Dum som jag var lade jag inte direkt ett lay och man blev för varje dag mer och mer förtvivlad.

Fram tills idag gjorde han enbart ett mål men idag gjorde han 5!!

Frågor på det?
Ifrågasätter ni fortfarande att bonus är enda riktiga sättet?

förövrigt gav 6-1 mycket fint freebet

Bettingamatoren 2015-10-03 19:19

Citat:

Ursprungligen postat av matchingbetisover (Inlägg 459372)
Betfair hade kampanj där man fick 5$ vid varje match han scorade.
Om man lade 30$ bet på honom. Dum som jag var lade jag inte direkt ett lay och man blev för varje dag mer och mer förtvivlad.

Fram tills idag gjorde han enbart ett mål men idag gjorde han 5!!

Frågor på det?
Ifrågasätter ni fortfarande att bonus är enda riktiga sättet?

förövrigt gav 6-1 mycket fint freebet

Du kommer inte långt på att bonushora. Vad ska du göra när det tåget gått? Den absoluta merparten kommer ej gå plus på spel, men ett fåtal procent kan göra det. Tuff bransch men ej omöjlig om man har rätt verktyg.

sskssk 2015-10-03 20:10

Citat:

Ursprungligen postat av Bettingamatoren (Inlägg 459445)
Du kommer inte långt på att bonushora. Vad ska du göra när det tåget gått? Den absoluta merparten kommer ej gå plus på spel, men ett fåtal procent kan göra det. Tuff bransch men ej omöjlig om man har rätt verktyg.

Låter ju dock som han uppfunnit hjulet en andra gång, kanske går göra lite stålar på det.

matchingbetisover 2015-10-04 15:01

Citat:

Ursprungligen postat av Bettingamatoren (Inlägg 459445)

Va?

Inte som att jag bara sitter dygnet runt och bonushorar, det är en fin liten bonuskälla. Studerar på universitet och hoppar liksom inte av studierna för att jag har kommit på att man kan tjäna lite tusnelappar på att vara hora...

Nej spela "vanligt" är för torsken, detta deklarerar jag tom i min signatur.

Edit: Tråden är uppenbarligen en stilla ventilering från min sida. Ni spåmän och fotbollsfantaster kan väl iofs beundras över 5 mål av en och samma spelare på en match. Det är väl sjukt ovanligt? Vinnaren brukar väl göra 30mål på en säsong?

Seebbo 2015-10-05 20:48

Haha alltså vad är du för troll? Underhållande är du iaf :D

Cc 2015-10-05 21:48

Citat:

Ursprungligen postat av Seebbo (Inlägg 459664)
Haha alltså vad är du för troll? Underhållande är du iaf :D

Finns en del guldkorn helt klart! Har tom snott min byline från ett uttalande i en annan sträng! :) Okuvlig hybris, massor av tvärsäkra men grundlösa statements..vi har fått en ny Tassos...äntligen! ;)

matchingbetisover 2015-10-07 12:55

Citat:

Ursprungligen postat av Cc (Inlägg 459668)
Finns en del guldkorn helt klart! Har tom snott min byline från ett uttalande i en annan sträng! :) Okuvlig hybris, massor av tvärsäkra men grundlösa statements..vi har fått en ny Tassos...äntligen! ;)

Nåväl. Jag har då tillfört mer än de flesta här på sistone. Matched betting tar jag seriöst!

Men att jag är bäst vet vi alla. :clap::clap: