|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2015-07-26, 20:22 | #1 |
Din längsta/största förluststreak?
Precis när jag höjt storleken på mina units så hände det. Är 4-15 senaste dagarna och det känns som att allt går åt helvete, därför behöver jag veta att jag inte är ensam. Postar ej i Tilt-tråden för jag misstänker att jag kommer återkomma till denna tråden när det går dåligt. Alltid uppmuntrande att veta att det går åt helvete för andra också. Skriv gärna om ni tog en paus eller krigade er igenom skiten tills det blev grönt igen.
Den längsta jag haft var nog för två år sedan, hade precis laddat om på pinnacle och kände mig säker på en ny Ö/U modell. Psyket var dock svagare på den tiden, och efter att ha inlett första månaden med 16 raka förluster och 6-27 totalt med ett snittodds på ~1.7 så tog jag en paus i ett halvår. |
|
2015-07-26, 20:55 | #2 |
5-20 ca eller 10 raka missar har hänt. Det är jobbigt mentalt men alltid i såna perioder får man se det långsiktigt. Jag tänker alltid på mina resultat på årsbasis respektive månadsbasis, då blir det lättare att vara lugn i cold-streaks. Jag är glad att det kommer såna perioder ibland, då man blir ödmjuk inför uppgiften - blir noggrannare. Sen inser man att även om man är en vinnande spelare så kan variansen döda en enormt.
Jag tycker att ju bättre det går desto mer blir det ett psykiskt spel. Att ta de tuffa spelen, som är bra men jobbiga, när man rullar med högre insatser kan vara jobbigt i en cold-streak. Brukar ofta tänka i kalla perioder att om man inte klarar av kalla perioder psykiskt ska man verkligen inte hålla på med betting. |
|
|