Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-04-25, 13:48   #1
 
Blixth1958s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 798
Sharp$: 1376


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Mera grönt och vitt


Naturligtvis är det bajen jag tänker på.Ända sen jag var med min Morfar och såg Bajen med Nacka i laget,Så har resten av fotbollssverige aldrig riktigt erkänt bajen.Genom alla år så pratas det bara skit om fans och lag.Jag vet ingen förening som så ofta har fått sin match avbryten tack vare skitsaker.De älskar att klanka på förening med fansen.Stå på bänkrad 10 och släpp en brakskit mot linjeman,så blir det böter + att han blir avstängd Men när vi inte är där,så vet jag att alla andra föreningar gråter för utebliven försäljning på sin arena.EX.en arena sa att ett besök av bajenfans så sålde dom lika mycet öl som under en hel säsong, Som hemma mot Sundsvall sist var det lika mycket folk som Allsvenskan hade på 4 matcer.Så SFFhoppas nog att vi tar steget upp rätt omgående.Men jag tror att 1- 2 år i superettan kan vara nyttigt.Starta om nu när vi har blivit av med dökött i styrelsen.Så att det inte blir panikköp ala videojuggar. Sitter på landet och blir så jävla lack när jag tänker på denna dubbelmoral.
Blixth1958 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-25, 14:12   #2
 
olof86s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 479
Sharp$: 27
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Blixth1958 Visa inlägg
EX.en arena sa att ett besök av bajenfans så sålde dom lika mycet öl som under en hel säsong
Hittar bajare inte till systemet eller?
__________________
"I find that the harder I work, the more luck I seem to have."
Thomas Jefferson
olof86 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-25, 14:36   #3
 
Talyss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Boston, Massachusetts
Inlägg: 495
Sharp$: 554
Standard

Klockrent!

Heja Bajen!

Klart vi går upp!
Talys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-25, 15:14   #4
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Längtar tills vi ses på Råsunda år 2038, men tills dess klarar jag mig nog bra utan er.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-25, 15:26   #5
Rob
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 946
Sharp$: 3081
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olof86 Visa inlägg
Hittar bajare inte till systemet eller?
Svårt att gå till systemet när man står på arenan och ser på matchen..
Rob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-25, 17:04   #6
 
Blixth1958s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 798
Sharp$: 1376


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Man får ju tyvär inte ta in läsk.Men KP,Nog saknar du oss lite
Blixth1958 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-25, 17:08   #7
 
Blixth1958s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 798
Sharp$: 1376


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag säger bara till alla AIK.Eguren liraren hela dagen
Blixth1958 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-25, 17:53   #8
 
Talyss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Boston, Massachusetts
Inlägg: 495
Sharp$: 554
Standard

Börjar allvarligt tro att Eguren medvetet gick till AIK för att förstöra. Fortfarande inte okej dock
Talys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-25, 22:08   #9
jla
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 95
Sharp$: 565
Standard

klart det är ok om han e undercovah, men tills dess att han gör självmål mot apa och tar av sig tröjan och visar bajentröjan är han fortfarande en HORUNGE.

MEn fyfan BLixth1958 alltså, går från klarhet till klarthet och så visar det sig att du är bajare också klockerent!!
älskar hur du konsekvent aldrig slår in mellanslag i ny mening vilket gör det helt hopplöst härligt att läsa!!

KP menar antagligen att pga aik/djurgårn nedflyttning så kommer dom inte komma upp igen förrän 2038, eller så menar han att råsunda, som väl ska rivas snart kommer återuppbyggas 2038.


För övrigt var det hotellet i Ljungskile som gick lika bra under en måndagskväll den sista mars, som det annars gjorde under ett helt år. OCH VARFAN FINNS SYSTEMET I LJUNGSKILE kan man fråga sig då det knappt fanns ett matbutik att köpa folköl i.


MERA GRÖNT OCH VITT!
jla är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-25, 23:00   #10
 
Talyss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Boston, Massachusetts
Inlägg: 495
Sharp$: 554
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jla Visa inlägg
För övrigt var det hotellet i Ljungskile som gick lika bra under en måndagskväll den sista mars, som det annars gjorde under ett helt år. OCH VARFAN FINNS SYSTEMET I LJUNGSKILE kan man fråga sig då det knappt fanns ett matbutik att köpa folköl i.
Tror faktiskt inte att ICA butiken, 100 meter från hotellet, hade någon öl framme om jag minns rätt. Satt ett gäng gubbar där inne på hotellet med Ljungskile-tröjor på när Bajen intog stället. Tyckte synd om dem så jag bjöd på en bira.
Talys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-26, 12:27   #11
 
Blixth1958s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 798
Sharp$: 1376


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Apropå mina mellanslag . Det märks kanske att skolan inte var min favosysselsättning.Men vad fan, Söder och Bajen det kommer man långt på.
Blixth1958 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-26, 16:10   #12
 
Talyss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Boston, Massachusetts
Inlägg: 495
Sharp$: 554
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Blixth1958 Visa inlägg
Men vad fan, Söder och Bajen det kommer man långt på.
Du är en vis man!
Talys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td