Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-04-23, 15:19   #1
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 3
Sharp$: 0
Standard

Betta i units?


Hej,

Nu är jag nybörjare på det här, så det här kanske är en konstig fråga, men hur som helst.. Jag har läst Spelskolan och har en fundering: Kan man ställa in så att man kan betta i units, eller får man helt enkelt räkna ut det själv och betta i kr? Jag använder bet365.


Tack på förhand
Bengtkassler är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-23, 15:22   #2
 
papaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 101
Sharp$: 2270
Standard

Du får räkna ut det själv. Du bestämmer hur mycket 1u ska motsvara av din bankrulle i %. Tex kör jag med 10u där varje 1u är 0.5% och maxar jag ett spel så blir det 5% av rullen som spelas. Vissa kör en liknande variant fast bara en annan skala 1-5u där 1u representerar 1% av bankrullen. Men du får räkna ut det själv då en soffbettare inte har någon koll på sånt och det är bolagen glada över...
papak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-23, 15:23   #3
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 3
Sharp$: 0
Standard

Okej, då är jag med. Det jag gör just nu, tänkte att det gick att ställa in så man kunde spela i units också, vore ju onekligen smidigt
Bengtkassler är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-23, 15:25   #4
 
papaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 101
Sharp$: 2270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bengtkassler Visa inlägg
Okej, då är jag med. Det jag gör just nu, tänkte att det gick att ställa in så man kunde spela i units också, vore ju onekligen smidigt
Visst vore det men tror inte bolagen gör oss den tjänsten, dessutom när man väl vant sig så är det inga problem. Välkommen till Sharps btw!
papak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-23, 15:33   #5
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 3
Sharp$: 0
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av papak Visa inlägg
Visst vore det men tror inte bolagen gör oss den tjänsten, dessutom när man väl vant sig så är det inga problem. Välkommen till Sharps btw!
Nej, i och för sig Tackar!
Bengtkassler är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-23, 16:39   #6
 
yret88s avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 162
Sharp$: 712


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Det finns även sidor som man för in statistik på, vilket är att rekommendera. Med hjälp av den kan man kolla hur mycket 1 procent är av ens rulle.

Ex. spelboken.se, bettingbloggen.com ..

finns säkert fler
yret88 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td