Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-04-22, 22:46   #16
 
pejos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 45
Sharp$: 125
Standard

Kanske är det många som kommit hit via Flashback, iaf har jag det.
Och då för man kanske med sig lite av den så kallade FB-andan som innebär att man ska vara dryg och fittig mot alla som har en annan åsikt än en själv. En teori.
pejo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-22, 22:57   #17
 
Blixth1958s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 798
Sharp$: 1376


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Trevligt.Nu är det kudde för gamlingen.Så vaknar vi glada och all bask-baseb har gått in.
Tack för idag
Blixth1958 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-22, 23:39   #18
 
Grizzlys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 210
Sharp$: 0
Standard

Märker också av den här attitydförändringen. Nog för att folk kan ställa jävligt dumma frågor ibland, men man behöver inte vara otrevlig mot dem för det.

Det finns en masssa kunskap här på Sharps.se och en många som vill dela med sig och lära Låt oss fokusera på det istället
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Grizzly är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-22, 23:44   #19
 
olof86s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 479
Sharp$: 27
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grizzly Visa inlägg
Nog för att folk kan ställa jävligt dumma frågor ibland, men man behöver inte vara otrevlig mot dem för det.
Agreed... men om man inför en quiz behöver folk varken fråga eller svara på sånt...
__________________
"I find that the harder I work, the more luck I seem to have."
Thomas Jefferson
olof86 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-23, 08:44   #20
 
eddiehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 267
Sharp$: 1751

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Nu tycker jag att vi alla samtidigt ställer oss upp,och tar varann i hand.
Och sjunger "We shall overcome"
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-23, 09:43   #21
 
MoretimerMcMires avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 192
Sharp$: 116
Standard

bra skrivet av grezea håller med om det han skriver. På swebits måste man ju genomgå ett prov för att kunna vara medlem på sidan tillexempel. Sen tycker jag inte att det är någon stor grej att svara på folks noobfrågor det handlar om sekunder av ens tid.
MoretimerMcMire är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-23, 09:51   #22
 
Flickvaens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: odox Spelmani
Inlägg: 268
Sharp$: 138

Flickvaen - Divison 4
Stats: 25 - 21 - 0
ROI: 113.22%
Vinstprocent: 54.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MoretimerMcMire Visa inlägg
bra skrivet av grezea håller med om det han skriver. På swebits måste man ju genomgå ett prov för att kunna vara medlem på sidan tillexempel. Sen tycker jag inte att det är någon stor grej att svara på folks noobfrågor det handlar om sekunder av ens tid.
Precis! Vad är problemet? Alla har vi varit nybörjare.
Flickvaen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-23, 14:37   #23
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 530
Sharp$: 1294
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fuzzy_ Visa inlägg
Helt med dig på den, självdistans och ödmjukhet är underrepresenterat här tyvärr.

Många framgångsrika spelare är lite kaxiga, det ligger i spelandets natur.
ChrisWaddle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-23, 15:29   #24
 
fuzzy_s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 583
Sharp$: 888
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ChrisWaddle Visa inlägg
Många framgångsrika spelare är lite kaxiga, det ligger i spelandets natur.
Alla gör vi ett medvetet val i hur vi bemöter folk, oavsett framgång eller i vilken natur vi befinner oss. Förstår inte vad du vill ha sagt eller om du vill ha sagt något med denna post?
__________________
"Cruisin' down the street in my 6-fo', Jockin' the bitches, slappin' the hoe's "
fuzzy_ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-23, 22:50   #25
 
kingscanias avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Norr om Skåne = Norrland
Inlägg: 1 416
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MoretimerMcMire Visa inlägg
bra skrivet av grezea håller med om det han skriver. På swebits måste man ju genomgå ett prov för att kunna vara medlem på sidan tillexempel. Sen tycker jag inte att det är någon stor grej att svara på folks noobfrågor det handlar om sekunder av ens tid.

Vad som är viktigt här för att få tillbaka stämningen är att vi alla går till oss själva och tänker efter.

Vad kan jag göra för att förbättra stämningen? Kanske vore det en bra ide att läsa spelskolan, söka på google, gå in i chatten och fråga, svara lite finare osv....

Som det har blivit nu så har folk börjat ställa krav på alla andra, och inte ha några som helst krav på sig själv!
__________________
Citat:

Citat:
Sätt in pengar på Plusgiro 52 90 49 - 9 eller Bankgiro 5223 - 9159 märk talongen "Shaking Generation - Björn Hellkvist".
Citat:
Give Sharp$, not "Tack"!

Senast redigerad av kingscania den 2010-04-23 klockan 23:34.
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-24, 06:42   #26
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 185
Sharp$: 2374
Standard

Jag e tacksam över Sharps!

Låt oss ge och ta som vi alltid gjort. Det e upp till var och en att rygga spel, alla gör sitt bästa för att vinna pengar.
Det e dags att höja ribban. Visa respekt och ödmjukhet.

Money management, bokför spelen, för statisitk, var aktiv, jobba, var positiv,tjäna deg!
timadolf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-24, 10:05   #27
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 72
Sharp$: 26
Standard

Har även jag retat mig på bristen på respekt och ödmjukhet, vilket gjort att jag håller mig relativt inaktiv inte tillför speciellt mycket till detta forumet. Fånig anledning kan tyckas, men i min värld finns det trevligare saker att göra än att sitta här och reta upp sig på folks brist på respekt.

I mina ögon är det inte så vansinnigt besvärligt att vara lite vänlig när man argumenterar, och jag skulle gärna se att man höjer nivån rent generellt. Nu säger jag inte att allt ska lindas in i kuddar och bacon, men "Nej" tycker jag är ett bättre svar än "Nej, ditt pucko".

scwee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-24, 10:16   #28
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 536
Sharp$: 1780


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Håller också med er om ödmjukheten!

MEN, angående noob-frågorna, visst det tar bara några sekunder av ens tid. Men när det är samma frågor hela tiden, "vad betyder "ML", "var hittar man baseboll på pinnacle" osv. Det är klart att det medför irritation från många håll & kanter.

Eftersom vi har frågetråden, alla har google etc tycker jag att alla måste tänka på detta så att trådarna bli mer effektiva & håller sig till topic på ett bättre sätt!

Om detta skulle funka skulle fler riktiga "sharps" vara mer aktiva på sidan & inte hålla sig till andra forum.
Bobbobula är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-24, 12:21   #29
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1279
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ChrisWaddle Visa inlägg
Många framgångsrika spelare är lite kaxiga, det ligger i spelandets natur.
Nu har jag ju inte järnkoll på alla inlägg här, men tycker snarare det är så att dom som verkligen är duktiga/framgångsrika är dom som sköter sig bäst.

Drygheten tycker jag kommer ifrån dom som inte är särskilt duktiga.

Lex kan jag inte göra mig ett namn på att levera vinnande spel, så kan jag göra det som forumpolis.
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td