|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2010-04-22, 22:02 | #1 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 35Spread tailor Stats: 125 - 135 - 8 ROI: 100.55% Vinstprocent: 48.00% |
Var tog ödmjukheten vägen?
Skummar igenom tråd för tråd och hittar en jävla massa dryghet. Skärpning nu gossar.
THIS IS SPARTA!!.. eller SHARPS!! Här önskar vi varandra BOL not KOL( Kroniskt Obstruktiv Lungsjukdom ) Senast redigerad av patrikLA den 2010-04-22 klockan 22:11. |
2010-04-22, 22:04 | #2 |
Helt med dig på den, självdistans och ödmjukhet är underrepresenterat här tyvärr.
2010-04-22, 22:06 | #3 |
Håller med patrikLA .. har blivit riktigt dålig stämning i forumet dom sista dagarna... en del går ju bara in för att klaga och klanka ner på andra känns det som.... det som var nice med sharps var ju att det var skönt tugg i trådarna...jävligt tråkigt om folk bara skall börja dryga sig!
|
|
2010-04-22, 22:08 | #4 |
Håller helt klart med om att stämningen gärna får bli lite trevligare!
MEN, för att det ska kunna ske tror jag nivån måste höjas rejält och toleransen skärpas mot alla som låtit bli att läsa spelskolan, som registrerar 3-4 konton i olika namn, som skriver om hur de tiltar och går all-in, som klankar ner på förlustrekar i efterhand, etc etc.
2010-04-22, 22:09 | #5 |
Patrik, stavas en, inte än
Skämt åsido. Har skummat igenom lite här också då och då, och det är mer otrevliga kommentarer nu för tiden håller jag med om också, lite flashbacks-varning nu för tiden... hoppas de blir bättring, kanske gått trögt med spelen vissa dagar och då är de svårare att skriva snällt också =) |
|
2010-04-22, 22:12 | #6 | |
Sharp$: 35Spread tailor Stats: 125 - 135 - 8 ROI: 100.55% Vinstprocent: 48.00% |
Citat:
|
|
2010-04-22, 22:12 | #7 |
Syftar ni något på papaks tråd idag så kasta ingen skugga på mig, var jag framförde var en fråga och ingen kritik what so ever mot hans spelförslag.
|
|
2010-04-22, 22:16 | #8 |
Gnällsida
Vilket jävla gnäll det har blivit på sidan. Man väljer väl för fan vilken man vill klicka in på.Ta betalt för rek mm.Visst kan jag pröjsa mina favo rekare.Men det är nog inte SHARPS tanke (tror jag).Så öppna en egen sida om ni nu tycker att vissa har sk förmåner.Jag stjälv är en jävligt glad ryggare,och dessa 6-8 personer har inte klagat.Så lägg ner.
|
|
2010-04-22, 22:22 | #9 |
Upplever att när det går tyngre på spelen så blir många mkt gnälligare. Går spelen in så är allt bara som det ska vara När MLB-spelen rullade in på löpande band så tackade folk i parti och minut, när det går tyngre så är de flesta som bortblåsta (inkl jag själv). Där har många av oss något att fundera på tycker jag, man måste kunna ta motgångar också
|
|
2010-04-22, 22:25 | #10 | |
Citat:
|
|
2010-04-22, 22:46 | #11 |
Jag anser att nivån på forumet har sjunkit i takt med att väldigt många har hittat hit efter sharps (O)'s fantastiska segerrad. Har absolut inte något emot att medlemsantalet har ökat men problemet är att många inte tar sig tid att läsa spelskolan som faktiskt finns för att motverka en låg nivå i forumet. Det är nu mer kvantitet än kvalité på forumet vilket är en utveckling som vad jag förstått grundarna på sidan motsätter sig(?).
För att motverka denna utveckling anser jag att man i samband med registrering måste svara på några frågor. Svaren på dessa frågor skall finnas i spelskolan. För att få igenom sin registrering måste man ha 90% rätt minst.På så sätt måste alla läsa igenom spelskolan innan de kan bli registrerade och vi slipper på så sätt frågor som blir sönderhackade med frågor istället för information och diskussioner kring spelet. Exempel på frågor Du har spelat Asian Handicap -1 på Elfsborg mot Halmstad. Elfsborg vinner matchen med 2-1. Hur blir din kupong/ditt spel rättat? 1. Vinst X. Pengarna tillbaka(push) 2. Förlust Vad betyder Moneyline(ML) vanligtvis? 1. Vinst för laget inklusive förlängning/straffar X. Vinst efter fulltid 2. Vinst med 2 mål eller fler Vad betyder Runline(RL)? 1. Vinst efter full tid X. Vinst när laget vinner med eller förlorar med ett visst antal poäng. Tex RL -1.5 blir det vinst när laget vinner med 2 poäng eller fler. RL +1.5 när laget förlorar med ett poäng eller mindre(vinner). 2. Vinst vid vinst efter fulltid inklusive förlängning Jag är dålig på att författa frågor såhär spontant men detta var några exempel. Vidare hoppas jag att nivån stiger på forumet och att attityden på forumet blir betydligt bättre, det handlar om att pusha och hjälpa varandra inte klanka ner på varandra. Detta ska vara som ett andra hem för oss bettingintresserade, inte ett obehagligt krypin. Har mer att bidra med senare, vet inte riktigt hur jag ska formulera det bara. Lycka till alla ikväll! |
|
2010-04-22, 22:47 | #12 |
Grezea, jag föreslog exakt det där med en quiz för några veckor sen men fick bara negativ respons. Hoppas folk är villiga att ompröva sitt beslut nu när det skulle behövas.
2010-04-22, 22:52 | #13 | |
Citat:
Sedan instämmer jag med de föregående talarna, se till och ta det lugnt mot varandra |
||
2010-04-22, 23:06 | #14 |
Instämmer i det mesta, det viktigaste på ett forum är för övrigt, behandla andra som du själv vill bli behandlad.
|
|
2010-04-22, 23:16 | #15 |
Då kom de till mig. Kan bara hålla med om att nivån sjunkit allt eftersom och tycker de är uppriktigt trist. Är oerhört tacksam över den servicen som finns här med såna som delar med sig av sina spel gratis utan några krav. Och angående quiz tycker jag också låter vettigt för allas bästa så får man gå igenom det. Visst, om alla skulle ta de lugnt och svara som folk skulle de underlätta. Menar nu ingen speciellt men allmänt. Tänkte inte skriva nåt mer, var lite reflektioner. Se framåt... Nåväl, peace bros!
|
|
|