Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-11-28, 03:36   #16

fxstc98s avatar

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 3168

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cc Visa inlägg
Oväntat att just du skulle nagelfara texten Wagge!

Men ok...brudar är ju folk de med! Läderbögarna och punkarna är lite mer freakshow! Har sett helt galna frisyrer och läderbrallor som skulle få Wagge att först rodna och sedan spy...och brudar finns ju överallt...!
haha.ok, jag/ vi är väldigt open minded, så, visst, det kanske kunde bli ett spännande besök.
Inte mkt som får oss att rodna kan jag säga.
Kul och spännande tips.

Har farit runt som en galning idag, och, gillat det mesta. Gå längs themsen e en upplevelse bara det.
Och folket är ju galet trevliga. Haft många trevliga pratstunder. Tom fått erbjudande om en privat guide :-)
naturligtvis har det pratats fotboll, en West Ham supporter hoppade av frustration, när jag sa jag ville se, och bara älskade pool :-)
Men fortfarande MKT trevlig. "Var e alla hulliganer"? :-)
Känns som det är mkt respekt föra varandras åsikter här.
Inte sista besöket här kan jag säga.

Cheers.

fxstc98 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td