|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2014-10-11, 01:37 | #1 | |
Standpromenad
Stig strand petas till förmån för Anja Persson enligt Pravda.
Skall villigt erkänna att jag har noll koll på Anja som kommentator, Herr Strand däremot vet vi vad han går för, eller för att citera en gammal kollega Citat:
Anja däremot vet jag att hon är kvinna och homosexuell, är detta ett politiskt beslut eller handlar det bara om åldersdiskriminering? Slutligen, finns det verkligen inga homosexuella muslimska kvinnor som kan kommentera alpint i detta land? Helvete att man inte har en tv-licens som man kan säga upp |
||
2014-10-11, 01:41 | #2 |
Ralf Edström ryker också. Enligt ryktet (mina fantasier, men Ralf är sanning) ska en annan stjärna ta över.
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
2014-10-11, 10:19 | #3 |
Anja har ju kommenterat en del som gästkommentator och jag tycker inte att det låter ok. Det låter som om hon sitter på toaletten och stånkar fram orden. Nej. Shaas.
|
|
2014-10-12, 08:35 | #4 |
Näste man till rakning. http://www.expressen.se/sport/skidsk...vinterstudion/
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
2014-10-13, 09:26 | #5 |
|
|
|