Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-07-24, 16:29   #61
Banned

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 622
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Flickepojken Visa inlägg
Vill inte på något sätt klanka ned på din vinst, det är bra pengar!
Men kika på travet är mit råd, och spela tvilling utan U-häst ''om du har råd'' och framförallt spela på platsodds.

Kolla in spelarservice på sidan och kolla vilka hästar som rankas högst och utgå ifrån dem. Vill inte styra in dig på något här men just saying.
Travet är för mig helt ointressant främst pga att det saknas fasta odds.
Lumiere är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-24, 16:30   #62

Migges avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 3526
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lumiere Visa inlägg
Travet är för mig helt ointressant främst pga att det saknas fasta odds.
Hört talas om nätbolag?
Migge är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-24, 16:33   #63

Reg.datum: jan 2014
Sharp$: 61
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
Hört talas om nätbolag?
Migge, spelar du bara på travet eller kör du spel på fasta odds på andra former av sport?
Isåfall vilket drar du in mest på?
Flickepojken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-24, 16:38   #64
Banned

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 622
Standard

[QUOTE=Migge;359122]Hört talas om nätbolag? [/QUOTE

Nej, jag litar bara på Svenska spel och deras SUNDA spel...

Vilka nätbolag har fasta odds på travet då?
Lumiere är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-24, 16:42   #65

Reg.datum: jan 2014
Sharp$: 61
Standard

[QUOTE=Lumiere;359127]
Citat:
Hört talas om nätbolag? [/QUOTE

Nej, jag litar bara på Svenska spel och deras SUNDA spel...

De flesta tror jag, Unibet iallafall.
Flickepojken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-24, 17:10   #66

Migges avatar

Standard

[QUOTE=Lumiere;359127]
Citat:
Hört talas om nätbolag? [/QUOTE

Unibet, bet365, Expekt, NordicBet...
Gammal 2014-07-24, 17:13   #67

Migges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Flickepojken Visa inlägg
Migge, spelar du bara på travet eller kör du spel på fasta odds på andra former av sport?
Isåfall vilket drar du in mest på?
Spelar mest på fotboll som typ Ö/U 2,5 mål med ett helt ok resultat...

Lirar även en del på travet, föredrar V/P men fokus ligger mest på fotboll som sagt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Flickepojken (+2)
Gammal 2014-07-24, 21:31   #68

Galeocerdo cuviers avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 7690
Standard

On topic;

Jag avskyr invandring. Vår familj betalade inte 8 miljoner SEK för en bostadsrätt på Kungsholmen för att få hundratals förortsjallas hängandes utanför porten. http://www.direktpress.se/vartkungsh...sbergs-strand/

Vi bor precis vid vattnet (40 meter till vattnet ifrån porten) och det är inte en enda svensk som hänger här. Stället är proppfullt med förortsgäng, vattenpipor, droger. En vän till familjen som var på besök uttryckte sig "oj, såg ut som Eritrea där nere" (Hon åsyftade både folket och nedskräpningen).

Polisen beskriver det som om att området har blivit ett problemområde (inte de boende, utan besökarna) i form av bråk, kriminalitet, droger, felparkeringar, fylla. Dessutom så hyr folk vattenskotrar och åker in med dom hit och gasar runt längs strandkanten dagarna i ända för att "fläsha", typiskt förortsbeteende. På kvällarna kör förortsgangsters hit sina ferraris och annat skit som de står och burnar med/kör streetrace utanför porten. Folk kissar även mot husväggarna/mellan bilarna (det finns inga offentliga toaletter).

Det värsta är nedskräpningen. Det ser så jävla illa ut. Invandrarna skiter fullständigt i att ta med sig sitt skräp när de åker hem till sina förorter på nätterna härifrån. Ser ungefär ut som ett festivalområde.

Många boende i området sitter skitarga med nävarna knutna i fickorna. Många arga samtal, många arga insändare till Kungsholmens lokaltidning men inget händer. Blir värre och värre. Mångkulturen går inte ens längre att undkomma i de mest rika områdena. Är väl i princip Djursholm och dylikt som är skonat.

Önskar så innerligt att polisen kunde börja terrorisera dom med visitationer och annat så att stället fick dåligt rykte i förorten.

Nä. Nu blir det ännu en arg insändare till lokaltidningen på typiskt svenskt manér.

Fuck you mångkultur.

Senast redigerad av Galeocerdo cuvier den 2014-07-24 klockan 22:24.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-24, 22:18   #69

Seebbos avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 6074
Standard

Jag förstår dig till hundra procent. Men hur har man råd med en Ferrari om man är en förortsunge?

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-24, 22:23   #70

zorbas avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 1263

Sharps.se VM-tävling 2014
Stats: 49 - 31 - 3
ROI: 115.35%
Vinstprocent: 61.25%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
On topic;

Jag avskyr invandring. Vår familj betalade inte 8 miljoner SEK för en bostadsrätt på Kungsholmen för att få hundratals förortsjallas hängandes utanför porten.

Vi bor precis vid vattnet (40 meter till vattnet ifrån porten) och det är inte en enda svensk som hänger här. Stället är proppfullt med förortsgäng, vattenpipor, droger. En vän till familjen som var på besök uttryckte sig "oj, såg ut som Eritrea där nere" (Hon åsyftade både folket och nedskräpningen).

Polisen beskriver det som om att området har blivit ett problemområde (inte de boende, utan besökarna) i form av bråk, kriminalitet, droger, felparkeringar, fylla. Dessutom så hyr folk vattenskotrar och åker in med dom hit och gasar runt längs strandkanten dagarna i ända för att "fläsha", typiskt förortsbeteende. På kvällarna kör förortsgangsters hit sina ferraris och annat skit som de står och burnar med/kör streetrace utanför porten. Folk kissar även mot husväggarna/mellan bilarna (det finns inga offentliga toaletter).

Det värsta är nedskräpningen. Det ser så jävla illa ut. Invandrarna skiter fullständigt i att ta med sig sitt skräp när de åker hem till sina förorter på nätterna härifrån. Ser ungefär ut som ett festivalområde.

Många boende i området sitter skitarga med nävarna knutna i fickorna. Många arga samtal, många arga insändare till Kungsholmens lokaltidning men inget händer. Blir värre och värre. Mångkulturen går inte ens längre att undkomma i de mest rika områdena. Är väl i princip Djursholm och dylikt som är skonat.

Önskar så innerligt att polisen kunde börja terrorisera dom med visitationer och annat så att stället fick dåligt rykte i förorten.

Nä. Nu blir det ännu en arg insändare till lokaltidningen på typiskt svenskt manér.

Fuck you mångkultur.
Låter som att du snarare avskyr drägg. Byt ut "invandrare" mot "raggare" och du hade låtit som random svensson på 70-talet.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
zorba är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-24, 22:25   #71

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Seebbo Visa inlägg
Jag förstår dig till hundra procent. Men hur har man råd med en Ferrari om man är en förortsunge?
Kriminella. Polisen beskriver i artikeln jag länkade ovan att det har blivit en hotspot för kriminella. Med kriminella så är det inte Benke Kofot eller Uffe Pistol som åsyftas, utan Hassan Kamphund och Ali Aggro.
Gammal 2014-07-24, 22:26   #72

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zorba Visa inlägg
Låter som att du snarare avskyr drägg. Byt ut "invandrare" mot "raggare" och du hade låtit som random svensson på 70-talet.
Det är sant, det sorgliga är bara att nästan alla drägg jag stöter på är invandrare. Låter dubbelmoraliskt när det kommer ifrån en person som bara haft invandrartjejer, men invandrarkillarna ifrån Mellanöstern och Afrika är ta mig fan hopplösa. Det är deras kultur det är fel på helt enkelt.
Gammal 2014-07-24, 23:27   #73

Seebbos avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 6074
Standard

http://www.sydsvenskan.se/kultur--no...-mot-big-slap/

Vänstern strikes again.
Tro fan att man går på en festival med så bra artister som möjligt. Inte fan bryr jag mig om det är en kvinna eller man.
Kan inte någon banka lite vett i skallen på dessa tomtar...

Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-25, 08:18   #74

the_mirages avatar

Reg.datum: feb 2011
Sharp$: 799
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
On topic;

Jag avskyr invandring. Vår familj betalade inte 8 miljoner SEK för en bostadsrätt på Kungsholmen för att få hundratals förortsjallas hängandes utanför porten. http://www.direktpress.se/vartkungsh...sbergs-strand/

Fuck you mångkultur.
Bor i samma område och kan inte annat än att hålla med. Nu under sommaren vägrar jag sätta min fot nere vid vattnet där kreti och pleti hänger. Nästa år ska jag se till att hålla mig borta Jun-Aug. Orkar inte se eländet. När flyttlasset gick för tre år sedan såg jag fram emot att kunna njuta av strandpromenaden. Naivt...
the_mirage är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-25, 10:44   #75

Rehn108s avatar

Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 782

2014
Stats: 50 - 69 - 1
ROI: 95.39%
Vinstprocent: 42.02%

Standard

Kom över bron vetja. Jag brukar driva runt på södra delarna av Söder för att hitta lugna ställen. Framför allt Tantoberget är orimligt lugnt för att vara så pass fin utsikt.

Inte så mycket vatten på berget dock...

Senast redigerad av Rehn108 den 2014-07-25 klockan 10:49.
Rehn108 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td