|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2014-09-16, 14:23 | #46 | |
Banned
|
Citat:
edit. Beklagar, det gick inte att redigera det så du får stå ut med utropstecknen. Det måste nog bero på att någon hade citarat det inlägget och därför kan man inte efter det redigera det antar jag. Det är en sak som jag ofta har undrat över, måste man faktiskt citera en jävla lång text bara för att skriva några ord? Det är väl knappast något problem här, men på flera forum ser man ofta t.ex ett inlägg som har en flashbild, och sedan citeras den femtio gånger eftervarandra så att datorn skriker efter luft när man öppnar sidan. Senast redigerad av OldFox den 2014-09-16 klockan 14:29. |
|
2014-09-16, 16:03 | #47 | |
Citat:
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
||
2014-09-16, 16:06 | #48 |
Vad är det egentligen som hänt? är det ens möjligt att våga sig in på guldspel.com?
|
|
2014-09-16, 16:10 | #49 |
Banned
|
Andreas Fr.......Frrrrrrrrrr......F-r-r-r-r-rrrrrrrrrrrrrrun-run-run-run-run-run-run-run-run-run-run
Don't you know, you better run, run, run, run, run Run, run, run, run, run, run, run Oh, I said you better, run, run, run, run, run, run, run Run, run, run, run, run https://www.youtube.com/watch?v=24WM3-6zfjc |
2014-09-16, 16:13 | #50 |
Banned
|
|
2014-09-16, 16:38 | #51 |
|
|
2014-09-18, 00:19 | #52 |
Banned
|
Andreas Fro.......Frooooooooo.......Fro-o-o-o-o-o-o-oooooooooooom Paris to Berlin and every disco I get in my heart is pumping for love, bounding for love. Cause when I'm thinking of you and all the things we could do, my heart is pumping for love.
https://www.youtube.com/watch?v=zgurcTTsIv0 |
2014-09-18, 00:23 | #53 |
Banned
|
Tja, för mig är det illa, kan inte säga eller vet inte hur det är för andra då jag inte har någon annans dator under mina fingrar. Det är var och ens egen sak att bestämma och sköta om sina egna saker, jag har gett en varning som en laglydig medborgare, det räcker för mig.
|
2014-10-14, 01:46 | #54 |
Eftersom guldspel.com lagts ner, någon som vet hur man får tag på turtleslaps spel? Kommer han sluta reka etc, nån som vet?
Killen är ju 1600units plus bara i år o sa han skulle lägga massa fler spel när nba kör igång. Trist om en sån bra rekare försvinner bara för guldspel.com lägger ner. |
|
2014-10-14, 07:35 | #55 | |
Citat:
https://www.sharps.se/forums/speldagb...r-lite-till-2/
2014-10-14, 07:43 | #56 |
sen har han ju Twitter; @turtlebets
2014-10-31, 21:23 | #58 |
Banned
|
Oj vad sharps sida segar igen när man kommer in här.
Har ni sett förrästen att Spilxperten.com var tvungen att stänga deras forum idag? Vet ni vem som äger den sidan, liksom Spelunivers som inte längre finns. Jo, jag vet det också! Snart vet även polisen det! Därtill fanns det även Worldpunter och BalkanXperti som inte heller längre finns. Det var ju tal om bara en trevlig hobby med Guldspel, men nu måste det ju ha varit riktigt skitkul med såhär många spelsidor? Det är jävligt synd att oskyldiga spelsidor stänger och tar bort sina forum. DET ÄR SÅDANA SAKER MAN SKA TÄNKA PÅ INNAN MAN BÖRJAR HACKA SINA MEDLEMMARS DATORER OCH MOBILER!!! Så kan det gå! Mvh Sebastian Här kommer lite texter som har kommit bort från andra spelsidor: Lucka 21, och börjar lägga upp dessa flera gånger om dagen så att allihopa hinner se dem. Eller ska vi säga att om den har försvunnit så ska den nog få komma upp igen. https://i.imgur.com/puKKrja.jpg Jag kommer senare att samla ihop diskussionerna som jag hade med Andreas förra gången jag tog fast honom. Det kommer minsann att bli roligt för er ska jag lova, för de meddelandena innehåller så sjuka saker att ni kommer att troligen må illa när ni hör vad allt han täcktes då fråga efter att han hade erkännt. Samma mönster har följts även denna gång fram till idag, exakt samma försök med olika saker, får se om det fortsätter lika fortfarande och man får snart se en snopen person som inte kan göra annat än erkänna. Hur var det nu igen Andreas? Gick det att "hoppa" från dator till mobil och från mobil till dator, eller har någonting ändrats under några år? Tydligen inte då allihopa har haft besök av samma idiot igen en gång. Var det förrästen något sådant här liknande som hände på den andra svenska bettingsidan som för några år sedan slutade som i muren plötsligt. Hackare och stackare, annat kan man inte säga om dig din jävla idiot!!! Först straffet på eget sätt, sedan först myndigheternas straff! ))) --------------------------------------------------------------- Här kommer lucka nummer 20. Det var tusan vad båda datorerna har börjat funka bättre med en gång man började med en sån här kalender. Såhär efteråt tänkt så borde man ju ha börjat med denna mycket tidigare. Webbläsaren kraschar inte längre och internet funkar mycket snabbare, nästan som om någon har stundvis plockat bort en massa skit från datorn, vem kan det vara? Men fortfarande ska man ändå dagligen åtminstone några gånger in, det är ju nog bara pinsamt att det inte går upp enda till huvudavdelningen att jag märker varendaste gång någon av er med bofinkshjärnor kommer in här. Det är stundvis riktigt roligt att använda en dator som inte har en massa program på som gör att den är segare än tjugo år gammal lakrits. Jaja, nu trollar jag igen tycker ni, men det här handlar om lite annat än trollande ändå. Jag försöker vara rolig men skrattar inte ens själv. Vi tar lucka 21 först imorgon, och förlänger lite på kalendern. Eftersom jag är en mycket vänlig person så tänkte jag ännu ge några dagar till dig åt dig Andreas att hitta rätt mailadress med något som du har att säga. Att man ska behöva göra detta för att få ut en ursäkt och förklaring av en fullvuxen man, som har dessutom redan en gång tidigare blivit fast för samma sak för några år sedan. Var det inte så vi kom överens att vi skulle hålla oss på våra egna datorer efter den händelsen för några år sedan va? Ofattbart, pinsamt, bedrövligt och framförallt jävla äckligt. Kyss fittan förrästen ännu en gång till )) https://i.imgur.com/s0dooLm.jpg --------------------------------------------------------------- Lördag står det i kalendern, och vi gör en liten ändring från det som jag sa tidigare, och bara för att jävlas öppnas en lucka i taget. Här kommer lucka 19! https://i.imgur.com/maVQnC6.jpg Gårdagens lucka har redan försvunnit spårlöst, men lägger dem i fortsättning med de kommande så man kan läsa dem pånytt. Ha en trevlig dag allihopa, speciellt du Andreas. Om det känns att det börjar räcka så vet du nog på vilken mailadress du når mig. Puss puss <3 --------------------------------------------------------------- Då var det fredag och vi öppnar luckorna 15-18 som vi sa tidigare. https://i.imgur.com/LOoQ1y2.jpg Du är nog Andreas allt en riktig sagofarbror. Du har inte funderat på att börja skriva barnböcker eller något? Ljuga är du bra på också, men månne inte dina medlemmar småningom börjar förstå vem det är som har sjuka saker på gång och vem inte. En del kanske redan har själva förstått det att jag skulle inte göra detta om jag inte var säker på saken. Det är ju nog märkligt att man måste stänga forum när det bara skulle vara att polisanmäla mig för detta som jag gör? Jaja, månne nu inte snart även allihopa som bjuder på sina mediciner börjar förstå hur sakerna egentligen står till. "Av någon väldigt konstig anledning tror vår förra admin Old-Fox att vår It-tekniker har hackat sig in på hans dator vilket är helt befängt. Det är helt sjuka anklagelser som han kommit med under de sista veckorna, Det finns ingen som står bakom Guldspel som överhuvudtaget kulle göra en sådan sak." Svar: Fel, inte tror utan VET med 100% säkerhet, och det är inte bara min ägendom utan största delen stora företags och andra familjemedlemmars. Det stämmer att det är sjukt, det är så sjukt att någon sitter och ser på vad en familj gör hemma att precis som din springpojke sa där tidigare så utav sånt spyr man. Förutom mina två datorer + mobil, så är ett stort företags två datorer + mobil besökta, en banks mobiltelefon plus även dens innehavares ipad, samt w-lan är åtminstone stundvis förstört så att det inte går att koppla något till det. Två tv-apparater använder w-lan och de funkar inte alltid som de ska p.g.a att det finns en eller flera hackare inne på modemet 24/7. Jo, det finns en bakom Guldspel som har gjort det, Andreas heter han, bättre känner man igen honom med namnet Snowman. "Vad det är Old-Fox har för problem kan ingen annan som inte sett datorn svara på, men det har ingen koppling till Guldspel eller Vår It-tekniker! Det finns ingen här som kan eller sysslar med att hacka datorer." Svar: Fel, jag kan själv svara på det, och det kan även mina it-experter som har samlat ihop bevis i en så lång tid att det blir att beställa en lastbil för att få iväg allt till rättegången. Det finns även kvar bevisen från förra gången Andreas har varit inne på dessa datorer för några år sedan. En gång hackare, alltid hackare, så är det bara. Nu får det bli slut på det och det förvånar mig inte ens det minsta om flera av er har haft någon nyfiken person på sin dator i något skede under åren. Man märker det inte enkelt om man inte vet att tänka på det, det tog en och annan dag innan jag själv förstod vad som man håller på med. Drar du ännu en gång dessa rövarhistorier och ljuger för medlemmarna så kommer jag att se till att du får något till straff även för det! "Ingen som kan eller sysslar att hacka", hah. En it-expert på ett av Sveriges största it-företag som inte skulle veta de enklaste metoderna att komma in på någon dator när man har uppkoppling och allt till servern serverat på silverfatet. En it-exepert som dessutom har i sin CV märkt javascript som specialitet kunskaper, javascript som har använts i flera program som dykt upp på denna dator som inte längre borde få några uppdateringar överhuvudtaget av microsoft. Fittan att man mår illa att se och höra på sådana personer som du som fortsätter att ljuga fastän skiten rinner ut ur stövlarna! Kniven i ryggen och så täcks man skylla ifrån sig enda till det sista vilket är senast nu! Nu kommer jag att prata munnen tom så mycket att du kommer att ångra dig sjuttiofem gånger för allt som du har gjort! "Du Old-Fox skulle behöva ta kontakt med din It-tekniker innan du anklagar någon överhuvudtaget för sådana här grova saker. Den It-tekniker som du tar hjälp av kommer sedan att se att det inte finns någon koppling på dina datorproblem till Guldspel!" Svar: Varför skulle jag längre behöva ta kontakt med dem förrän rättegången? De samlade ihop bevisen svart på vitt då när du trodde att jag var en dumbom som inte visste någonting om datorer. Minns du då när jag frågade dig om råd om man vågar använda en dator som har windows xp, det var bara för att lura dig. Då när du var inne på datorn utan att komma ihåg att ta bort emellan dina jävla grejer samlades i skift ihop allt i snygga portföljer. Du har gett så mycket bevis även förutom det som finns svart på vitt, att man kan inte göra annat än grina skitit åt dig för att du är så jävla dum i huvudet. Samma gäller allihopa dina hackarkompisar som du har bjudit in här. Ni valde lite fel big brother kanal denna gång. Mina it-tekniker har redan en och annan gång analyserat dina helvetes program här och där, och de höll nog med samma som jag har funderat på att du kanske borde skaffa dig ett liv sedan när du kommer ut ur fängelset. Vi tror inte det kommer att räcka med böter när allting har räknats ihop. Det har ju dessutom blivit glädjande mycket ändringar på it-brott bara för en kort tid sedan, åt strängare håll tyvärr ur din och de andra hackarnas synvinkel. "Hela den här saken har renderat i att vår It-tekniker snowman kommer att lämna Guldspel och att vi som vi driver sidan vidare kommer att söka efter en ny IT-ansvarig till Guldspel. Bara det är ett stort problem för oss. Dessutom så kommer vi att bli tvungen att stänga forumet och även Premier League tävlingen stannar av en tid framöver efter allt som Old-Fox lyckats orsaka på sidan." Svar: Känns det inte lite dumt att skriva om sig själv? Du kommer alltså själv att sluta och så söker du själv en ny it-expert? Skulle det inte vara enklare att ställa sig framför spelgeln och fråga: vill du Andreas ha mitt gamla jobb som programmerare? Du kan ju fråga medsamma ur den spegelbilden en och annan sak, varför vi denna dag sitter och skriver sådana här tråkiga saker. Du glömde att också skriva att ägaren och grundaren till Guldspel slutar då om programmeraren slutar. Tja, du tänkte väl skapa en ny användare, varför inte "Iceman" och leka som om ingenting har hänt va? Någon ny it-ansvarig kommer det aldrig att komma här, det är en och samma idiot i en ny klänning om någon sådan kommer upp. Varför behövs forumet stängas? Det är ju bara att slå en signal till polisen för att jag anklagar oskyldiga personer? Ni har ju mitt namn, så det ska väl inte vara så svårt att få polisen ihop med mig? Ahaa, nu förstår jag, kanske småningom flera andra börjar också ana någonting. Nu fittan slutar du att dra dina lögner och erkänner, du kommer ändå att göra det förr eller senare i rättegången så det är bara skrattretande att du tror att du kommer undan med att nu senaste veckorna ha tagit bort skiten efter att du varit inne på datorerna. Det skulle du ha tänkt på för flera månader sedan, eller varför inte bara några veckor sedan då när jag ännu gav dig flera chanser att komma enklare undan men nej. Sällan man ser någon som är dummare i huvudet som inte förstår sitt eget bästa. Så fiffig var du inte sen heller fastän du har gnidit och slickat på dina datorer i trettio år. Jag kommer senare att berätta detalj för detalj allt vad du har gjort, bara för att ge tips åt andra hur ni stolta tuffa hackare gör när ni bryter in er på andras ägendom! "Det går inte att komma in på Guldspels forum och läsa allt vad Old-Fox skrivit varje dag som dessutom inte har någon sanning eller förankring i verkligheten. Eftersom alla som arbetar med Guldspel har ett arbete vid sidan av och ser det här som en väldigt rolig hobby så finns det andra saker att lägga energi på än en person som skriver en massa skit som inte är sant." Svar: Ja, nog lönar det sig att försöka dölja sådant när sanningen kommer fram. Det måste ha varit ett jävla jobb med att skicka mail till sharps så att de bannade mig så att inte din bild skulle komma upp? Den kommer nog upp förr eller senare, det är det bästa straffet du kan få eftersom du har valt att inte svara på ett enda mail din fegis. Behöver man förrästen till en rolig hobby en massa olika spelsidor? Räcker det inte bara med en spelsida om man vill ha en rolig hobby? Det blir ju nästa som en företagsverksamhet när man sysslar med sin hobby på flera olika spelsidor. Ojdå, det var väl inte någon hemlighet att ägarna til guldspel äger flera andra spelsidor? Kanske vi lämnar tillsvidare namnen bort ur dessa sammanhang, men man vet ju aldrig vad som kommer på tungan när humöret dänger och svänger. En sak var det ännu som jag tänkte säga på finska till dig: -Vedä vittu päähäsi ja pakene vuorille!!! ------------------------------------------------------------ Andreas Frost som äger bl.a spelsidorna Spilxperten, Spelunivers, Guldspel.com, Worldpunter, BalkanXperti, har hackat i flera år datoter och mobiltelefoner på sina spelsidor! Han har för några år sedan erkännt det som han gjorde till mig, och dum nog så gav jag honom den gången förlåtelse. Nu har han under detta år fortsatt med samma saker, och det är ungefär 10 stycken olika datorer, mobiler, surfplattor osv som har blivit hackade. En av mobilerna som är hackade äger en bank, och två av datorerna äger ett annat stort företag som kommer att lämna in skadeståndskrav på enorma summor. Därtill kommer mina egna rättegångar som vi kommer att gå med enda till högsta domstolen så att hackaren får ett sådant straff han förtjänar. Jag rekommenderar er allihopa att tömma datorn, eller bäst av allt köpa en helt ny om och när ni har surfat på dessa sidor. Om ni använder moneybookers/skrill så lönar det sig nog omedelbart att byta lösenord där. Om er dator nångong har stängt av sig av sig själv och kommit på direkt på nytt när ni har besökt någon av dessa spelsidor, så kan ni vara säkra på att ni haft hackaren Andreas Frost på er dator. Samma sak gäller om ni har en telfon vars kamera inte funkar, så kan det hända att ni har Andreas där som ser på er via kameran. Jag ska senare skriva ihop lite saker från förra gången han erkännde sina dataintrång, så får ni se hurdan idiot det är fråga om. Anders hade nog allt kunnat ta reda på sin partners bakgrund innan han började göra samarbete med honom. Synd att spelsidorna måste stänga p.g.a en korkad programmera vars roliga hobby var viktigare än spelsidorna. Denna spelsida kommer inte att finnas kvar efter att rättegången är klar, det kan jag lova er! Beklagar detta för er som gillar sidan, och synd för alla oskyldiga som jobbat med sidan att det blev på detta sätt. Ni kan allihopa tacka för detta ANDREAS FROST, UMEÅ, SVERIGE, CGI / Andreas Frost AB Ojdå, Andreas andra namn är Peter, vilket roligt sammanträffande att jag har fått mail av [email protected]. Fyfan vad man mår illa när man läser och ser på ert skit och ljugande. Ska man vara hackare så får man allt ta emot straffet åtminstone av mig på det sätter som man förtjänar det. |
2014-10-31, 21:43 | #59 |
Banned
|
Det var en sak till som jag glömde.....
Tjenare KP, Leiffi Plomeros vara här ja. Läste på gyla tiningen det vara jätterolig forum detta, man kunna rygga spelet och klappa sig lite med sedelbunten i hyvudet efter det eller liitte ditåt. Skämt åsido, skulle bara säga att det är så gulligt när tävlande spelsidor hjälper varandra i nödens stund. Det är så rörande att jag var nära på att fälla några tårar när du bannade mig. Att banna med en orsak som trollande utan en enda varning kan man ju tolka på olika sätt. Ännu därtill under offtopick som inte modereras enligt reglerna. Var det förbjudet att sjunga julsånger på hösten, det måste väl ha varit så. Du kan KP ta din verktygslåda och knyta ett rosa snöre runt den och sätta upp den i arsel till exempel om jag bestämmer mig att dra igång motorsågen. Brum-brum-brum. Nää, skämtar bara, inte har jag någon orsak att göra det här, det finns hoppeligen inte någon programmerare här som hackar datorer som på andra sidor, fastän det har visat sig vara en mycket vanlig hobby i tre olika länder, kan ni tänka er. Som sagt så ska jag inte bråka något här, jag har gett nu det straffet som hackare förtjänar, dvs ett offentligt straff a la Oldfox. Visst får man ju en liten böteslapp troligen även själv för det, men oj oj oj, ni skulle bara veta hur vinsten smakar gott! HEJ DÄR UTE PÅ NÄTET ALLA FEGA HACKARE, KAN VARA EN BRA IDE ATT BYTA HOBBY INNAN NI SITTER SJÄLV PÅ SAMMA PLATS. Jag tänker senare komma ut med mina diskussioner jag hade med Andreas för några år sedan då han erkännde allting. Exakt samma mönster även denna gång, och jag kan säga er att det är sjuka saker som dessa hackare håller på med. Allt kan inte stå rätt till i huvudavdelningen. |
2014-10-31, 22:31 | #60 |
Banned
|
Ett smakprov på diskussioner för några år sedan efter att korkskallen erkännde och jag var dum nog att ge ursäkt:
Sebastian: Vad är det som är så roligt att sitta och se på andra i webcam och lyssna på mikrofoner och skicka störningar och annat skit? Andreas: Du förstår inte hur roligt det är, du skulle själv göra det om du kunde. Lika bra att öppna den sista luckan medsamma, när skiten redan har runnit upp från stövlarna enda upp till öronen. |
|