Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-05-09, 13:24   #16
O12

O12s avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 3900

boken
Stats: 1777 - 1624 - 120
ROI: 105.38%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Hegu Visa inlägg
Samme Nani som blivit tennisagent? Ace Pro Tennis http://aceprotennis.com/about-us, har ett par tjejer med i Båstad just nu.
Vilket jäkla skämt, hur kan någon vilja arbeta med en sådan ...
O12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-09, 16:16   #17
i hate bunnies

booreds avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1188

mackapär ver.0.8.1
Stats: 2879 - 3456 - 618
ROI: 100.19%
Vinstprocent: 45.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av O12 Visa inlägg
Vilket jäkla skämt, hur kan någon vilja arbeta med en sådan ...
Knappast nån, men alla känner väl inte till hans alias och vad dom hittar på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
|

"…a soccer match is equivalent to two teams throwing a dice. The number 6 means goal and the number of attempts of both teams is fixed already at the beginning of the match, reflecting their respective fitness in that season."

Senast redigerad av boored den 2014-05-09 klockan 16:17.
boored är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-21, 14:12   #18

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 3
Standard

Akta er verkligen för Narcis BECIROVIC
Elsoli är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-20, 02:02   #19

Sharp$: 1
Standard

Jag tror att de flesta av er (inklusive Boone & co) som läser detta kommer att förstå att detta inte är någonslags reklam vilket inte det tidigare heller har varit. Därför säger jag med en gång att de som är nyfikna att läsa en längre version av innehållet kan göra det på ett annat forum.

http://www.youtube.com/watch?v=yYvqZjWuls4

Gammelräven råkade häromdagen på sin dagliga lilla promenad snubbla på sina egna små tassar, och trilla rakt med ryggen före på en mycket vass kniv. Kniven gick så djupt in i ryggen att stackars Old Fox aldrig längre lyckades få den ut innan det var för sent, och ett äventyr i detta liv var slut.

https://www.youtube.com/watch?v=mAqK4dElUEI

guldspel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-20, 03:42   #20

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fidde Visa inlägg
Hoppas han får skaka galler ett par år
Håller med dig. Så mycket extra jobb som han orsakade mig, så har jag lovat att ge honom en riktigt stor bamsekram om jag nångång möter honom i resten av mitt liv. Tyvärr så är lagen från baken, och han kommer undan med ett helt för kort straff om det är första gången han sitter.

Hur som helst, så fixade jag åt honom en avskedsgåva från mig personligen.

ps. jag kommer inte att i fortsättningen skriva med denna användare här, och jag säger även här för min del tack och adjö.
Gammal 2014-08-20, 11:25   #21

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 1529
Standard

Vad är det som har hänt?
semipro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-21, 23:00   #22

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av semipro Visa inlägg
Vad är det som har hänt?
Jag funderade en stund om jag överhuvudtaget skulle svara något. Ska dock säga några korta ord, och sedan får detta bli det sista och kommer inte att svara på eventuella följande saker.

Några bra tips i livet och framförallt på internet:

Akta er för bedragare i alla olika former. Lita aldrig på någon, speciellt dem som man minst av alla skulle tänka sig något. Om man har en slö, långsam och totalt oanvändbar dator betyder det inte alltid att man har något fel på sitt internetabonnemang.

Såhär besviken har jag aldrig varit på någon tidigare i mitt liv än vad jag nu är. En massa ilska har nu blivit bara besvikelse. Admin/mod kan gärna efter detta låsa eller radera denna användare och aktivera OldFox vilken jag registrerade för någon dag sedan. Kommer nog dock troligen inte att använda den så flitigt, men vem vet om man nångång får lust att skriva något.

Mvh Sebastian
Gammal 2014-08-28, 08:01   #23
Banned

Reg.datum: aug 2014
Sharp$: 31
Standard

Eftersom personen inte slutade, utan bröt in sig även på följande dator efter allt det tidigare, så har jag inget annat val än att ge ut en varning till allihopa.

Undvik att besöka Guldspel!!!

Det finns en person som är en duktig it-expert som kommer lekande lätt in på er dator så fort det finns koppling mellan er dator och servern. Ska jag vara ärlig så är det som att ta en slickepinne från ett barn.

Om ni har en seg dator och har besökt Guldspel så rekommenderar jag er omedelbart att föra datorn till en it-expert och efter det ändra lösenord på alla ställen.
OldFox är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-28, 08:15   #24
Banned

Standard

Jaha, det tog inte många minuter för Musse Pigg att banna mig från sidan.
Gammal 2014-08-30, 21:45   #25
i hate bunnies

booreds avatar

Sharp$: 1188

mackapär ver.0.8.1
Stats: 2879 - 3456 - 618
ROI: 100.19%
Vinstprocent: 45.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av OldFox Visa inlägg
Eftersom personen inte slutade, utan bröt in sig även på följande dator efter allt det tidigare, så har jag inget annat val än att ge ut en varning till allihopa.

Undvik att besöka Guldspel!!!

Det finns en person som är en duktig it-expert som kommer lekande lätt in på er dator så fort det finns koppling mellan er dator och servern. Ska jag vara ärlig så är det som att ta en slickepinne från ett barn.

Om ni har en seg dator och har besökt Guldspel så rekommenderar jag er omedelbart att föra datorn till en it-expert och efter det ändra lösenord på alla ställen.
http://www.hackerman.nu/ ?
|
|
|

"…a soccer match is equivalent to two teams throwing a dice. The number 6 means goal and the number of attempts of both teams is fixed already at the beginning of the match, reflecting their respective fitness in that season."
boored är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-31, 06:27   #26

Sharp$: 2499
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av boored Visa inlägg
Fattar inget men är han utvecklingsstörd som gjort sidan eller?
Verkar ju varken ha folkvett, skrivförmåga eller överhuvudtaget något rätt...
SuprMario är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-31, 06:31   #27

Sharp$: 2499
Standard

Fast å andra sidan...ngn som trollar lite skulle jag tro..
SuprMario är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-06, 16:01   #28
Banned

Standard

Det blir filmkväll idag för gammelräven. Kanske man får sällskap av dig Musse, eller har du annat för dig ikväll? Mina favoritfilmer.
Gammal 2014-09-06, 16:02   #29
Banned

Standard

http://upload.wikimedia.org/wikipedi...ast_summer.jpg

http://www.willishenry.com/Documents...2012/289_1.jpg

Senast redigerad av OldFox den 2014-09-06 klockan 16:13.
Gammal 2014-09-06, 16:13   #30

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 1529
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av OldFox Visa inlägg
Det blir filmkväll idag för gammelräven. Kanske man får sällskap av dig Musse, eller har du annat för dig ikväll? Mina favoritfilmer.
Musse?
semipro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td