|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2014-06-06, 23:14 | #106 |
Men det är väl som Reinfeldt sa, en debatt mot Jimmie Åkesson kan jag bara vinna om han kommer full och börjar slåss i studion.
Blev tvungen att googla och det stämde ju. http://sverigesradio.se/sida/artikel...rtikel=3479663 Har inte Stefan Löfven (Feministen ) sagt något liknande? Ja herre djävlar vad det måste ha sprutats varmt kaffe rakt ut i bodarna när han läste innantill vad kärringarna i partiet formulerat ihop för att godkänna ännu en partiledare med defekt kön. Om Margareta Winberg räckt fram en rostig sax så hade han knipsat av hela paketet i direktsändning.
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
2014-06-07, 07:51 | #107 |
Fattar inte att den här inte blev speciellt uppmärksammad? En av sossarnas gamla chefsideologer som yttrat sig i ekonomiska frågor efter att ha blivit landshövding och vice riksbankschef. http://www.aftonbladet.se/nyheter/ko...cle18998985.ab
Dessutom bara omskriven i husorganet...
2014-06-07, 09:47 | #108 |
Den som sagt att Tomas Östros skulle bli VD för Svenska Bankföreningen hade aspirerat på ett madrasserat rum.
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
2014-06-07, 10:56 | #109 | |
På tal om gullande..
Det här skriver en politiker inom F! under torsdagskvällen: Citat:
|
||
2014-06-08, 23:36 | #110 | |
Citat:
2014-06-08, 23:45 | #111 | ||
Citat:
Citat:
Debatter blir ganska meningslösa, det är bättre att konstatera att man har en väldigt olik syn i frågan. Jag tycker inte heller att svensk invandringspolitik i allt är bra, men det jag vill göra skulle förmodligen få varje Sd-sympatisör att vilja skjuta mig på fläcken... Hursom, tror du på Sd i valet så är det väl bara att belåna kåken till max och lasta in?
2014-06-09, 02:21 | #112 | |
Citat:
// SD-sympatisör |
||
2014-06-24, 13:18 | #113 | |
Citat:
”Jag vill bryta blockpolitiken – den är fördummande” http://www.dn.se/nyheter/sverige/jag...r-fordummande/ 55 ggr nu efter tunga bets. https://www.sharps.se/forums/346022-post93.html
||
2014-06-24, 23:49 | #114 |
Svårt att hitta en vettig tråd för detta. Rolig bild är det ju inte. Att den skulle hamna i min egna anekdottråd? Skulle inte tro det. Så det fick bli här.
Först en kort bakgrund. Mobbad i skolan och säkert hemma också. Inga framgångar hos damerna (surprise...) och psykvården i princip nedlagd. Kvar blev dom här godingarna. http://figoteborg.se/
|
2014-06-25, 11:10 | #115 | |
Citat:
|
||
2014-06-25, 14:12 | #116 |
Helt surrealistiskt. Det känns som en dålig parodi. Men det och Fi väl är ungefär samma sak?
Inte inlagt på synonymer.se än men det kommer. Fast mest kuvad är stackaren längst bak i högen. Man kan riktigt ta på hans rädsla. Tänk en gång i tiden var vi fruktade Vikingar som härjade runt i Europa. Men det är nog bara en väl underblåst skröna för att kunna sälja hjälmar i Gamla stan.
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
the_mirage (+1) |
|
2014-06-25, 15:22 | #117 |
Mycket intressant på den där sidan! Upplysningsvis kan jag nämna att sittkissarn i klänning jobbar inom hemtjänsten i Göteborg.
Då ser han ut så här. Hoppas jag åtminstone! Han där bak jobbar som lärare i Borås. Det där med fler "män" i skolan kanske inte var någon bra idé ändå... En till som haft lite oflyt i det genetiska lotteriet. Spoilar den för allas bästa. Spoiler:
Vet inte hur det är med era skärmar men min var så barmhärtig att den beskar bilden. Men här kommer resten. http://figoteborg.files.wordpress.co...dscn0134-2.jpg
|
2014-06-25, 16:05 | #118 | |
Citat:
|
||
2014-06-25, 18:16 | #119 |
"Det var med stor glädje vi tog emot beskedet att F! fick 5,3% igår och att vi skickar Soraya till Bryssel!"
Låt oss alla minnas det här när nästa EU-val är på gång, då kan vi skicka varenda FI medlem till Bryssel genom att rösta på dem! Så slipper vi se och höra dem i Sverige!
|