![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#586 | |
![]() Citat:
Nädå, dock är SD nästan 3x så stora som V+MP ihop på forumet, och i dessa tider så är det väl förståligt om MP-falangen håller käft. V anser jag dock inte ha något att skämmas över, så varför dom lyser med sin frånvaro förstår jag ej. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#587 |
![]()
Vart är flickpojken?
![]()
![]() ![]() |
![]() |
#588 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#589 | |
![]() Citat:
Det fanns odds på allt av värde här inför valet. M+S @ 100 ggr S+MP @ 6 ggr SD i alla tänkbara möjligheter och odds. FI under 4% Ja det var väl det jag kom på i hastigheten.
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#590 |
![]()
Hon hittade väl sitt maja till sist och sitter på Majorna och puffar friskt.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#591 |
![]()
fan, Unibet gav 2.70 igår på nyval innan dec 2015...
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#592 | |
![]() Citat:
![]() Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
the_mirage (+1) Senast redigerad av sskssk den 2014-12-03 klockan 21:48. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#593 |
![]()
För kännedom så har jag anmält det här inlägget. Det finns fan i mig gränser även för Offtopic
![]()
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Seebbo (+10) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#594 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#595 | |
![]() Citat:
![]() Hur går det med Palestina om Alliansen vinner, och det gör dom. Får Israel tillbaka sin plats på kartan då? Vilken bordsdam kommer ledaren för Hamas få på Nobelfesten? ![]() Sen efter nyvalet och när Käbbel blivit förnedrad och i sinom tid lämnat över styråran kommer många sossar tänka. Den där Juholt var han så tokig ändå? Comeback kanske? Ja vadå, inte värre än att måna ränner runt i maktens korridorer.
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#596 |
![]()
Om man slipper höra "Öppna era hjärtan" (plånböcker) vid nyvalet så kanske alliansen kan gå om vänstern till mars
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#597 |
![]()
Jag förstår mig verkligen inte på vänstern och speciellt inte deras engagemang för Palestina, det är en tankevurpa flera gånger om.
http://cornucopia.cornubot.se/2014/1...azister-i.html |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#598 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#599 |
Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2610Tennis 2015 Stats: 81 - 118 - 5 ROI: 103.27% Vinstprocent: 40.70% |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#600 |
![]()
Ja. Men extraval känns lika krystat som hen. Jag kommer skriva nyval ända fram till det är dags, för nyval.
![]() Uffe bor i Storvreta. Jag i stan. Annars är vi helt olika på det mesta. Mer rättelse. Kärringen Mellin stavas just så. Till mitt försvar så kopierade jag bara det sskssk skrev. Men som vanlig gäller devisen: Lita bara på dig själv och knappt det.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|