Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-04-04, 11:16   #1

Blixth1958s avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1376

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Första gången

Första gången jag är inne på en chat sida.Så det är mycket hoppande fram och tillbaka, Så som jag skrivit tidigare är data inte min bästa sida,Men jag hoppas att ni har översende om jag råkar klampa in på någon sida.
ps.man blir aldrig för gammal för att lära sig något nytt,sägs det
Blixth1958 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-04, 15:26   #2

Qirrens avatar

Sharp$: 421

Hi-diddly-ho
Stats: 770 - 730 - 56
ROI: 110.07%
Vinstprocent: 51.00%

Standard

Dina trådar är mina favorittrådar. Glad påsk!
Gammal 2010-04-04, 15:53   #3

olof86s avatar

Sharp$: 27
Standard

Jag var 16, hon 15. Vi hade småflörtat lite under kvällen, båda förstod nog vad som var på gån. Men det krävdes några öl var ändå. Det var ok men kändes lite överskattat. Tog hennes nummer men ringde aldrig upp.
Gammal 2010-04-04, 16:35   #4

papaks avatar

Sharp$: 2283
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olof86 Visa inlägg
Jag var 16, hon 15. Vi hade småflörtat lite under kvällen, båda förstod nog vad som var på gån. Men det krävdes några öl var ändå. Det var ok men kändes lite överskattat. Tog hennes nummer men ringde aldrig upp.
Fuckin brilliant
papak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-04, 17:47   #5
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45582
Standard

För mig var det en av de största händelserna i mitt liv men ändå var jag inte nervös till en början, hon var kanske 40år äldre än mig och antagligen välrutinerad och gjort det dagligen sedan dess. Kommer faktiskt inte ens ihåg hennes namn heller.
Själv var jag 18år och 6månader (lite sen? jag vet) men ändå rätt så erfaren från olika böcker, videos och guider younameit!. Detta var min första första gång faktiskt.
Jag bokade iaf in mig via telefon och hade lite tur då en annan avbokade sin tid lite tidigare så jag fick komma dit nästa dag.

Vi träffades iaf i Solna i sthlm (håller adressen för mig själv, INGA PM TACK!!), satte oss iaf bredvid varann i bilen, jag i förarsätet och hon på passagerarsätet, en riktigt het och fin dam var det. Körde iaf iväg därifrån med henne i ca 30min. Svängde iaf tillbaks till Solna senare där vi möttes första gången och gissa om det började dunka till nu?
Parkerade lite avskiljt och vi båda tittade på varann, hennes hand kom närmare och närmare mig. Jag tittade på hennes läppar, sen upp på ögonen igen, ned på brösten, på läpparna och bara väntade på orden från hennes mun. Här satt jag 18,5år och hon cirkus 50+ vilken härlig känsla.

Spoiler:
Luften stannade i bilen och HON SA DE MAGISKA ORDEN!!! "Grattis du klarade dig" hon signerade förarbeviset och räckte den över till mig.

JAG KLARADE UPPKÖRNINGEN FÖRSTA GÅNGEN!
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-04, 19:30   #6

Rejss avatar

Sharp$: 4408
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
För mig var det en av de största händelserna i mitt liv men ändå var jag inte nervös till en början, hon var kanske 40år äldre än mig och antagligen välrutinerad och gjort det dagligen sedan dess. Kommer faktiskt inte ens ihåg hennes namn heller.
Själv var jag 18år och 6månader (lite sen? jag vet) men ändå rätt så erfaren från olika böcker, videos och guider younameit!. Detta var min första första gång faktiskt.
Jag bokade iaf in mig via telefon och hade lite tur då en annan avbokade sin tid lite tidigare så jag fick komma dit nästa dag.

Vi träffades iaf i Solna i sthlm (håller adressen för mig själv, INGA PM TACK!!), satte oss iaf bredvid varann i bilen, jag i förarsätet och hon på passagerarsätet, en riktigt het och fin dam var det. Körde iaf iväg därifrån med henne i ca 30min. Svängde iaf tillbaks till Solna senare där vi möttes första gången och gissa om det började dunka till nu?
Parkerade lite avskiljt och vi båda tittade på varann, hennes hand kom närmare och närmare mig. Jag tittade på hennes läppar, sen upp på ögonen igen, ned på brösten, på läpparna och bara väntade på orden från hennes mun. Här satt jag 18,5år och hon cirkus 50+ vilken härlig känsla.

Spoiler:
Luften stannade i bilen och HON SA DE MAGISKA ORDEN!!! "Grattis du klarade dig" hon signerade förarbeviset och räckte den över till mig.

JAG KLARADE UPPKÖRNINGEN FÖRSTA GÅNGEN!
Kuliz
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-04, 20:56   #7

Blixth1958s avatar

Sharp$: 1376

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tacksam ryggdunkare

Citat:
Ursprungligen postat av Qirren Visa inlägg
Dina trådar är mina favorittrådar. Glad påsk!
KUL ATT MAN KAN GÖRA NÅGON GLAD,För hemma ligger man inte på + direkt.
Forsatt trevlig helg.
Blixth1958 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-04, 22:31   #8

Laddas avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 0
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Blixth1958 Visa inlägg
KUL ATT MAN KAN GÖRA NÅGON GLAD,För hemma ligger man inte på + direkt.
Forsatt trevlig helg.
Ladda är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td