![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#1 |
![]() Klubb 33?
Någon som har någon info om denna tidning? Ramlade av en slump på reklam för den och måste säga att jag blev lite nyfiken.
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Har prenumererat på den nu i snart 10 veckor för 100-kr + porto per nummer.
Den är prisvärd. Jokern som gör Stryktipset och Europatipset är en bra kille som ser streckvärdet i att tippa på tipset. Fjällströms och Olas krönikor gillas. Sen är Wernbloms frus krönikor om hennes liv bra med. Faktiskt det första jag läser varje gång ett nytt nummer kommer ![]() Lös nummer 19-kronor.
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
Riktigt bra tidning måste jag säga! 10 kr per vecka är ju inte direkt dyrt heller
![]() Bra tips på både trav och fotboll och framförallt väldigt läsvärda krönikor och intervjuer varje vecka! Bra folk med i tidningen! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]()
Köpte andel i deras bolag på ATG Tillsammans förra veckan då sjuan satt för 104,288 kr in! Vi hade riktigt bra läge för miljoner med 9 x 11 hästar i de två sista avdelningarna.
Deras expert brukar köra en trolig och en rolig spik varje vecka, sjukt facit på dem! Spikade Raffinos senast. Blir en andel i hans V75-tillsammans bolag igen på torsdag och hoppas på liknande utfall ![]() Tipsen finns för övrigt gratis under hela december på klubb33.se såg jag! Senast redigerad av manunited03 den 2014-12-15 klockan 17:34. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|