Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-01-30, 23:17   #1

Rejss avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 4409
Question

Hur ska folk se/göra med OS?

Hur ska ni på forumet se OS?
Är det att sitta på McDonalds som kommer sända eller hur ska ni göra?

Eller ska ni bojkotta detta hemska som händer i Ryssland?

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-30, 23:26   #2

Seebbos avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 6074
Standard

Skaffa viaplay ihop med en polare. Ingen uppsägningstid. 140 spänn för ett OS plus allt annat man får med under tiden tycker jag känns rätt okej ändå.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-31, 10:21   #3

Rejss avatar

Sharp$: 4409
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Seebbo Visa inlägg
Skaffa viaplay ihop med en polare. Ingen uppsägningstid. 140 spänn för ett OS plus allt annat man får med under tiden tycker jag känns rätt okej ändå.
Ah det kan ju lätt vara värt, kan man se samtidigt?

Hur tror du/ni det kommer se ut med streaming?

Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-31, 10:57   #4

Seebbos avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 6074
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rejs Visa inlägg
Ah det kan ju lätt vara värt, kan man se samtidigt?
Japp man kan se samtidigt på fyra olika enheter.

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rejs (+1)
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-31, 12:39   #5
LL Cool J is hard as hell.

Boones avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 9728
Standard

Kommer ta ställning för de ryska gästarbetarna genom att bojkotta alla sändningar med Carolina Klüft. Win-win.
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
kusagwa (+1), larzzon (+10), Shell Peppe (+1), Rejs (+1), boored (+1), smak (+2), Vlad (+5)
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-31, 12:48   #6

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 3466
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rejs Visa inlägg
Hur ska ni på forumet se OS?
Är det att sitta på McDonalds som kommer sända eller hur ska ni göra?

Eller ska ni bojkotta detta hemska som händer i Ryssland?
Som sagt Viaplay men bor du nära Norge eller Finland kanske du kan få in NRK respektive svenska YLE till din TV eller skaffa en VPN med norskt eller finskt IP om du inte har råd med Viaplay (VPN för en månad kostar mellan 50-100 beroende på bolag och land).

Vad är det som är det hemska som händer i Ryssland? Inte direkt Kina vi pratar om... (om man jämför deras "kräkningar" av mänskliga rättigheter).
zeke (+5)
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-31, 16:07   #7

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 2011
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa Visa inlägg
Vad är det som är det hemska som händer i Ryssland? Inte direkt Kina vi pratar om... (om man jämför deras "kräkningar" av mänskliga rättigheter).
Hemska Ryssland har nyligen förbjudit homosexuell propaganda riktad mot barn. Ett vidrigt beslut enligt liberalerna här i väst.
zeke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-31, 17:10   #8

Wagners avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2248
Standard

Ska ni bojkotta OS så lär det bli svårt att följa fotbolls-vm också. Om man ska vara konsekvent. http://www.svt.se/sport/fotboll/narm...-forberedelser
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-31, 17:39   #9

jaroitens avatar

Sharp$: 3307

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Ska ni bojkotta OS så lär det bli svårt att följa fotbolls-vm också. Om man ska vara konsekvent. http://www.svt.se/sport/fotboll/narm...-forberedelser
Kanske de bojkottar för att SVT inte sänder?

Hur som helst så spelas det ju i Brasilien nu i sommar. Annars spelas ju Fotbolls-VM i just Ryssland innan det blir dags för det du länkade till.
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-31, 17:56   #10

Wagners avatar

Sharp$: 2248
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jaroiten Visa inlägg
Kanske de bojkottar för att SVT inte sänder?

Hur som helst så spelas det ju i Brasilien nu i sommar. Annars spelas ju Fotbolls-VM i just Ryssland innan det blir dags för det du länkade till.
Ja du ser. Bara att slänga ut teven för dom som inte står ut med Vinter-OS.

Men jag kan redan nu berätta att 4 döda ryssar kommer smälla högre för svensk media än 4000 döda nepaleser.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-31, 17:58   #11

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zeke Visa inlägg
Hemska Ryssland har nyligen förbjudit homosexuell propaganda riktad mot barn. Ett vidrigt beslut enligt liberalerna här i väst.
Förstod att Rejs antagligen syftade på det. Men så jävla irriterad på den skenhelighet som råder. Att klaga på demokratin Ryssland som har ett förbud mot homopropaganda som stora delar av den ryska befolkningen står bakom funkar tydligen alldeles utmärkt men att klaga på diktaturen Kina som saknar yttrandefrihet, är en totalitär diktatur med massor av politiska fångar det gick inte av någon anledning.
Gammal 2014-01-31, 18:03   #12
i hate bunnies

booreds avatar

Sharp$: 1188

mackapär ver.0.8.1
Stats: 2879 - 3456 - 618
ROI: 100.19%
Vinstprocent: 45.45%

Standard

Bara vänja sig, demokrati överlever inte överpopulation ändå its the way life goes.
|
|
|

"…a soccer match is equivalent to two teams throwing a dice. The number 6 means goal and the number of attempts of both teams is fixed already at the beginning of the match, reflecting their respective fitness in that season."
Vlad (+5)
boored är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-31, 18:13   #13

Vlads avatar

Sharp$: 1722
Standard

Stackars Rejs han ville bara ha lite tips om hur man ska se OS bäst och så fick han ännu en tråd om den svenska medievänstern,snart kommer väl Pilkast/Badass också

För att hålla mig till ämnet så drar jag hem till någon som har TV/Viasat om vi går till slutspelet i Puckeyn och skiter totalt i resten. Inte så att jag tar ledigt för att sitta hemma och kolla på rodel
Lazlo (+5)
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-31, 18:15   #14

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av boored Visa inlägg
Bara vänja sig, demokrati överlever inte överpopulation ändå its the way life goes.
Mkt kloka ord.
Gammal 2014-01-31, 19:15   #15
i hate bunnies

booreds avatar

Sharp$: 1188

mackapär ver.0.8.1
Stats: 2879 - 3456 - 618
ROI: 100.19%
Vinstprocent: 45.45%

Standard

Ja just, ämnet också? Radiosporten blir det väl, som alltid

http://www.youtube.com/watch?v=HrPzQSaL7ME
|
|
|

"…a soccer match is equivalent to two teams throwing a dice. The number 6 means goal and the number of attempts of both teams is fixed already at the beginning of the match, reflecting their respective fitness in that season."
boored är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td