|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2014-01-09, 01:21 | #61 |
|
|
2014-01-11, 11:00 | #62 |
Sharpsböter
2014-04-16, 00:02 | #63 |
|
|
2014-04-16, 00:13 | #64 |
Ja man kan ju inte bli annat än nyfiken på vem denne Laxdasen är
|
|
2014-07-06, 00:48 | #65 |
Laxdasen är kul och intressant på det sättet att han ofta sticker ut hakan när han har feeling och skall levererar vinnare.
Men blir oftast så dryg att det är roligare att se målarfärg torka. Men han levererade nån vinnare ibland. Helt klart så är det oftast helt egna ideer, istället för att kopiera och infoga alla spelsidornas tips. Det är en styrka, men dryghet kan ibland bli en övertygelse som fintar. |
|
2014-07-06, 08:09 | #66 |
Har inte så noga följt alla turer kring Laxdasens avstängning. Läste först nu hans långa brev med personliga reflektioner. "citat"
"Jag har ringt mitt jobb och sagt att jag är avstängd på min favoritsida på nätet. Jag sa att jag kanske inte orkar börja jobba i januari då detta tär på mitt psyke." För mig känns det här väldigt beklämmande och dramatiskt att läsa. Att ett internetforum kan bli till så stor del av hela ens liv. Till den grad att man ringer till sitt jobb och berättar om eländet med avstängning. Att följden blivit tveksamheter om man ens orkar jobba vidare. Livet måste väl ändå kunna vara mycket större än virtuella kontakter (via signaturer) på ett spelforum! Missförstå mig inte - jag känner att Laxdasen har mått dåligt av det inträffade - och visst kan man ha synpunkter på rättvisan i det hela. Men jag tycker ändå hans ord stämmer till eftertanke. Hur mycket låter vi själva forumet och spelandet betyda i våra egna liv?