Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-01-09, 01:21   #61

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 3466
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av boored Visa inlägg
Det rekordet håller nog KPbet eller AKBbet, de marknadsledande spelbolagen på sharps.se.
Spelbolag Snarare asiatiska spelsyndikat... Speciellt det dyra KPBet.
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-11, 11:00   #62

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 1031
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Och böter? I vadå? De värdefulla Sharp$ eller ska KP helt enkelt utfärda dagsböter helt på eget bevåg?
Sharpsböter
Gammal 2014-04-16, 00:02   #63

Reg.datum: jan 2014
Sharp$: 61
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Och böter? I vadå? De värdefulla Sharp$ eller ska KP helt enkelt utfärda dagsböter helt på eget bevåg?
Jag dör, det är så enormt roligt. Böter i sharp$!
Flickepojken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 00:13   #64

Reg.datum: jan 2014
Sharp$: 61
Standard

Ja man kan ju inte bli annat än nyfiken på vem denne Laxdasen är
Flickepojken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-06, 00:48   #65

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 15727
Standard

Laxdasen är kul och intressant på det sättet att han ofta sticker ut hakan när han har feeling och skall levererar vinnare.
Men blir oftast så dryg att det är roligare att se målarfärg torka. Men han levererade nån vinnare ibland.

Helt klart så är det oftast helt egna ideer, istället för att kopiera och infoga alla spelsidornas tips. Det är en styrka, men dryghet kan ibland bli en övertygelse som fintar.
elwiz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-06, 08:09   #66

Kyodais avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 5187
Standard

Har inte så noga följt alla turer kring Laxdasens avstängning. Läste först nu hans långa brev med personliga reflektioner. "citat"

"Jag har ringt mitt jobb och sagt att jag är avstängd på min favoritsida på nätet. Jag sa att jag kanske inte orkar börja jobba i januari då detta tär på mitt psyke."

För mig känns det här väldigt beklämmande och dramatiskt att läsa. Att ett internetforum
kan bli till så stor del av hela ens liv. Till den grad att man ringer till sitt jobb och berättar
om eländet med avstängning. Att följden blivit tveksamheter om man ens orkar jobba
vidare.

Livet måste väl ändå kunna vara mycket större än virtuella kontakter (via signaturer) på ett spelforum! Missförstå mig inte - jag känner att Laxdasen har mått dåligt av det
inträffade - och visst kan man ha synpunkter på rättvisan i det hela. Men jag tycker
ändå hans ord stämmer till eftertanke.

Hur mycket låter vi själva forumet och spelandet betyda i våra egna liv?

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td