|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2013-12-28, 00:09 | #31 |
Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604Rektävling 2014 Stats: 0 - 1 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
AHH, var han med "utslagen" den tredje, hehe - sorry... Ja, han kan ju hetsa om någon...
2013-12-28, 09:16 | #32 |
Fy vad barnsligt, avstängda i ett år?
Släpp fångarna loss, det är (snart) vår!!! |
|
2013-12-28, 09:47 | #33 |
1 år avstängning var för mycket,1 månad hade räckt,hoppas alla ochså kan lära av det här,kom gärna med konstruktiva tips och fakta och mindre trams,man drar sig för att skriva och dela med sig när det finns personer på detta forum som bara ligger och väntar för att hoppa på och skriva negativa saker om det man delar med sig.om ni har synpunkter så kan ni posta det privat.Tillsammans har vi mycket kunskaper,erfarenheter inom travet som alla kan ha nytta av om vi samarbetar.Men när man börjar hota folk eller skriva att nån är sjuk så har man gått över gränsen.Jag önskar alla ett Gott Nytt År och en ny start här på forumet för att alla ska sjöa laxar.Var snälla mot varandra det vinner alla på.alla kan ha en dålig dag men låt det inte gå ut över andra,många är ochså här för att lära mera om travet.
|
|
2013-12-28, 10:30 | #34 |
avstängningen
Har inte varit här alltför länge och börjar så smått komma tillbaka till travet. Alla de tre som nu är avstängda tycker jag tillsammans med några andra givit mig mest och bäst information. Lite munnhugg och kritik måste man väl tåla och det hade jag accepterat . Men nä då stänger vi av dom på ett år, säger ett stort tack till detta(sarkasm). hoppas jag inte trampat någon moderater nu på tårna så jag blir avstängd. Ge oss dessa tre tillbaka, tycker att det blir roligare då.
Annars finns ju travpunkten kvar |
|
2013-12-28, 10:36 | #35 |
Vart satt Laxdassen och lirade innan Sharps poppade upp?
|
|
2013-12-28, 11:03 | #36 |
Oj vad har jag missat? Skriver aldrig något i forum utan är mest och läser om allas åsikter och tankar och nu är några av de mest intressanta o roliga avstängda. Tråkigt är bara ordet, men avstängd i 1 år! Varför så kännbart straff?
Släpp lös deras åsikter igen, så det blir ett levande forum igen |
|
2013-12-28, 11:04 | #37 |
Laxdasen och Helge finns ju på twitter svårare är det inte om ni vill hålla kontakten och skriva där @laxdasen @korsdraget
|
|
2013-12-28, 11:38 | #38 |
ojojoj! Grym läsning Dasen! Har alltid tyckt om dina utstick även om man självklart inte alltid delar dina åsikter! Men kan bara hålla med om travtråden är en stor sharpsprofil fattigare när du inte är här!
Och till moderator: efter denna läsning så är jag ganska övertygad om att ni tjänar på att låta Laxdasen komma tbax så fort som möjligt! |
|
2013-12-28, 11:51 | #39 |
Et år, wow, hvem har han slået ned, eller kørt ned?
Et år er alt for meget, 1 måned max, et år er helt væk. Godt nytår til alle. |
|
2013-12-28, 12:30 | #40 |
Herregud vad tjafsas det om? Regelverket är solklart precis som de flesta regler i samhället är.
Den som bryter mot reglerna riskerar en varning, i vissa fall bannlysning. En varning plockas bort efter 12 månader. En varning = Avstängd från forumet i en vecka. Två varningar = Avstängd från forumet i en månad. Tre varningar = Avstängd från forumet i 24 månader. Har man fått 2 chanser innan att bättra sig och det förbättras inte då får man ta sitt straff. Om dessa hot som skrivits här skulle ha sagts ansikte mot ansikte i "riktiga" världen så hade det utan problem funnits en god grund för polisanmälan. Så lägg ner allt tjafs och så får Laxdasen stå för vad han har gjort (upprepade ggr) som en man och ta konsekvenserna av sitt beteende |
|
2013-12-28, 12:35 | #41 |
UPPMANING TILL MODERATOR!! FREE DASEN!! Man måste väl kunna överklaga ett beslut?? Ett år är för mycket! Revidera! Killen är ju ångerfull!
|
|
2013-12-28, 12:37 | #42 |
Skickade en förfrågan till dig Helge.
|
|
2013-12-28, 13:09 | #43 |
Kom nyss hem från jobbet, har godkänt alla förfrågningar men inte koll på vem som var just du
Välkommen! Senast redigerad av Helge den 2013-12-28 klockan 13:10. |
|
2013-12-28, 13:13 | #44 |
|
|
|