Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-03-11, 11:28   #46

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7923
Standard

Det bästa är att trappa ner succesivt så att man sakta avgiftar sig själv men det är "fult" att ta återställare men det enda som gör det helt painless. Resten är såklart broscience.
Var förresten på en föreläsning för en herrans massa år sedan där det pratades om varför man ofta blir brunstig som en elefant när giftet härjar i kroppen.
Det beror på att hjärnan tror att kroppen skall dö och då vill den fortplanta sig. Om det är sant eller något taget ur luften vet jag inte men låter inte helt orimligt.Det är som en växt som inte blommar. Utsett den för något som hotar dess existens så kommer den att spira i kaskader för att kunna skicka ut frön.
Man kan även göra sig tjenis med farbror doktorn och säga att man har så fruktansvärt ont i ryggen så han skriver ut Tram eller något liknande. Några Tram botar även den värsta bakfylla på en kvart men inte direkt nyttigt att blanda med alkohol. Man kan få ganska häftiga krampanfall eller dö av det men inte är man bakfull ialla fall.

Senast redigerad av draken den 2015-03-12 klockan 11:49.
draken är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-07, 18:31   #47

Wagners avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2248
Standard

Nu vill inte jag verka fördomsfull (vill jag visst) men har han inte en fyllskalle-aura över sig.

Citat:
Enligt UD har en svensk man i 60-årsåldern frihetsberövats på flygplatsen i Hongkong, anklagad för stöld. Hongkongpolisen uppger för DN att mannen misstänks ha stulit en korthållare i en butik på flygplatsen. SL kan inte bekräfta uppgifterna.
Hur många tror han var någorlunda nykter? http://www.di.se/artiklar/2015/5/7/s...nks-for-brott/

Har en viss erfarenhet av liknande incidenter, som drabbat förvaltningschefen för trafikförvaltningen vid Stockholms läns landsting och vd för SL, så jag misstänker att han kommer drabbas av baksmälla därav trådvalet.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-07, 23:17   #48

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1086
Standard

zigge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-07, 23:47   #49

Wagners avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2248
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zigge Visa inlägg
Kul att kunna glädja någon så pass att denne gör sitt första inlägg efter dryga 5 år på bänken. Jag känner mig hedrad.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-08, 21:53   #50

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7923
Standard

Rätt konstigt egentligen hur olika gifter tar ut kroppen och varandra. Man kan ju klippa en pava Whiskey och vara full så man inte kan gå och så drar man en lina så är man som ny igen men efter en stund när opiaterna börjar släppa så är man kanon igen.
draken är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-27, 13:40   #51

Seebbos avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 6074
Standard

Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-01, 22:36   #52

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 513
Standard

Ett bad, så kallt som möjligt (gärna isvak), är mitt tips. Sen drick saft och mineralvatten under resten av dagen.
zonwoz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td