|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2013-09-17, 18:43 | #76 |
Skönt att du håller med, då kanske vi slipper det framöver blir så mycket tjat/spam och helt ärligt är ju inläggen som kom i "dagens"-trådarna (det du vill flytta hit) sånt som folk bevisligen vill bli av med. Det sänker så mycket av standarden på detta fina forum, diskussioner är alltid trevliga men alla omotiverade spel och spam kan vi ju försöka vara utan.
|
|
2013-09-17, 18:53 | #77 | |
Citat:
2013-09-17, 22:43 | #78 | |
Citat:
0-1 Sundsvall 1-1 FCK-Juventus Lite rätt i mina tankar där Men Sporttjänsten ska ju vara glada. Dom satt ju 3 av 4 i sitt trippelsystem.
2013-09-17, 23:09 | #80 |
Dom har nog lagt 8-timmar (en arbetsdag) på att få fram dom bästa spelen n från Svs utbud. Och denna tisdag blev det dessa
2013-09-17, 23:27 | #81 |
Någon som har en aning om vad dom omsätter?
2013-09-18, 03:11 | #82 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 987NHL Grind 14-15 Stats: 19 - 31 - 3 ROI: 93.74% Vinstprocent: 38.00% |
Jag bajsar ymnigt efter morgon kaffet var dag...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
maddmax (+1) |
2013-09-18, 08:49 | #83 |
Jag försvarar inte ST eftersom jag inte har en aning hur deras siffror ser ut. MEN man ska ha i åtanke att dom spelar med odds ifrån SVS vilket gör att man kan hitta bättre odds i 90% av fallen hos andra bolag. Om dom har en ROI som ligger nära 100% så bör man kunna göra lillplus om man spelar hos andra bolag. Snittoddsen på deras förslag är höga vilket givetvis gör att deras svängningar är betydligt större än vad dom flesta andra har. Att dom sedan är tvungna att leverera spelförslag varje dag är något som gör att dom kommer ha lägre ROI än vad dom skulle haft om dom inte varit tvungna att sälja rekar dagligen. Allt detta ska man ha i åtanke innan man dissar dom för hårt.
DU BEHÖVER INTE KÖPA/FÖLJA DERAS REKAR. Du behöver inte heller skriva jävla skittips etc efter att du ryggat några lir som torskat, då det var du själv som spelade! Blir så j-vla irriterad på alla okunniga wannabes som med glädje läser deras tips (när dom får det gratis), direkt lägger in slantar på rekarna för att sedan spy galla när det inte blir vinst... Jag delar med mig av ST dom ggr som jag får tillgång till dom från andra. Det gör jag för att det kanske finns någon/några som vill veta vilka drag dom har och om dom vill följa eller inte följa är upp till var och en. Men att börja dissa deras förslag är bara tröttsamt att läsa då anledning i 99% av fallen är "jag tror mer på lag A då lag B är dåliga". Dvs inga som helst konkreta anledningar utan svenne-banan rekar som inte hör hemma på ett så bra forum som sharps. Man kan ge ris & ros men då ska man göra det nyanserat och när man verkligen har något att säga! Eftersom patrik_g m.fl. verkar inte ha något annat liv än att följa ST-spel för att jubla när dom torskar så kommer iaf jag aldrig mer lägga upp ST. Brukar lägga upp spelarservice och TT ibland och där är i princip alla tacksamma för det och oavsett hur dåliga deras rekar är så slipper man iaf höra TT suger, SS kan inte ens stava till häst m.m. Over and out i denna tråden, morsning! |
|
2013-09-18, 09:38 | #84 |
|
|
2013-09-18, 09:58 | #85 |
det här e ju sharps roligaste tråd ju
tråkigt om den dör ut.... |
|
2013-09-18, 10:06 | #86 |
Jag skapa den här tråden för att dom som lägger sportspelet framfört önskemål om en ren tråd under spelförslaget.
Här kan allt som rör tjänsten och dess följder avhandlas. Vill man berätta om sin morgontömning så är det helt okey. Själv sätter inte mina egna reflexer igång förrän jag stoppat tandborsten i käften. Oftast hinner jag borsta klart men inte alltid. Det här är nivån och det är bara att suga i sig. Vill man ha en renodlad idrottstråd så kan man med fördel skapa en sån själv. KP eller någon kunnig får gärna flytta tråden till offtopic. Inte för att jag tror det hjälper.
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
2013-09-18, 10:07 | #87 |
Guest
|
Klart att man har rätten att dissa dåliga spelförslag... Inte fan ska man lägga ut dåliga tips så att folk ska förlora pengar. Vi spelare ska vinna pengar och helst varje dag och gång! Helt otroligt att man lyckas välja det sämsta alternativet av alla Champions League matcher genom att lägga sitt spel på bortaspelande Juventus. Italienska lag är ju kända för att spela på resultat på bortaplan. Nästan alltid nöjda med ett kryss. Riktigt bra tippare spelar även på kryss.
|
2013-09-18, 10:17 | #88 | |
Citat:
|
||
2013-09-18, 10:30 | #89 |
Guest
|
Credd för missa sitt spel? Du måste ju var tom i bollen!
|
|