Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-03-05, 12:31   #871

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6677
Standard

Gårdagens spelande gav ett minus på 609 kronor (man satsade 2.250 och fick tillbaka 1.641).
erek är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-05, 12:53   #872

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 1529
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HATAD123 Visa inlägg
Ja det kan se så ut, men faktum är att jag enbart reggade mig för jag är intresserad av betaltjänster. Därför jag undrar om Sporttjänsten är hiss eller diss!

Kanske inte rätt tråd att fråga men kan du tipsa om några bra utöver? (kan även tas i PM)
Hur kan du ha läst denna tråd och fortfarande tveka??? De är patetiskt dåliga. (Något som de för övrigt har gemensamt med så gott som alla betaltjänster.)
semipro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-05, 18:22   #873

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 62
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av semipro Visa inlägg
Hur kan du ha läst denna tråd och fortfarande tveka??? De är patetiskt dåliga. (Något som de för övrigt har gemensamt med så gott som alla betaltjänster.)
Jo det kan man undra, börjar ju få upp lite klarhet. För 3-4 dagar sedan visste jag inte ens att Sporttjänsten existerade därav min tveksamhet
HATAD123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-19, 15:44   #874

Standard

SPORTSPELET onsdag

Fin vinst igår sedan Piteå lagt grund för det till fina 7 ggr degen! Fullt ös på flera fronter under onsdagen och det är kvalhockey och Champions League som kittlar allra mest. I handbollen finns det dock också väldigt bra odds!

Det blir spel på nio olika fronter och det ser onekligen hett ut - vi höjer upp insatsen en del!

Singlar:

92. Örebro 2,05
/300 kr
96. Vita Hästen 1,80
/300 kr
97. Kristianstad 1,90
/300 kr
98. Alingsås 2,20
/400 kr
134. Dortmund-Zenit Ö 3,5 mål 2,25
/300 kr
141. Newport 2,20
/400 kr

Trippel 1

83. Skellefteå -1,5 1,70
95. Björklöven 1,25
89. Västerås 1,80
/400 kr

Trippel 2

89. Västerås 1,80
98. Alingsås 2,20
141. Newport 2,20
/150 kr

Total insats: 2550 kr.
Gammal 2014-03-20, 13:00   #875

Standard

Gårdagens spelande gav ett minus på 135 kronor (man satsade 2.550 och fick tillbaka 2.415).
Gammal 2014-03-25, 14:46   #876

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 1529
Standard

Är det nån som har koll på hur deras All in gått den senaste månaden? De verkar ju "konstigt" nog ha glömt bort att uppdatera resultaten där...
semipro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-01, 00:20   #877

Wagners avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2248
Standard

Då det redan börjat florera rykten på nätet är det bättre att ni får informationen direkt från mig. Så blir det rätt också.

Jag har ingått ett samarbete med Sporttjänsten AB och det innebär slutet för all min aktivitet i denna tråd. Det mesta är ändå redan sagt och behöver inte upprepas i all oändlighet.

Det innebär bland annat att jag får fri tillgång till samtliga deras tjänster i framtiden. Jag är fullt nöjd då jag ändå köpt en del av tjänsterna (i smyg då). Man låter helt enkelt dom göra grovjobbet så plockar man själv ut russinen ur kakan.

Jag har även förbundit mig att lägga ut samtliga spelförslag här i forumet. Det första läggs här medan resten kommer där dom hör hemma. https://www.sharps.se/forums/service-plays/

Dom kommer dock tidigast 30 min före spelstopp, så håll er inloggade. Skälet till det är två. Det är försvinnande få tjänster som säljs sista halvtimmen. Vidare så ska Svenska Spel lättare kunna urskilja vilka spel som kommer in tack vara tjänsten. Som många säkert redan har listat ut så har Sporttjänsten ett slags affiliate-avtal med Svenska Spel.

Allting är juridiskt bindande då vi träffats, skakat hand och skrivit på alla papper. Också därför det varit lite klent med utplantering av spelförslag senaste månaden då alla haft fullt upp med att få den här permanenta lösningen i hamn.

En liten anekdot kanske är på sin plats, annars vore det ju inte jag. Vi hade slutmötet i Stockholm tidigare i dag och med var han som så målande skriver alla texter. Strindberg kallas han för. Det visade sig att han var lika rapp i käften som med pennan. Så till mötet kom jag med tåg och hem med en bil som jag köpt av honom. Det visade sig att han krängde lite bilar på sidan om. Mycket vill ha mer som han så finstämt uttryckte sig och vem kan klandra honom för det? Inte jag åtminstone. Fick den dessutom för listpris (vad nu det är?) så det blir säkert bra.

Återkommer kring lunch med kvällens spelförslag vilket samtidigt blir min slutpunkt i tråden. Lite tidigare just i dag för sen bär det av till http://www.skepparholmen.se/se för Ångbåtsbiff och spa för att belöna oss själva.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
maddmax (+100), Seebbo (+10), kusagwa (+10)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-01, 00:23   #878

Migges avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 3527
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Då det redan börjat florera rykten på nätet är det bättre att ni får informationen direkt från mig. Så blir det rätt också.

Jag har ingått ett samarbete med Sporttjänsten AB och det innebär slutet för all min aktivitet i denna tråd. Det mesta är ändå redan sagt och behöver inte upprepas i all oändlighet.

Det innebär bland annat att jag får fri tillgång till samtliga deras tjänster i framtiden. Jag är fullt nöjd då jag ändå köpt en del av tjänsterna (i smyg då). Man låter helt enkelt dom göra grovjobbet så plockar man själv ut russinen ur kakan.

Jag har även förbundit mig att lägga ut samtliga spelförslag här i forumet. Det första läggs här medan resten kommer där dom hör hemma. https://www.sharps.se/forums/service-plays/

Dom kommer dock tidigast 30 min före spelstopp, så håll er inloggade. Skälet till det är två. Det är försvinnande få tjänster som säljs sista halvtimmen. Vidare så ska Svenska Spel lättare kunna urskilja vilka spel som kommer in tack vara tjänsten. Som många säkert redan har listat ut så har Sporttjänsten ett slags affiliate-avtal med Svenska Spel.

Allting är juridiskt bindande då vi träffats, skakat hand och skrivit på alla papper. Också därför det varit lite klent med utplantering av spelförslag senaste månaden då alla haft fullt upp med att få den här permanenta lösningen i hamn.

En liten anekdot kanske är på sin plats, annars vore det ju inte jag. Vi hade slutmötet i Stockholm tidigare i dag och med var han som så målande skriver alla texter. Strindberg kallas han för. Det visade sig att han var lika rapp i käften som med pennan. Så till mötet kom jag med tåg och hem med en bil som jag köpt av honom. Det visade sig att han krängde lite bilar på sidan om. Mycket vill ha mer som han så finstämt uttryckte sig och vem kan klandra honom för det? Inte jag åtminstone. Fick den dessutom för listpris (vad nu det är?) så det blir säkert bra.

Återkommer kring lunch med kvällens spelförslag vilket samtidigt blir min slutpunkt i tråden. Lite tidigare just i dag för sen bär det av till http://www.skepparholmen.se/se för Ångbåtsbiff och spa för att belöna oss själva.
Underbart 1 april skämt = respekt!
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-01, 13:26   #879

Wagners avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
Underbart 1 april skämt = respekt!
Visst var det. Tog drygt 3 månader att knåpa ihop och det raserades på 3 minuter! Du hade inte kunnat skicka ett PM istället.

Idén dök i huvudet redan kring jul i fjol, fråga inte hur. Sen har den legat i utkast och med undantag för 15-20 smärre korrigeringar var det bara att vänta. Ja inte bara var ju tvungen att ändra beteende också för att ge trovärdighet åt det hela.

Kunde ju inte fortsätta kasta skit över Sporttjänsten så därför satt jag mig själv i karantän i 4 veckor. Och postade inte överhuvudtaget efter 22/3. Vidare så försvann signaturen, och min älskade Herbert, för drygt 3 veckor sen. Att Sporttjänstens bokföring gick upp i rök var det ingen som märkte / reagerade på och det säger ju lite om aktiviteten på forumet.

Nåväl Hebbe och allt är tillbaka. Nu blir det lunch och solarium och sen är jag tillbaka med en lika som bär och lite annat som jag fått lagt på väntelistan.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
kusagwa (+10)
Gammal 2014-04-01, 13:41   #880

maddmaxs avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 3250

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Visst var det. Tog drygt 3 månader att knåpa ihop och det raserades på 3 minuter! Du hade inte kunnat skicka ett PM istället.

Idén dök i huvudet redan kring jul i fjol, fråga inte hur. Sen har den legat i utkast och med undantag för 15-20 smärre korrigeringar var det bara att vänta. Ja inte bara var ju tvungen att ändra beteende också för att ge trovärdighet åt det hela.

Kunde ju inte fortsätta kasta skit över Sporttjänsten så därför satt jag mig själv i karantän i 4 veckor. Och postade inte överhuvudtaget efter 22/3. Vidare så försvann signaturen, och min älskade Herbert, för drygt 3 veckor sen. Att Sporttjänstens bokföring gick upp i rök var det ingen som märkte / reagerade på och det säger ju lite om aktiviteten på forumet.

Nåväl Hebbe och allt är tillbaka. Nu blir det lunch och solarium och sen är jag tillbaka med en lika som bär och lite annat som jag fått lagt på väntelistan.
Hahaha. Du lurade mig. Tills jag såg migges inlägg.

Andra gången idag på två försök.. Mest lättlurad på Sharps är undertecknad.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-01, 16:03   #881

Wagners avatar

Standard

Så det var därför jag fick så mycket polletter.

Ja det var säkert fler som gick på det. Men någon, vägrar skriva ut namnet, förstörde ju allt illa kvickt. Var ju rädd för detta men kunde väl aldrig drömma om att det skulle gå så snabbt. Innan dess hade jag hoppats på många hånskratt och tråkningar. Ett djävla liv i största allmänhet helt enkelt men det blev bara ett stort antiklimax. Så här hade jag tänkt mig inlägget istället för det som blev. Lägg märke till avataren.

Dagens spelförslag och svar på era frågor.
Spoiler:

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gammal 2014-04-03, 18:17   #882

Wagners avatar

Standard

https://www.sharps.se/forums/service-...in/#post332606

Lägst i världen. Tack Sporttjänsten för eran unika förmåga att hitta och lyfta fram det där extra.
Citat:
ALL IN är för Dig som söker det där extra. När Svenska Spel hamnar fel i oddssättningen är vi snabba att lyfta fram misstaget.
http://www.oddsportal.com/hockey/swe...sten-QLC4Bo6P/
maddmax (+10)
Gammal 2014-04-04, 19:18   #883

Wagners avatar

Standard

SPORTSPELET fredag

Näst sista omgången i Kvalserien och vi diggar spelvärdet. VIK-oddset går inte att motstå och AIK håller som favorit - men allra bästa idén är DIF. Från fotbollen är Paderborn och Viking en fin hemmaduo!

Singlar:

11. Djurgården 2,60
/ 500 kr.

12. Västerås 6,50
/ 250 kr.

14. Viking 2,30
/ 300 kr.

Dubbel:

5. Paderborn 1,67
10. AIK 1,80
/ 400 kr.

Trippel:

10. AIK 1,80
11. Djurgården 2,60
14. Viking 2,30
/ 150 kr.

Jan Mars. 1318
Gammal 2014-04-05, 02:18   #884

Emanresus avatar

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 2869
Standard

Citat:
SPORTSPELET fredag

Näst sista omgången i Kvalserien och vi diggar spelvärdet. VIK-oddset går inte att motstå och AIK håller som favorit - men allra bästa idén är DIF. Från fotbollen är Paderborn och Viking en fin hemmaduo!

Singlar:

11. Djurgården 2,60
/ 500 kr.

12. Västerås 6,50
/ 250 kr.

14. Viking 2,30
/ 300 kr.

Dubbel:

5. Paderborn 1,67
10. AIK 1,80
/ 400 kr.

Trippel:

10. AIK 1,80
11. Djurgården 2,60
14. Viking 2,30
/ 150 kr.

Jan Mars. 1318
Jag kan glatt meddela att dom missade på SAMTLIGA matcher...

Viking spelar lika.

Paderborn torskar 1-2.

Djurgården vinner först i förlängning, likaså AIK och Västerås

Dvs slutsumma -1600
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-06, 02:00   #885

Wagners avatar

Standard

Citat:
Gårdagen
Dramatisk hockeyfredag - lite VÄL dramatisk, till slut. Huvuddraget Djurgården tappade ju sent. Kryss även för smällen Västerås. Även bra spel kan bränna...
Ingen uppdatering i kväll heller...

Firar på krogen: Valfritt odds.
Gravöl på Sunkhak: 1.002
Svara

td