Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-02-05, 06:24   #811

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 3016
Standard

Det gjorde det. Feyenoord, Boston och Rangers enda som vann men vad hjälper det när dom dubblar/tripplar bort sig. 0 kr in. Uselt.
xanathaar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-05, 09:04   #812

Wagners avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2248
Standard

Får mig att tänka på klassikern "Hoppas ni kombade bättre än oss" när dom försökte gjuta mod i sina kunder som just betalat för deras komber.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
doob (+10)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-05, 12:47   #813

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Mycket tung gårdag för Sporttjänsten och dess anhängare...

Sedan undrar jag hur mycket pengar totalt dom har slängt bort på Åker hockey??
Det vore intressant läsning och än mer intressant vore det att veta varför denna övertro på det gänget?
Migge (+1), DIF (+1)
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-05, 13:22   #814
DIF

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1767
Standard

Jag har sagt det förut, jag uppskattar mycket att många delar tips, det är oerhört bra!
Dock, deras spel är ju så oseriösa att man häpnar. Hur i hela friden hittar dom alla sina spel? Av en lista på SS med 30 objekt, kan du utan vidare sprida ut 10-15 st. som toppspel. Obegripligt att Linköping, Skellefteå topprankas med deras senaste 5-10 matcher i minnet. I synnerhet LHC. Fanns väl inte ett enda plus i laget igår? Det enda som kunde möjligt tala till deras fördel var att efter alla förluster så "måste" det vända....så korkat spelat att man häpnar.
En seriös sajt kanske kan hitta något/några spel i veckan och då slår man hårt på det objektet. Som att spela vinnare på alla hästar i alla lopp alltid.
Om dom visar + i sina spel på ett år blir jag religiös.
Jag kan nästan ta gift på att om jag med ögonbindel pekar i oddslistan på 10 matcher per dag så kommer jag få bättre avkastning än dom.
Tar dom en storvinst så har dom bettat på 15 matcher för 2800 kr och gör en vinst på 800 kr. Är det bra?
Migge (+1)
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-05, 13:28   #815

Migges avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 3527
Standard

Vet inte hur många ggr jag ska skriva detta egentligen...lira alltid tvärtemot deras tips & du lär dra in riktigt fina pengar till spelkassan!
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-05, 14:05   #816
DIF

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
Vet inte hur många ggr jag ska skriva detta egentligen...lira alltid tvärtemot deras tips & du lär dra in riktigt fina pengar till spelkassan!
håller med dig, det sjuka är att dom ser sig som en "proffssajt" för spel, men dom ägnar sig också åt rena slumpspel som över/under och annat.
Det vore jävligt kul att få veta hur dom lyckas hitta 10-15 superspel från så märkliga ligor. Det är på gränsen till bonnfångeri. Jag minns för några år sedan, att det fanns lite tanke och ide bakom, då körde dom typ en dubbel och en trippel, där dom byggde på en ide med vass info.
Dom skiter helt i hur det går i spelen, så länge det ringer i deras telefon.
Och igen vill jag betona att det alla som delar ska ha cred för det.
Och givetvis bör alla sätta sin tilltro till de experter dom vill.
Gammal 2014-02-06, 07:47   #817

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 1529
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DIF Visa inlägg
håller med dig, det sjuka är att dom ser sig som en "proffssajt" för spel, men dom ägnar sig också åt rena slumpspel som över/under och annat.
Det vore jävligt kul att få veta hur dom lyckas hitta 10-15 superspel från så märkliga ligor. Det är på gränsen till bonnfångeri. Jag minns för några år sedan, att det fanns lite tanke och ide bakom, då körde dom typ en dubbel och en trippel, där dom byggde på en ide med vass info.
Håller med om det där. De måste ha fått in ny personal sen dess för kvalitén på deras spelförslag är markant sämre numera. Helt otroligt hur man kan arbeta heltid med spel och inte prestera bättre.
semipro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-06, 13:59   #818

maddmaxs avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 3250

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Du får gärna förklara hur O/U är "rena slumpspel".
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-06, 15:01   #819
DIF

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maddmax Visa inlägg
Du får gärna förklara hur O/U är "rena slumpspel".
Jag tycker att det är slumpspel att lira på ex. över eller under 4 mål i hockey.
Det är för mycket variabler som styr som man ej kan påverka, och lag som tar ut målvakter, mm. Var och en blir salig på sin tro. Men att först rapa ur sig 12 olika lag från flera olika sporter och ett antal olika serienivåer och länder där gemene man borde vara dålig insatt och på toppen av det "gissa" att det blir få mål i en viss match känns oseriöst. Mina tanker, du kan tycka vad du vill.
Har följt hockey så länge och det är jävligt svårt att analysera vad gäller antal mål. Grattis till dom som kan.
Gammal 2014-02-06, 15:07   #820

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1281
Standard

Citat:
Jag tycker att det är slumpspel att lira på ex. över eller under 4 mål i hockey.
Det är för mycket variabler som styr som man ej kan påverka, och lag som tar ut målvakter, mm. Var och en blir salig på sin tro. Men att först rapa ur sig 12 olika lag från flera olika sporter och ett antal olika serienivåer och länder där gemene man borde vara dålig insatt och på toppen av det "gissa" att det blir få mål i en viss match känns oseriöst. Mina tanker, du kan tycka vad du vill.
Har följt hockey så länge och det är jävligt svårt att analysera vad gäller antal mål. Grattis till dom som kan.
Du håller på djurgårn va?
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-06, 15:14   #821

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 1529
Standard

Citat:
För mycket slump? Du menar alltså att slumpen inte är en stor faktor i andra spelformer?
semipro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-07, 22:04   #822

maddmaxs avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 3250

Standard

Ser ut att bli en bra dag för Sporttjänsten..
Gammal 2014-02-07, 22:26   #823

patrik_gs avatar

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 4616

Standard

Ja missade allt! Alla sex lag man spelade missade

Minus 1650

Varit sjuk i veckan inte följt så bra Men detta var väl andra dagen denna vecka man missade allt va?
Gammal 2014-02-08, 12:58   #824

Sandys avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2610

Tennis 2015
Stats: 81 - 118 - 5
ROI: 103.27%
Vinstprocent: 40.70%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Får mig att tänka på klassikern "Hoppas ni kombade bättre än oss" när dom försökte gjuta mod i sina kunder som just betalat för deras komber.
Dessutom heter det "bättre än vi"
maddmax (+2)
Sandy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-08, 19:15   #825

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 2445
Standard

Undrar hur mycket minus dom ligger idag?! vet att deras gratistips twente ligger under med 2-0 hahaah! Mitt motto! spela raka motsatsen mot sporttjänsten och vinn pengar 2,30 på psv tackar!
Dalle82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td