|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2013-09-24, 22:12 | #211 |
Vad tycks om 82 spelbara matcher då.
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
2013-09-24, 23:00 | #212 |
Oj, oj hela +951-kronor av Sporttjänsten idag.
Räkna med att man kommer skriva att nu har det vänt för dom. Kalmar var ju lite tur då Öster skulle ha haft en straff i slutet. West Ham tappade 2-0 till 2-2 men avgjorde i 88-minuten. Sent mål. Att man spelade Villa förstår jag inte än. Som jag skrev hade man skadebekymmer och Spurs vann lätt med 4-0. Det var det 500-kr spelet det. Mora fick man inte nu då tredje gången gillt
2013-09-24, 23:17 | #213 |
Kalmar var ju lite tur då Öster skulle ha haft en straff i slutet.
West Ham tappade 2-0 till 2-2 men avgjorde i 88-minuten. Sent mål. Nej dom kommer inte nämna ett ord om det. Vinst är vinst medans förlust beskrivs i romanformat.
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
2013-09-24, 23:18 | #214 |
Så sant Wagner. Bara vid sena mål på ett förlustspel det nämns så klart.
2013-09-24, 23:23 | #215 |
ja, vad ska man säga egentligen, mest glad att de inte lirat några av matcherna jag hade slantar på. Såg att de lirade Brentford i går till 2.10. Jag tog dem i fredags till 2.32 och det borde man väl varit nöjd över, men när man ser dem dyka upp i sportspelets utbud, möjligtvis till följd av något infodrag , ja då inser man ju att man är så jävla fuckad och mycket riktigt gick det ju åt helvete.
För övrigt tog jag mig i kragen efter Booreds blänkare om den där asiatmatchen och masade mig ner till den lokala spelbutiken. Det kändes väldigt analogt, men samtidigt avkopplande på något sätt att beblanda sig med plebeijerna. Senast redigerad av Semicolon den 2013-09-24 klockan 23:25. |
|
2013-09-24, 23:37 | #216 |
Märkligt att dom öppnar butiks-spelet före nätet. Tvärtom var vanligare förr.
Veckolistan tis-tors la dom ut på nätet direkt på eftermiddan på måndag. Märkte dom att det barka åt helvete var det lätt att korrigera oddset efter ett par laxar och så var det nya och fräscha odds till butikerna öppnade på morgonen efter. En billig och effektiv försöksballong. Fast det här greppet känns obegripligt!
|
2013-09-25, 09:47 | #217 | |
Citat:
|
||
2013-09-25, 23:59 | #218 |
Dagens eftersnack handlar mest om Powerplay så ni missade ingenting i dag heller.
Dom säljer sex olika produkter så det finns nästan alltid något att lyfta fram på sidan 390, den som borde handla om Sportspelet. Är det riktig torka duger det att fronta med Gratistipset.
|
2013-09-26, 12:52 | #219 |
Gårdagen
Skrällfokus på SPORTSPELET igår. BP 3,50 och Växjö 2,75 gav tillbaka 2.225 av 3.200 satsade kr. Vi var 2 sekunder från plus: HK Malmö släppte in 27-27 efter 59:58 ------------------------------------------------------------------------------------------------- -975-kronor Och då skrev dom ändå att dom nästan fick tillbaka hela insatsen först. Jag tycker inte nästan en 1/3-del av insatsen är få tillbaka. Sen att dom satt PP har ju inget med sportspelen att göra ju. Jag satt för övrigt PP själv igår (kolla annan spelsida där jag skriver PP-krönikor).
2013-09-26, 13:05 | #220 |
Skrällfokus på SPORTSPELET igår. BP 3,50 och Växjö 2,75 gav tillbaka 2.225 av 3.200 satsade kr.
Dom skrev verkligen så! Men bara på sin sida. På text-391 skulle dom aldrig uttrycka sig på samma vis.
|
2013-09-26, 15:25 | #221 |
Jag tycker "vi var 2 sekunder i från plus" är strået vassare. Där har vi en säljande slogan om något.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pacman (+3) |
|
2013-09-26, 16:14 | #222 |
Öppnade på 2.35 (2.20 nu) vet inte vad tjänsten spelade till. Men oddset är slashat plus att det finns högre vilket gör det hela ointressant. Tar en kort anekdot från Kvantum istället för att fylla ut papperet. Kärringen först i kön hade bara 5 st gröna 1.5-liters mjölk. Tydligen hade dom höjt priset några tioöringar och av någon outgrundlig anledning hade hon bara med sig pengar som exakt skulle täcka mjölknotan. Blev till att lämna en gröning och raskt över till gubben som stod framför mig. Där hade jag redan före mjölkchocken räknat ut att det skulle bli trubbel. Handla man övrigt för hundra spänn så fick man 2 st fläskfilé för 49 spänn kilot. Han hade bara fläsket x 2 på bandet så man behöver inte vara Einstein för att räkna ut vad han hade tänkt sig för pris. Innan kassörskan börjat slå in så sträckte sig Linda från självscanningen (där det står 2 stycken och hänger hela dan istället för att jobba i en kassa) över axeln och påpekade det där med köpevillkoren. Gubben i keps - VAD ÄR DET NU DÅ skrek gubben i falsett då han mycket väl kände till villkoren och tagit en rövare. Linda - Bla bla bla och så vidare. Gubben i keps - JAG KÄNNER ROLF OCH KAIJA. Ägarfamiljen. Ja han skrek fortfarande. Linda - Är det många som gör. Gubben i keps - RING ROLF! Linda - Det får du göra själv, men det är lika för alla. Gubben i keps - Lämnade kassan i ett stilla ursinne. Utan middagsmat. Wagner - Klev fram med ett brett leende och påpekade glatt att det där hade han räknat ut långt i förväg.
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
maddmax (+20), SlimCharles (+5), the_mirage (+10), Shell Peppe (+30) |
|
2013-09-26, 16:23 | #223 |
Svarade Linda verkligen så där?
Förutom det så väcks ju en mängd intressanta frågor. Mjölken till exempel, spekulera gärna i varför man tar med sig en exakt summa för att köpa 5 liter grön mjölk. Vilka bakomliggande mekanismer kan finnas, förutom den helt uppenbara då - psykisk sjukdom -? Fläskfilégubben; om man nu är så förbannat snål, kunde han inte bara hamstrat toapapper för hundra spänn, eller någon annan basvara? Det är förmodligen ett sundhetstecken, men jag kan inte i min vildaste fantasi förstå hur dessa individer resonerar. Senast redigerad av Semicolon den 2013-09-26 klockan 16:28. |
|
2013-09-26, 16:48 | #224 | |
Citat:
De har förmodligen haft den där tusingen i 10 år. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Shell Peppe (+10) |
||
2013-09-26, 17:00 | #225 |
Twente nere i 1.85 nu ospelbart borta odds nu.
Almtuna har jag själv i ett dubbel-spel. Känns inte bra att Sporttjänsten spelar dom med :( . Även spikat dom på PP. Lämplig hemmauppgift annars ikv. Heja Almtuna.... Karlskoga har jag också spelat som dom :( . Men Karlskoga är i bra form och X2 på mitt PP. Mjällby skulle jag inte spela. Visst dom är hemmastaka och Åtvidaberg bortasvaga. Men ingen av lagen har ju inget att spela för. 2.10 Mjällby, nej tack för mig... Molde har jag ryggat, känns vettig. Rennes spelar jag inte. Förstår inte hur det kan vara ett bra spel?