Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-09-23, 18:08   #196

patrik_gs avatar

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 4616

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Detta känns inte bra. Har spelat Göteborg och RIK tidigare idag. Känns inte bra alls att Sporttjänsten spelat dom med. Blir väl förluster på dom nu. Brentford spelar jag med även SL på Sportbladet hade en fin rek på den. Degerfors rör jag inte mot ett ÖIS som spelar för nytt kontrakt är svårslagna trivs mot Degerfors.
Gammal 2013-09-23, 18:28   #197

Wagners avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2248
Standard

Klistrar in förslaget här så folk vet vad du pratar om nu när du inte kan hålla dig till ämnet.

1800 spänn på en måndag luktar lite desperation.

Vi avslutade med vinst under söndagen och förra veckan var det väldigt nära stor utdelning ett par gånger om. SPORTSPELET ska försöka avsluta den här listan på bästa sätt och det är i fotbollens tecken som vi gör det, men även ett par hockeydrag platsar också! Störst vikt lägger vi på internationella bollen - häng med ikväll!

Singlar:

191. Göteborg 2,10
/300 kr
193. Redbergslid 2,60
/300 kr.
196. Brentford 2,17
/400 kr
197. Vitoria Setubal 4,00
/200 kr.
198. Espanyol 2,25
/300 kr

Dubbelsystem 100 kr på varje:

176. Linköping 2,10
178. Södertälje 2,00
179. Degerfors 1,45
/300 kr
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Wagner den 2013-09-23 klockan 18:33.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-23, 18:31   #198

patrik_gs avatar

Standard

Ja precis Wagner jag håller mig ju inte till ämnet jag som snackar deras spelförslag

Ska du inte klistra in det en tredje gång med

Ja en del dom satsar för att vara en måndag
Gammal 2013-09-23, 18:38   #199

Wagners avatar

Standard

Dagens ämne var.

Har bara klistrat in en gång men det blev dubbelt av någon anledning. Kanske ska ta av mig lovikkavantarna?
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gammal 2013-09-23, 23:39   #200

patrik_gs avatar

Standard

Dom hade åtta vinnare i spel idag. Tre satt. Surt på Vitoria som missade straff vid 0-1. 1-1 kom med 8 kvar då hade hemmalaget utvisning med. Hade själv den DNB så den var surt att åka på.

- 495-kronor

-------------------------------------------------------------------

Gissar på något i denna stilen av Sporttjänsten imorgon när man ska förklara bort sig.

"Otur igår då Vitoria tappade sent och det var skillnaden på + och -"
Gammal 2013-09-24, 00:43   #201

Melvins avatar

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 1945

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Semicolon Visa inlägg
Nej, det förstås. För övrigt tycker jag också att det är märkligt att spendera 20 minuter på muggen, måste man så måste man och då ska det vara klappat och klart på 2 minuter.

För övrigt saknar jag det självklara alternativet i toapappersdebatten. Ska man välja mellan mjukt eller strävt så är valet; ingetdera. Överlägset bäst är självklart duschslangen, asien style. Överlägsen hygien och skonsamt mot de rektala regionerna.
Där har vi henne, "toalettpapprets mamma". Skulle ljuga om jag sa att jag inte blev smått chockad när jag landade i Bangkok med mina två vänner för fyra år sedan. Hade då inte tömt mig på ett dygn och när vi kom till hotellrummet så kände jag att det var dags. Efter att ha rekat toaletten så bad jag mina vänner att gå ner till receptionen och hämta toalettpapper. Han som redan varit i Thailand tidigare bara skrattade åt mig och gick in på toaletten och pekade på "duschslangen". Klart skeptiskt vart man men efter tre månader där nere har det inte känts helt rätt med papper efter man landat igen på Svenska mark. Sen har man en rolig upplevelse i ett Thailändskt häkte, där fanns det ingen slang utan man hade en hink med vatten bredvid toaletten. Poängen var då att man skulle ta en plastkaffemugg eller forma handen till en skopa och skvätta sig ren i ett rum på 5 kvm med 20 andra. Man kände sig inte störst på jorden då iaf.

Så till det viktiga, badrummet ska renoveras och jag vill ha slangen där, ingen bidé. Utan en slang någon decimeter från toaletten. Hur löser man det?

Senast redigerad av Melvin den 2013-09-24 klockan 00:54.
Melvin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-24, 00:54   #202

Wagners avatar

Standard

Men vänta nu. Det måste ha hänt någonting mellan hotellet och häktet?
Gammal 2013-09-24, 01:05   #203

Melvins avatar

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 1945

Standard

Haha jodå. Men nu är det toalettaccessoarer på agendan
Sen är det ingen höjdarhistoria, mer brist på hjärnceller och en slags odödlighetskänsla som stökade till det. Sen är inte den Thailändska poliskåren helt blyga på att plocka västerlänningar för att pressa dom på pengar.
Melvin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-24, 09:01   #204

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 5323
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melvin Visa inlägg
Sen är det ingen höjdarhistoria, mer brist på hjärnceller och en slags odödlighetskänsla som stökade till det. Sen är inte den Thailändska poliskåren helt blyga på att plocka västerlänningar för att pressa dom på pengar.
dom är mycket påhittiga!
sist jag var iväg, åkte jag på böter för att inte ha körkort för moppe!!!
efter att ha betalat böterna gällde kvittot som körkort
cochise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-24, 11:02   #205
i hate bunnies

booreds avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1188

mackapär ver.0.8.1
Stats: 2879 - 3456 - 618
ROI: 100.19%
Vinstprocent: 45.45%

Standard

Kasta toarullen och spring till ombudet innan Sportspelet tar dom.

83:2 Kashiwa - Guangzhou Evergrande 2,35

http://www.oddsportal.com/soccer/asi...Y7uyW5T/#1X2;2

(av någon anledning finns den inte online)

nvm, svs sänkte den i spoilern innan jag tryckte iväg meddelandet tydligen :(
Spoiler:
edit: när vi nu håller på så kan vi nämna Koge -0,5 - Aalborg 5,30 också,
Den går att spela online så ni kan traska till datorn med kalsongerna i knäna och toapapper utstickande mellan skinkorna (om ni nu inte redan sitter med padden på bajamajan förstås)

http://www.oddsportal.com/soccer/den...borg-zidgTHRB/
|
|
|

"…a soccer match is equivalent to two teams throwing a dice. The number 6 means goal and the number of attempts of both teams is fixed already at the beginning of the match, reflecting their respective fitness in that season."

Senast redigerad av boored den 2013-09-24 klockan 11:40.
boored är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-24, 16:05   #206

Semicolons avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 1997

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melvin Visa inlägg
Nej du lille vän, så lätt kommer du inte undan. Toalettbestyren får vi säkert anledning att återkomma till men nu vill vi ha en mer utförlig beskrivning av dina eskapader i siam. Det är ju inte för inte som den här tråden heter "sportspelet diskussionstråd". Här avhandlar vi ju just den typen av frågor, även om Boored gör ett försök att ta upp sådant ointressant som massivt felsatta odds och annat nonsens
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wagner (+10), Shell Peppe (+5), boored (+3)
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-24, 17:57   #207

Wagners avatar

Standard

Medan vi väntar på mera väsentliga ting sticker jag mellan med detta.

Ny lista och vilket grymt utbud. inte mindre än 82 spelbara matcher redan under tisdagen och det har dykt upp både infodrag och rena spelvärden på flera håll! Fotbollen dominerar dagens SPORTSPEL där experterna i England, Tyskland, Frankrike och Allsvenskan levererar. Vi lirar in nio spel under tisdagen!

Singlar:

6. Evian 5,60
/200 kr
11. Mora 2,90
/300 kr
16. Kalmar FF 2,95
/200 kr.
40. Greuther Fürth 4,05
/300 kr
44. Aston Villa 3,35
/500 kr
79. Fulham 2,90
/200 kr

Dubblar:

10. Karlskoga 1,70
48. Manchester C 1,23
/300 kr

48. Manchester C 1,23
53. West Ham 1,97
/200 kr

Total insats: 2200 kr.
Gammal 2013-09-24, 18:15   #208

patrik_gs avatar

Standard

Är det tredje gången gillt som gäller för dom på Mora nu tro? Dom verka inte ge sig förens dom vinner. Dom får gärna vinna för mig har 1X2 på PP men skulle aldrig betta dom mot Löven ikv till det oddset.

Kalmar kan ju vara tänkbart i derbyt. Men Öste har ju mer att spela för. Luktar kryss å 0-0 lång väg.

Visst Hamburg är inte bra nu men tvåan lockar inte med 400-kr iaf.

Aston Vill håller jag inte med om. Spelar själv X2 på topptipset.

Visst Spurs vilar spelare. Men Villa har ju skadebekymmer:

Aston Villa dras med skador på Gary Gardner, Charles N´Zogbia, Jorres Okore och har dessutom stora frågetecken kring Gabby Agbonlahor, Christian Benteke, Fabian Delph, Antonio Luna och Ashley Westwood. Vill det sig illa kan Lambert tvingas spela utan någon av dessa åtta spelare eller med någon av dem som dock inte är helt återställd.

http://www.svenskafans.com/england/t...na-488983.aspx
Gammal 2013-09-24, 19:23   #209

Wagners avatar

Standard

Snabba 2-0 till Rögle men det var väl för högt odds denna gång.
Gammal 2013-09-24, 20:41   #210

Semicolons avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 1997

Standard

Jag försöker undvika att diskutera sportspelet i den här tråden, då jag inte anser det relevant. Men måste ändå ta upp följande; det har dykt upp både infodrag och rena spelvärden. Vad fan är ett infodrag? Asså jag kan ju räkna ut ungefär vad dom menar, men vad är det för jävla ord?

Kan bli så in i helvete provocerad av sådant fikonspråk (ålder och bitterhet tar ut sin rätt, flame away )
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
RobinD (+10)
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td