![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#76 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#77 |
![]()
Jörgen Granstedt vann precis Vm i Backgammon. http://pokermagazine.se/jorgen-joker...-i-backgammon/
Som jag fattat det är han lite av en sportsbettingprofil såväl som en jäkel på backgammon! ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#78 |
![]()
Den där hållningen med handen under hakan minns jag fast jag inte sett karln på över 20 år.
![]()
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#79 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#80 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#81 | |
![]() Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#82 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#83 |
![]()
Tror minst 90% av de som sysslar med betting i Sverige känner till Obama och Zlatan.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sskssk (+5) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#84 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#85 |
![]()
Mitt svar #74 här var ironiskt. Jag trodde det var uppenbart, men det var det visst inte. Sorry.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#86 | ||
![]() Citat:
Citat:
![]() Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
semipro (+1) |
|||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#87 | |
![]() Citat:
![]() Han satt i ett hörn med sin bräda och jag höll mig till pokern. End of story.
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#88 |
![]()
Jag var ju tvungen att dra in till brödfödan.
![]() När nätet blev mer utvecklat kunde man dra sig tillbaka och avsluta osunda relationer.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#89 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#90 | |
![]() Citat:
F.ö. så hade "Hatten" ett annat nick på nätet ursprungligen, han lystrade till namnet "Guldmannen" i början av seklet... ![]()
![]() ![]() |
![]() |
|