![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#31 |
![]()
ni som inte lyssnat på denna p3 dokumentär har något att se fram emot
![]() http://sverigesradio.se/sida/avsnitt...programid=2519 |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#32 | |
![]() Citat:
![]() ![]() |
![]() |
#33 |
![]()
Så statlig svensk radio och teve skulle inte yppa sanningen och ingenting annat än sanningen.
Min herre behagar skämta! ![]()
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#34 | |
![]() Citat:
![]()
![]() ![]() |
![]() |
#35 |
![]()
Har man Expressen som källa kan det bara bli två sorters fel. Mer & mindre.
Du får väl rappa på med boken så inte alla inblandade har hunnit dött. Sportspel som födkrok har inte heller det så många levande anhängare kvar. ![]()
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#36 |
![]()
fyll gärna på med fler historier rörande riggade matcher mm
Glömmer aldrig när jag följde ett riggat spel av Goran....det gick in, men det var väl bara tur antar jag ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#37 |
![]()
Matte Forslund då? Haha, vilken lirare.
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#38 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#39 |
![]()
Brandman och det är han väl fortfarande så vitt jag vet. Men dom har ju mycket fritid som bekant.
![]()
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#40 |
![]()
Brandman har jag också hört, men han har väl lirat innebandy på hög nivå om nu det betraktas som en merit
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#41 |
![]() ![]() Både innebandyn och tipsen till SS lär han hinna med medans det inte brinner. ![]() Förut hade vi en brandman på granngården som knäckte extra som gårdskarl när han kom hem utsövd från brandkåren.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#42 |
![]()
I Statens tipsprogram inför gårdagens Europatipset skrek han halvt ut både Roma och Atalanta som stenklara. Undrar hur han kunde se spelvärde på sådana objekt ...
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#43 |
![]()
Jag upprepar min fråga. Kom igen nu Mårten och förklara dig!
![]() Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Cc (+10) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#44 |
![]()
Ingen som vet något mer om denne Matte? Kikade på "dagens experttips" och 9/10 spel tycks ha suttit fint idag. Antar att det inte finns något officiell bokföring? Ingen som tagit rygg?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#45 |
![]()
Har sett någon som bokfört honom och det är inga fina siffror.
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|