![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#91 | |
![]()
Du fick beröm.
![]() Citat:
![]()
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#92 | |
![]() Citat:
![]() ![]()
![]() ![]() |
![]() |
#93 |
![]()
Fick en uppgradering gratis av Telia då jag flyttade (150-250 Mbit/s). Kom bara upp i 127 men kabeln tålde bara upp till 180 så inte så konstigt kanske.
Men ledsna på sladden och skaffade trådlöst - Netgear N300 Wifi. Nu har jag kollat på tre ställen men kommer bara upp i 25-40 Mbit/s. Men det lustiga är att jag upplever datorn som snabbare än tidigare så det finns inte ens chans att det där stämmer. Någon som har en teori?
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|