![]() |
Populärt att vinna $harps på betting!
Jag kommer här att skapa en första tråd vad gäller betting i $harps. Eventuellt skapar jag mig en speldagbok där ni kan betta ifall detta faller bra ut. Jag gör detta enbart som en kul sak - som alla borde förstå.
Reglerna är som följer... Du ska ge $harps i detta inlägg samt lägga ett eget inlägg med hur du satsar _samt_ hur mycket du satsar. (Detta ska överensstämma med antalet sharps i detta inlägg), Jag betalar ut vinster inom ett dygn från att eventet har avgjorts - annars får du 10% extra på nettovinsten! Så vad är första saken du kan betta på? Maxinsatsen på första spelobjektet är så lågt som 50 $harps. Detta för att jag ska kunna garantera att betala ut samtliga vinster! Skulle det nu gå helt åt helvete så gäller enbart insatser fram till att mina $harps tar slut! (Allting räknas i kronologisk ordning.) FLEST MÅL! Vilka tre lag gör tillsammans flest mål i Champions League 4 december? Manchester City, Arsenal, Ajax - ALTERNATIV 1 - 1.80 Malaga, Shalke 04, FC Porto - ATERNATIV 2 - 2.00 VID LIKA ANTAL MÅL VOIDAS SAMTLIGA SPEL! |
50 Sharp$ @ ALTERNATIV 2!
Malaga, Schalke samt Porto! |
50 pa ALTERNATIV 1.
|
Nytt spel
Den här gången kör vi ett spel, Champions League vs Finland. Blir det flest mål totalt i samtliga CL-matcher i kväll 5/12 eller gör Finland flest mål i sin match i innebandy-VM mot Kanada? Spelstopp 19.30 Det går ej att spela på detta objekt längre. Flest mål Champions League - ALTERNATIV 1 - 5.00 Finland - ALTERNATIV 2 - 1.20 Maxinsats ALTERNATIV 1, 30 Sharp$ Maxinsats ALTERNATIV 2, 300 Sharp$ Vid lika antal mål insatserna tillbaka. Jäklar vad spel det har trillat in. Så måste bokföra det här så jag har lite koll. performance - alternativ 1, 30@5.00 Analys - alternativ 1, 30@5.00 Fangtastic - alternativ 1, 30@5.00 the chef - alternativ 1, 30@5.00 htsolna08 - alternativ 1, 30@5.00 Lazlo - alternativ 1, 30@5.00 Arch - alternativ 2, 300@1.20 Lillis - alternativ 2, 300@1.20 maddmax - alternativ 2, 300@1.20 |
vi på AKBet bedömer det till Champions League 18.5 mål och Finland 23
23% - 77% därmed spelar vi Alternativ 1: Champions League @ 5.00 med max insats och väntevärde 1.15 |
30 Sharp$ @ Champions League - ALTERNATIV 1 - 5.00
:D |
30 @ Alternativ 1
Citat:
Visserligen suger väl kanadickerna dase utan skridskor, men rasta muttan zimmerlainen! Ryggar dock, 5.00 är på tok för högt för att avstå! |
Hugger 30 @ Alternativ 1 till odds 5
|
|
30 Sharp$ Champions League - ALTERNATIV 1 - 5.00
|
|
FFS ni kommer att ruinera bookien innan han ens börjat komma igång om det vill sig lite ikväll. Kalla det för, spela mot public dog :D
300 sharp$ på Suomi, ALTERNATIV 2 g0t j00 back br0 |
Snökaos och fotboll = 0-0 och tråkigt
Sockeplast och inne = målkalas och vinst 300 sharp$ på Suomi, ALTERNATIV 2 ;) |
30 sharps Champions League - ALTERNATIV 1 - 5.00
|
Är de någon som driver eller? någon misstänkt som ändrat alternativen:p
eller kanske jag som är virrig |