|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2012-11-03, 09:07 | #1 |
Inloggningsproblem yahoo mail
I en vecka har jag inte kunnat skicka mail ifrån mitt yahookonto. Alla utgående mail spärras av yahoo. Veckan innan fick jag 2st inkommande mail där yahoo sa att mitt mail ej kunde sändas till avsändaren. Det var inga mail som jag hade skickat och innehållet i brödtexten var rappakalja typ askljhgf hajklghsklj.
Nu kommer jag inte ens in på mitt konto eftersom yahoo svarar att jag anger fel lösenord. Jag är tvärsäker på att jag gör rätt. Jag har kört med virusprogram och en del andra program för att rensa datorn men ingenting fungerar. Det verkar som att en trojan har utnyttjat mitt konto och skickat skräpmail med mig som avsändare och att yahoo därför har spärrat kontot. Jag har letat ibland deras hjälpfiler men får det inte att fungera. Någon som vet hur jag fixat detta? Jag använder det kontot för all min sportbetting.
2012-11-03, 09:57 | #2 |
Sharpest
|
Har du testat följa guiden: https://edit.yahoo.com/forgotroot?do...rtner=&intl=se ?
|
2012-11-03, 16:28 | #3 |
Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 731Elitserien 12/13 Stats: 88 - 78 - 15 ROI: 104.08% Vinstprocent: 53.01% |
Om du misstänker att du skulle ha en tröjan som inte virusskyddet upptäcker skulle jag "format C" alternativt köpa Mac.
|
|