Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-11-03, 09:07   #1
ALA

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 1527
Standard

Inloggningsproblem yahoo mail

I en vecka har jag inte kunnat skicka mail ifrån mitt yahookonto. Alla utgående mail spärras av yahoo. Veckan innan fick jag 2st inkommande mail där yahoo sa att mitt mail ej kunde sändas till avsändaren. Det var inga mail som jag hade skickat och innehållet i brödtexten var rappakalja typ askljhgf hajklghsklj.

Nu kommer jag inte ens in på mitt konto eftersom yahoo svarar att jag anger fel lösenord. Jag är tvärsäker på att jag gör rätt.

Jag har kört med virusprogram och en del andra program för att rensa datorn men ingenting fungerar. Det verkar som att en trojan har utnyttjat mitt konto och skickat skräpmail med mig som avsändare och att yahoo därför har spärrat kontot. Jag har letat ibland deras hjälpfiler men får det inte att fungera. Någon som vet hur jag fixat detta?

Jag använder det kontot för all min sportbetting.
Gammal 2012-11-03, 09:57   #2
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45582
Standard

Har du testat följa guiden: https://edit.yahoo.com/forgotroot?do...rtner=&intl=se ?
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-03, 16:28   #3

joemags avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 731

Elitserien 12/13
Stats: 88 - 78 - 15
ROI: 104.08%
Vinstprocent: 53.01%

Standard

Om du misstänker att du skulle ha en tröjan som inte virusskyddet upptäcker skulle jag "format C" alternativt köpa Mac.
joemag är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td