|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2012-10-31, 17:40 | #16 |
Sharpest
|
Du vill ju inte låta någon annan lägga ditt max för då måste du buda över ditt max om du ska ha den. Därför vill du lägga max själv, helst direkt och därmed skrämma iväg då de tänker "den har börjat skena iväg, älskling vi letar efter något annat". Dessutom brukar folk ha en jämn siffra som gräns. Så jag hade nog lagt ett bud på över 1,000 direkt tex 1015 och knuffat iväg alla andra som har en gräns på 1mille. Kör någon högre än mig så är det bara att lämna budgivningen då min tänkte smärtgräns redan var vid 1,000.
|
2012-10-31, 18:02 | #17 | ||
Citat:
Så är budet på 980k lägg 1mille och inte 990k. (OBS! Min åsikt ) Men hoppas du får det och så billigt som möjligt Lycka till!
Senast redigerad av linfre den 2012-10-31 klockan 18:10. |
|||
2012-10-31, 19:21 | #18 | |
Citat:
Enligt samma logik är det inte alls konstigt att de andra är med upp dit heller för den delen. Det finns alltid objekt där du bara har en konkurrent istället för två och kan göra bättre affär. Har du riktigt flyt kan du vara nästan ensam på banan för en bostad där säljaren måste göra affär fort!