Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-11-05, 13:03   #886

Overkills avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Pittsburgh, Rangers och Toronto har jag att möta!

Har jobbat i princip hela helgen och sen förra simuleringen. Idag är jag dock free så ska vi boka in lite matcher idag. Skriv i PM eller här när ni kan så dyker jag in ungefär den tiden på GM Connected.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-05, 21:19   #887

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 136
Standard

Ducks och Preds! Jag är tillgänglig hela kvällen ifall ni är sugna
hultmaniac är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-05, 22:05   #888

Jynass avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 56
Standard

performance! Kan du lira typ... nu? Jag är inne och väntar!
Jynas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-05, 22:58   #889

Standard

Konstigt att Lazlo inte uttryckt sin åsikt ang. avbrutna matcher mot datorn? Undrar varför..
Gammal 2012-11-05, 23:08   #890
Administrator

Lazlos avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 25027

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hultmaniac Visa inlägg
Konstigt att Lazlo inte uttryckt sin åsikt ang. avbrutna matcher mot datorn? Undrar varför..
Har varit borta i helgen och därmed inte följt diskussionen. Tycker helt klart det ska förbjudas!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-05, 23:12   #891

htsolna08s avatar

Sharp$: 1987

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Eller performance

Gammal 2012-11-05, 23:19   #892

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Har varit borta i helgen och därmed inte följt diskussionen. Tycker helt klart det ska förbjudas!
Anledningen till att jag nämnde just dig var för att du har absolut högst procent, 42 %. Intressant att du tycker att det ska totalförbjudas. Din förstaplacering i hela ligan kanske inte är så säker isf?

Eller så har du en djävulskt dålig internetuppkoppling.....
Gammal 2012-11-05, 23:40   #893
Administrator

Lazlos avatar

Sharp$: 25027

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Anledningen till att jag nämnde just dig var för att du har absolut högst procent, 42 %. Intressant att du tycker att det ska totalförbjudas. Din förstaplacering i hela ligan kanske inte är så säker isf?

Eller så har du en djävulskt dålig internetuppkoppling.....
Yes det är jag väl medveten om och det spelar väl egentligen ingen roll vad jag säger, fusk eller inte fusk då det inte finns bevis för det ena eller det andra.

Har tappat connection på 1 match mot användare och det motsvarar 14% står det, vet inte vad 42% kan motsvara i dator matcher men mellan 5-10 matcher skulle jag väl ana och jag vet med mig att jag hade problem i början att genomföra hela matcher då jag både tappade kontakten med EA servrarna och loggade ut från liven. Istället för att låta det drabba er andra så försökte jag några gånger mot datorn innan jag gav upp och köpte ny router, sedan dess har det fungerat bättre.

Men återigen det spelar ingen roll vad jag säger eller inte, stämpeln blir fuskare pga att det står 42% och den kan jag leva med för det hela spelar ingen större roll egentligen utan det är den som är bäst när vi möter varandra som kommer vinna, inte den som kan slå datorn mest och bäst.

Inget datorstyrt lag lär nå slutspel och väl där så är det ju bäste man som vinner. Det som händer fram tills dess känns bara som en väldigt lång och halvtråkig transportsträcka nu när vi helt plötsligt från full liga blev typ 10 stycken kvar och varje Onsdag droppar det av ett par stycken då man fått jaga motståndare men det är omöjligt att få till vissa matcher. Vi blir väl 5-6 stycken kvar när vi ska lira slutspelet och då kunde vi lika gärna gjort upp sinsemellan vem som kan brösta upp sig och sväva på moln i 10 år framöver istället för att spela 60 matcher mot datorn där det inte händer någonting.

Min förstaplacering är absolut inte säker men då jag vunnit mot de flesta användarna också så tror jag inte den är allt för missvisande, men det vet jag inte helt säkert och jag kanske lika gärna är sämst sen när det väl gäller. Känns som många matcher har varit hårda och nu senast idag torskade jag två i rad på straffar, så det kan gå lite hur som helst.

Om du tycker det känns fel att jag är i toppen av tabellen för du tror att jag fuskat och egentligen är mycket sämre än dig så kan vi säga så. Du är bättre än mig och så får vi helt enkelt se vem som är bäst av oss alla när allt ska avgöras om några månader.

Angående att det ska totalförbjudas så är det ju givet, kicka alla som tappar connection eller "fuskar" omgående och så kan vi nästan lika gärna lägga ner ligan direkt. Det går tyvärr inte att bevisa att någon fuskat och trots allt så är det väl inte så viktigt vem som är bäst mot datorn, du får gärna ligga 1:a hela året och känna dig stolt över det och sen vinner jag slutspelet sen när man ska möta användare.
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-05, 23:56   #894

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Yes det är jag väl medveten om och det spelar väl egentligen ingen roll vad jag säger, fusk eller inte fusk då det inte finns bevis för det ena eller det andra.

Har tappat connection på 1 match mot användare och det motsvarar 14% står det, vet inte vad 42% kan motsvara i dator matcher men mellan 5-10 matcher skulle jag väl ana och jag vet med mig att jag hade problem i början att genomföra hela matcher då jag både tappade kontakten med EA servrarna och loggade ut från liven. Istället för att låta det drabba er andra så försökte jag några gånger mot datorn innan jag gav upp och köpte ny router, sedan dess har det fungerat bättre.

Men återigen det spelar ingen roll vad jag säger eller inte, stämpeln blir fuskare pga att det står 42% och den kan jag leva med för det hela spelar ingen större roll egentligen utan det är den som är bäst när vi möter varandra som kommer vinna, inte den som kan slå datorn mest och bäst.

Inget datorstyrt lag lär nå slutspel och väl där så är det ju bäste man som vinner. Det som händer fram tills dess känns bara som en väldigt lång och halvtråkig transportsträcka nu när vi helt plötsligt från full liga blev typ 10 stycken kvar och varje Onsdag droppar det av ett par stycken då man fått jaga motståndare men det är omöjligt att få till vissa matcher. Vi blir väl 5-6 stycken kvar när vi ska lira slutspelet och då kunde vi lika gärna gjort upp sinsemellan vem som kan brösta upp sig och sväva på moln i 10 år framöver istället för att spela 60 matcher mot datorn där det inte händer någonting.

Min förstaplacering är absolut inte säker men då jag vunnit mot de flesta användarna också så tror jag inte den är allt för missvisande, men det vet jag inte helt säkert och jag kanske lika gärna är sämst sen när det väl gäller. Känns som många matcher har varit hårda och nu senast idag torskade jag två i rad på straffar, så det kan gå lite hur som helst.

Om du tycker det känns fel att jag är i toppen av tabellen för du tror att jag fuskat och egentligen är mycket sämre än dig så kan vi säga så. Du är bättre än mig och så får vi helt enkelt se vem som är bäst av oss alla när allt ska avgöras om några månader.

Angående att det ska totalförbjudas så är det ju givet, kicka alla som tappar connection eller "fuskar" omgående och så kan vi nästan lika gärna lägga ner ligan direkt. Det går tyvärr inte att bevisa att någon fuskat och trots allt så är det väl inte så viktigt vem som är bäst mot datorn, du får gärna ligga 1:a hela året och känna dig stolt över det och sen vinner jag slutspelet sen när man ska möta användare.
Haha oj vilket långt svar. Jag har aldrig påstått att jag är bättre än dig eller någon annan, och jag är ganska säker på att jag inte är det (förlorade när vi möttes) och är medveten om att jag är en rätt medioker spelare. Det hör dock inte till saken då det är själva "fusket" jag reagerar på. Du har en trovärdig förklaring, men inte övertygande i min värld. Men som du säger, det spelar ju ingen roll eftersom bevis inte existerar.
Gammal 2012-11-06, 09:47   #895

yertles avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 1177

yertle - Hockey 12/13 Pres
Stats: 115 - 125 - 1
ROI: 99.54%
Vinstprocent: 47.92%

Standard

Jag kommer inte att hinna spela mina matcher innan simulering, då jag hux flux börjat spela lite plastbandy med träningar sent på kvällen. Det bästa är att kicka mig så ansöker jag på nytt på fredag.

Jag skickar också ut en lite önskan om att ni som ska möta preds i nästa simulering gärna får vänta med det mötet tills jag har anslutit igen på fredag.

ps. Hur många aktiva är det kvar egentligen? Går det inte att skapa någon annan slags turre där vi bara möter varandra?
yertle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-06, 12:49   #896

Overkills avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Valde att spela på helt fel sätt mot Pens i två perioder, i tredje var det en annan match. Tråkigt bara att det stod 0-5 redan då och också blev slutresultatet.

GG dock, DD.

Eftersöker nu Toronto för match under dagen samt NY Rangers för match denna period!

Senast redigerad av Overkill den 2012-11-06 klockan 12:50.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-06, 13:24   #897
DD

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 2614

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Valde att spela på helt fel sätt mot Pens i två perioder, i tredje var det en annan match. Tråkigt bara att det stod 0-5 redan då och också blev slutresultatet.

GG dock, DD.

Eftersöker nu Toronto för match under dagen samt NY Rangers för match denna period!
Japp, dom två första perioderna är jag riktigt nöjd med! GG
DD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-06, 13:50   #898

Vurpans avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 2511

Standard

Har helt tappat suget på nhl efter köp av Fifa så ni kan kicka mig(ducks), segt att ligan inte blev som den kunde blivit men, lycka till i fortsättningen!
Vurpan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-06, 15:44   #899

Standard

Fan vad trist :( Jag kan bara spela fram till den 16e, då jag flyttar till Melbourne. Inte särskilt många kvar känns det som?
Gammal 2012-11-06, 17:12   #900

Jynass avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 56
Standard

Intresset kommer och går. Förvånas över antalet som tröttnat totalt efter en vecka och fått lämna ligan, däribland personen som var med och skapade den, och verkade vara engagerad. Nu är vi bara halv liga, 15 lag, och nu med Vurpans avsked bara 14. Jag har alltid haft som mål att ha en aktiv liga (så klart) med spelare som verkligen vill vara med. Jag tänker absolut inte ge upp nu och är säker på att vi kommer bli flera under säsongens gång. Ser oss som är kvar som en stabil stomme.

Apropå fusket, oavsett om det gäller resultat eller skador är det inte OK att avsluta matcher och spela om dem. Jag kan med handen på hjärtat säga att jag aldrig avslutat en ligamatch mot datorn, och har fått långtidsskador på Phaneuf, Komisarek och Liles för det. Jag har avslutat en match mot användare, mot Carolina. Då var jag okoncentrerad och frustrerad, och det var mer att boxen gick i golvet än att jag avslutade matchen. Fick mig också en uppläxning av Lazlo, med högst EAM i ligan... men jag tänker inte gå in mer på det då jag inte vill förlora fler medlemmar.

Ett förbud går så klart att införa, men näst intill omöjligt att kontrollera. Jag har haft 3-4 matcher avslutade pga serverproblem, men nu när jag kopplat bort routern och kör direkt modem > Xbox har det funkat felfritt. Så det kan ju vara ett tips.

Vi som är kvar, jag ser oss som ärligt folk, och tycker vi ska hålla ligan ärlig också. För hur kul är det att vinna på fusk, egentligen?

Ett alternativ för att få säsongen att gå snabbare är ju att vi utökar till tre veckors spelschema per period. Och har man ingen större lust att möta datorn kan man ju överlämna det till simuleringen. Som det är nu (för mig iaf) har man matcherna färdigspelade på 2-3 dagar, och får vänta ytterligare 2-3 dagar på nästa period. Har dock match kvar mot performance kvar denna period, som jag försökt fått tag på, så logga ikväll så får vi matchen spelad!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
DD (+1), performance (+2)

Senast redigerad av Jynas den 2012-11-06 klockan 17:13.
Jynas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td