Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-10-15, 16:32   #661

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 3466
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Har inte gjort något riktigt försök ännu, slängde iväg ett PM på lajven. Ska försöka få tag i honom under morgondagen som senast.
Vilket är hans gamertag?
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-15, 17:54   #662

Jynass avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 56
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa Visa inlägg
Vilket är hans gamertag?
DaggeDeg

Senast redigerad av Jynas den 2012-10-15 klockan 17:55.
Jynas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-15, 18:27   #663

Vurpans avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 2511

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Det va ganska jämnt men du hade inte varit värd en vinst efter att du kom ikapp när det laggade satan och jag inte kunde styra mina gubbar... Du får satsa på att ta revansch nästa gång vi mötts!
Nae vinst var jag nog inte värd men iaf förlängning Hur som så var det kul att äntligen vinna ett tek haha Fick tips av en polare igår och nu kan man ju t o m ha kvar puck vid offensiv tek! Absolut, du hade ju rätt så bra streak så är ändå nöjd
Vurpan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-16, 11:41   #664

Standard

Rangers drar sig ur. Har känt senaste veckan att jag inte kunnat motivera fortsatt spel i ligan. Var efter 2 veckor trots den katastrofala starten starkt sugen på att fortsätta men när en viss person skulle hålla på att fjanta sig och inte simulera vidare ledde det till detta beslut. All lycka till er och cred till Jynas som tar på sig ansvaret att vara gm och som verkar ta det på allvar. Lycka till! Ett råd: kör med färre lag, roligare med 60 matcher som en levande människa än 20 mot en dator.
Gammal 2012-10-16, 15:27   #665

Jynass avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa Visa inlägg
Rangers drar sig ur. Har känt senaste veckan att jag inte kunnat motivera fortsatt spel i ligan. Var efter 2 veckor trots den katastrofala starten starkt sugen på att fortsätta men när en viss person skulle hålla på att fjanta sig och inte simulera vidare ledde det till detta beslut. All lycka till er och cred till Jynas som tar på sig ansvaret att vara gm och som verkar ta det på allvar. Lycka till! Ett råd: kör med färre lag, roligare med 60 matcher som en levande människa än 20 mot en dator.
Fan vad tråkigt att höra. Känner du att du kan ladda om batterierna ska du veta att du är välkommen tillbaka! Vi kommer köra en omgång/vecka nu så du behöver inte oroa dig för försenade simuleringar. Stort tack för creden och lyckönskningarna!
Gammal 2012-10-16, 15:29   #666

Jynass avatar

Standard

Qirren (St. Louis) och Philjay (Ottawa) blir kickade idag om jag inte hör något från dem. Varningar utskickade, inte ett ord.
Gammal 2012-10-16, 15:41   #667

Standard

Tack Jynas får se hur framtiden blir. Kicka inte Philjay (Ottawa) han brukar vara väldigt aktiv båda på sharps och på liven, tror han är student med så han har väl mkt tenta plugg? Tycker att han kan vara värd en chans.
Gammal 2012-10-16, 15:45   #668

Sharp$: 119
Standard

Att bli kickad behöver ju inte nödvändigtvis betyda något, det är ju bara att ansöka om sitt lag igen ifall man vill vara aktiv.

Kusagwa: Tråkigt att höra, speciellt nu när vi fått igång ligan igen med någon som verkligen vill dra den framåt :/
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jynas (+5)
Jonte94k är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-16, 15:48   #669
Administrator

Lazlos avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 25027

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Har bara lyckats få till 1 match mot någon annan person (Vurpan/Ducks) denna perioden trots att jag jagat alla mina motståndare. Ilar/Kings spelade jag mot igår men EA servrarna kraschade vid ställningen 1-1 med ca 5 minuter kvar av tredje och vi skulle försöka få till matchen igen. Mazzy som skrev i tråden igår sa ju att han skulle försöka få till sina matcher med sitt Wild så de löser sig säkert det också.

Colorado har jag inte kunnat få tag på någonstans trots att jag mötte honom förra perioden, det verkar vara fler här som har svårt att få till matcher mot Colorado. Ägaren är Akilles här på Sharps och något liknande med Hypebeast på xbox iaf. Har kontaktat honom men inget svar.

Sen är det Florida som jag inte vet vem det är men han har ställt in så man kan möta hans lag som datorstyrt. Dock så är han online titt som tätt men svarar inte på meddelande på liven så vet inte om det finns någon större mening med att han tar upp ett lag om han ändå inte tänker spela. Det va även någon Florida ägare som tabbade sig i början och spelade en match mot datorn innan ligan hade startat, vet dock inte om det är samma ägare nu men jag tror inte Florida kommer spela något så det lutar åt kick där.

Qirren kan du kicka, vore väldigt intressant att veta vad som hände där men det lär väl aldrig bli så.

Philjay va väldigt aktiv i början men kanske tappade suget när Qirren strulade och det kan vara lönt att försöka kontakta honom och få ett svar om han vill fortsätta vara med eller inte. Jag drar iväg ett PM till honom.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kusagwa (+10), Jynas (+5)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-16, 15:49   #670
DD

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 2614

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Har Colorado, Edmonton och Ottawa kvar att möta. Har skickat meddelanden till dom på liven så får se vad som händer där.
DD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-16, 16:57   #671

Sharp$: 119
Standard

Citat:
Sen är det Florida som jag inte vet vem det är men han har ställt in så man kan möta hans lag som datorstyrt. Dock så är han online titt som tätt men svarar inte på meddelande på liven så vet inte om det finns någon större mening med att han tar upp ett lag om han ändå inte tänker spela. Det va även någon Florida ägare som tabbade sig i början och spelade en match mot datorn innan ligan hade startat, vet dock inte om det är samma ägare nu men jag tror inte Florida kommer spela något så det lutar åt kick där.
Jag gjorde en trade med Floridas GM i början av säsongen (Fleischmann mot Franzen) och då sa han att han hade den där GM-Connected-appen till mobilen. Spelar han matcher och sådant så är han ju inte bara inne på mobilen men står det att han är i "NHL 13 - Navigating Menus" så är han förmodligen bara inne på appen.

Han kanske blev så besviken över trejden att han slutade spela, Zäta har ju producerat från någon enstaka poäng till toppen av poängligan sedan han fick Fleischmann vid sin sida istället för Franzen som inte är något vidare spjut på grillorna
Jonte94k är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-16, 18:09   #672

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 136
Standard

Citat:
Håller inte med om att man bör kicka Floridas GM än. Han har ju som sagt inställt så att man kan möta hans lag datorstyrt, så ser ingen mening med en kick? Det är ju inte direkt ett överväldigande intresse för att hans plats. Det stämmer att han spelade en match mot datorn (mitt Tampa Bay) i början men vadå, alla gör vi misstag och han gav mig dessutom en match sedan så ingen skada skedd
hultmaniac är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-16, 18:09   #673

Jynass avatar

Standard

Tackar för rapporter krappar. Varningar skickade till Colorado, Edmonton och San Jose. Philjay stannar så länge. Qirren kickas ikväll om inget oförutspått sker.

Hinner ni spela innan simulering imorgon kväll om ovan nämnda lag blir datorstyrda? Känns som jag måste åtminstone ge dom några timmar efter jag skickat ut varningar. Även Caps måste svara här eller på XBL innan imorgon, har mött dom en gång redan och vet ju att jocke772 brukar vara aktiv.

Hur går det för nytillskotten? woxxa, DaggeDeg?
Gammal 2012-10-16, 18:24   #674

Sharp$: 111
Standard

colorado o ottawa här som saknas...
KungBjolle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-16, 19:01   #675
Administrator

Lazlos avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 25027

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hultmaniac Visa inlägg
Håller inte med om att man bör kicka Floridas GM än. Han har ju som sagt inställt så att man kan möta hans lag datorstyrt, så ser ingen mening med en kick? Det är ju inte direkt ett överväldigande intresse för att hans plats. Det stämmer att han spelade en match mot datorn (mitt Tampa Bay) i början men vadå, alla gör vi misstag och han gav mig dessutom en match sedan så ingen skada skedd
Sure, han har väl gjort en bra sak då man kan möta hans lag som datorstyrt men anser bara att det finns ingen anledning till att ha inaktiva spelare med i ligan. Alla som möter Florida kommer varje vecka få försöka jaga reda på honom för att kunna spela matchen eller försöka få svar om hans ens vill vara med längre och man behöver vänta med att spela matchen till slutet av perioden för man vet aldrig om han dyker upp eller inte och det känns ju inte fair att spela matchen mot hans lag datorstyrt det första man gör på en ny period.

Nej jag menade inte att misstaget skulle göra att han kickas då det som du säger är mänskligt att göra fel. Minns bara att det blev lite grinigt på flera håll och kanter i samband med det och därför kanske han tappade suget på att vara med.

Kort och gott, vi försöker sålla bort alla som inte är aktiva. Kommer Floridas ägare eller någon annan på att de vill lira en match i December så kan han joina ligan då igen. Det underlättar nå enormt för oss andra som är engagerade om vi bara har med folk som vill spela och som går att få tag på utan att vända upp och ner på halva internet!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td