Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-10-11, 01:46   #556

Jynass avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 56
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
När imorgon simulerar du ligan? Jag drar iväg runt 11:30 och kommer ej hem förrän efter 21-22.

Ja, kicka plingan omgående! Så kan man åtminstone undvika att få två matcher simulerade.

Skulle gärna lira matchen mot Philly innan jag går till sängs om en dryg timme.
Beror lite på hur många ospelade matcher det är kvar av omgången och hur bra tålamod de som väntar på ny omgång har

Kickade ju Dallas GM så då kan jag kicka Phillys också, har hört av mig minst tre gånger till honom.

Hade egentligen gått och lagt mig men är snäll och fixar så du kan möta Philly nu!

Senast redigerad av Jynas den 2012-10-11 klockan 01:47.
Jynas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-11, 03:16   #557

Overkills avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jynas Visa inlägg
Beror lite på hur många ospelade matcher det är kvar av omgången och hur bra tålamod de som väntar på ny omgång har

Kickade ju Dallas GM så då kan jag kicka Phillys också, har hört av mig minst tre gånger till honom.

Hade egentligen gått och lagt mig men är snäll och fixar så du kan möta Philly nu!
Ska precis gå och lägga mig, men hinner nog ta matchen på förmiddagen innan jag drar. Tack, Jynas!
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-11, 08:51   #558

woxxas avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 12
Standard

Om alla väljer så att andra kan möta ens cpu om man är borta så försvinner mycket av problemet med tvångssimulering
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jynas (+2)
woxxa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-11, 09:21   #559

Jynass avatar

Standard

Citat:
Ska precis gå och lägga mig, men hinner nog ta matchen på förmiddagen innan jag drar. Tack, Jynas!
Np!
Gammal 2012-10-11, 09:30   #560

Jynass avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Vad är syftet med att ha ett till forum för vår liga? Funkar det inte bra i den här tråden eller är det något fel med att vara här? Är det inte bara krångligt att ha två ställen att föra diskussioner på kring denna liga?
Tycker det är bra, varje lag har ju en egen tråd så man enkelt kan skriva där och bestämma matchtider, slipper man jaga på Xbox. Enklare också att diskutera trades osv. Kan skicka ut meddelande till alla i ligan så alla vet att det finns.
Gammal 2012-10-11, 12:17   #561

Overkills avatar

Speedway 2013

Standard

Nu har jag fått matchen mot Philly spelad och ska strax dra. Blev seger efter sudden med 3-2 efter att ha varit rätt utspelad... Haha. De sköt typ 45 skott!

Viktigt!

Ikväll när man kommer hem från Oslo så är kanske simuleringen till nästa period fixad.

Jynas, du får gärna komma upp med vilken dag och tid simulering sker varje vecka? Är det samma varje vecka eller är det lite olika ibland?

Gammal 2012-10-11, 12:53   #562

Jynass avatar

Standard

Citat:
Nu har jag fått matchen mot Philly spelad och ska strax dra. Blev seger efter sudden med 3-2 efter att ha varit rätt utspelad... Haha. De sköt typ 45 skott!

Viktigt!

Ikväll när man kommer hem från Oslo så är kanske simuleringen till nästa period fixad.

Jynas, du får gärna komma upp med vilken dag och tid simulering sker varje vecka? Är det samma varje vecka eller är det lite olika ibland?

Ska spela mot Philly nu jag också, simulerar framåt vid 18-19 ikväll!

Tycker vi kör onsdagar som tidigare, vid 20-snåret. Vad tycker ni? Tror det är bättre med en bestämt tid så slipper man vänta på att andra ska spela klart sina matcher. Skulle jag få förhinder någon vecka så försöker jag meddela i förväg
Gammal 2012-10-11, 12:58   #563

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 3466
Standard

Bra Jynas hinner också spela mot Philly nu.
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-11, 13:24   #564
DD

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 2614

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:

Tycker vi kör onsdagar som tidigare, vid 20-snåret. Vad tycker ni? Tror det är bättre med en bestämt tid så slipper man vänta på att andra ska spela klart sina matcher. Skulle jag få förhinder någon vecka så försöker jag meddela i förväg
Har du kickat Columbus än eller fick du tag på honom? Har skickat meddelande till honom men inte fått svar själv..
DD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-11, 14:31   #565

Overkills avatar

Speedway 2013

Standard

Citat:

Men om vi ska köra onsdagar som vanligt kanske det är bra om vi inte simulerar framåt nu på onsdag, utan veckan efter? Så vi kommer in i raka veckor (7 dagar)? Det tycker jag är en bra idé!

Låter bra. Då kanske man kan lira mot någon under kvällen efter 21-22. Tror jag är hemma från Oslo då.
Gammal 2012-10-11, 15:12   #566
Administrator

Lazlos avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 25027

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Helt klart ska vi ha en bestämd tid och dag och onsdagskvällar känns bra. Efter du simulerat fram ikväll så kör vi varje onsdag ny period och tycker inte vi behöver vänta 13 dagar som perfa säger utan det räcker med 6 dagar denna perioden eftersom nu bör alla vara med och kunna spela sina matcher utan större problem eftersom vi fått vänta hur länge som helst och folk vill ju lira igen.

Sen tycker jag vi kan införa att om det är något lag som ingen har kunnat få tag på och inte spelat någon match mot på hela veckan så kickas det laget ut typ Tisdag kväll eller Onsdag dag så alla hinner spela mot det laget som datorstyrt så det inte blir några simuleringar. Har man förhinder så får man meddela det och då får man såklart ha sin plats kvar även om man missar att spela någon match, men om man bara skiter i att bry sig om att försöka få till matcherna eller svara när folk försöker spela så kan man lika gärna bli kickad. Vill man sen bli med igen så är det ju bara att joina ligan och ta ett av de många lediga lagen.

På så sätt så får vi upp aktiviteten och de som inte har intresset och tappar nappen efter 2 matcher tas bort från ligan hela tiden och det är bara vi som verkligen vill spela som är kvar.
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-11, 15:15   #567

Jynass avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DD Visa inlägg
Har du kickat Columbus än eller fick du tag på honom? Har skickat meddelande till honom men inte fått svar själv..
Hör jag inget från honom innan kl. 17 så kickar jag honom så du hinner köra innan jag simulerar till nästa omgång. Om du är hemma dvs?
Gammal 2012-10-11, 15:23   #568

Jynass avatar

Standard

Amen, Lazlo. Två veckor känns länge för 5-6 matcher. Försöker få bort inaktiva så fort som möjligt så inte hela säsongen blir en enda hetsjakt.

Funkar det för dig performance? Kör hellre en dag mindre på den här perioden än att vänta 6 dagar extra på nästa
Gammal 2012-10-11, 15:25   #569

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 3466
Standard

Pallar inte och har inte tid att spela mot cpu så chansar i mina resterande matcher men jävligt kul att vi är igång igen
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-11, 16:05   #570
DD

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 2614

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Hör jag inget från honom innan kl. 17 så kickar jag honom så du hinner köra innan jag simulerar till nästa omgång. Om du är hemma dvs?
Okej, det låter bra. Är hemma vid 18 så det blir perfekt
DD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td