|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2012-09-03, 16:36 | #61 | |
Citat:
http://www.spreadsheet.se/poldan (Kommer även att länkas till i RoK tråden) |
||
2012-09-10, 03:15 | #62 |
från rekar . se
berdan 2012-09-10 02:10 lol han suger TSR 2012-09-10 01:13 haha.. detta är nästan osannolikt. Amrish bommar alltså 23 units på två tennismatcher idag. allt på livebetting. 23! big lol |
|
2012-09-11, 07:54 | #63 |
Den här tråden och twitterflödet blev ju intressant att följa nu när Amrish lovat att visa stats över sitt spelande. Lite si och så med det och det kan väl möjligen vara så att resultaten visar minus...
Såg att någon bokförde här på http://www.spreadsheet.se/amrishseptember Här är också några sköna citat när Amrish hade sin "spelskola" på ROK: Jo, under min långa tid som bettare, och främst på senare år, så har jag även fått förmågan att känna av när jag är inne i bra och dåliga perioder. Och inte bara det, jag har börjat känna av (oförklarligt hur) när formtoppar och dalar är på väg. Nu har jag tack och lov inte haft några längre dalar på lång tid (tugga ödmjukhet!!) men det är också något som jag vill slänga in i kategorin "magkänsla". Som är så viktigt i dessa sammanhang. |
|
2012-09-11, 19:32 | #64 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2115Sverige 2013 Stats: 230 - 162 - 21 ROI: 116.48% Vinstprocent: 58.67% |
Johan Elevant, oddssättare på svs gillar verkligen Amrish storhet
Johan Elevant @johanelevant @AmrishKubavat Skulle du själv acceptera en prestationsbaserad lön? I ditt nuvarande yrke alltså? Johan Elevant @johanelevant @amrishkubavat Varför vill du inte svara? 5 Sep Amrish Kubavat @AmrishKubavat @johanelevant På? Amrish Kubavat @AmrishKubavat Prestationsbaserade löner borde vara något att försöka få in i vissa klubbar. Främst IFK Göteborg. #twittboll 4 Sep Johan Elevant @johanelevant @AmrishKubavat Skulle du själv acceptera en prestationsbaserad lön? I ditt nuvarande yrke alltså? 5 Sep Amrish Kubavat @AmrishKubavat @johanelevant Helt klart, jag vill snarare ha det än inte ha det, I mitt nuvarande yrke. 5 Sep Johan Elevant @johanelevant @AmrishKubavat Ok. ***** Amrish Kubavat @AmrishKubavat Belgien att göra över 1,5 mål (känns bättre än raka 1.an) är nog ändå dagens bästa lir. Det plockar jag tungt redan nu (1.90) #betting 7 Sep Johan Elevant @johanelevant @AmrishKubavat Tror du har fel här. Om 1,90 motsvarar 100% på BEL Ö 1,5är den raka 2:an spelbar till >1,68, om marknaden på ö/u stämmer. Amrish Kubavat @AmrishKubavat @johanelevant Tycker förvisso att Ö2,5 ska ligga något lägre. Men då blir det ganska jämnt på 2.a/ö1,5. Dock mer inne på ö1,5 där idag 7 Sep Johan Elevant @johanelevant @AmrishKubavat Men om förväntade mål ska ner blir ju BEL ö 1,5 ännu svagare. Amrish Kubavat @AmrishKubavat @johanelevant Jag tyckte att Ö2,5 låg för lågt alltså. Det borde ligga något lägre. Alltså att "Ö2,5 ska ligga något lägre" som jag skrev 7 Sep Johan Elevant @johanelevant @AmrishKubavat Sen handlar det ju inte om "vad man är inne på", utan vilket odds som är bäst. Matematiskt. Amrish Kubavat @AmrishKubavat @johanelevant Jo, det säger jag absolut inte emot. Men man får ju ha med sin egen parameter/beräkning på ö/u oxå i det resonemanget 7 Sep Johan Elevant @johanelevant @AmrishKubavat Självklart så. Hävdar dock fortfarande att den raka 2:an var bättre Kung Amrish
2012-09-12, 09:59 | #65 |
Sharp$: 6882Pacmanscorner Twitterpicks Stats: 1093 - 1168 - 229 ROI: 99.65% Vinstprocent: 48.34% |
Ja livebettingen i fotbollen igår gick ju inget vidare, stortorsk på mer eller mindre allt. Sedan får man ju nästan tycka synd om folk som inte förstår bättre än att fråga karln om råd angående matcher. Typ vad tycker du om match x osv.
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie. |
2012-09-27, 17:52 | #66 |
Fint råd från en rekar . se användare som har kommit på ett sätt att gå +.
alwaysontilt 2012-09-27 17:38 känns bra att amrish är inne på helt motsatt spår än vad jag är idag :P |
|
2012-09-29, 01:46 | #67 |
Amrish lovade statistik från Sept för att visa "att han är en vinnande spelare" på Twitter, han har visat stat för dom första 19-21 första dagarna i sept, -minus ROI rejält, sen "åkte han på semester/ledig utan internet".... Den 25/26e kom han tillbaka med sina "tips...
Han lova visa stat från Sept... Men sluta med redovisning kring den 20e m urkass ROi :( (Igen) Twitter.. @amrishkubavat för mer info från Experten
2012-10-03, 15:44 | #68 |
från rekar . se speltavla
TSR 2012-10-03 14:03 Vad hände med amrish?? han skulle ju redovisa sina stats igår Eftersom han fick in en 16-oddsare sista dagen kommer dom väl inte vara så fruktansvärda som det länge såg ut, så där hade han tur. Ändå kommer han vara minus ganska hårt, det säger väl det mesta... |
|
2012-10-03, 17:41 | #69 |
En 16 taggare lär ju lyfta honom till skyarna igen.
Kungen av roulette, Sputnik: "Haha har en edge runtt 8% utan mätutrustning" "du vet ingenting om roulette" Skrivbordssoldat: J-Donadoni "Skulle yttra betydligt hårdare ord om jag fick känna på ”Analys” öga mot öga" "han borde omedelbart ha en ban" |
|
2012-10-03, 21:41 | #70 |
Hade inte förväntat mig nåt svar i för sig. Osäker om min reply ens finns kvar i hans flöde...
2 Oct Amrish Kubavat @AmrishKubavat Några år sen lovade Glenn Hysén att krypa till Lerkendal om Rosenborg tog poäng av Chelsea (vilket han inte gjorde), vem har lovat vad idag? Reply 8:57 PM - 2 Oct 2 Oct @kokillen @AmrishKubavat lovade visa stats för september (vilket han inte gjorde), vem har lovat vad idag? |
|
2012-10-16, 13:20 | #71 |
Okej, vem fan e lustigkurren i chatten?
Dagens troll i alla fall <Amrish> "vill inte skryta men har ganska många följare" <ANALys> "följare?" <Amrish> "twitter" <Amrish> "blandannat"
Kungen av roulette, Sputnik: "Haha har en edge runtt 8% utan mätutrustning" "du vet ingenting om roulette" Skrivbordssoldat: J-Donadoni "Skulle yttra betydligt hårdare ord om jag fick känna på ”Analys” öga mot öga" "han borde omedelbart ha en ban" Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kusagwa (+10) |
|
2013-01-12, 05:06 | #72 |
Sharp$: 1736hetsarn NFL Stats: 238 - 208 - 14 ROI: 110.76% Vinstprocent: 53.36% |
Att jag missat den här stollen är ju helt obegripligt. Humor på hög nivå! Måste skaffa twitter om det är så mycket action där inom det svenska bettingcommunityn
2013-01-21, 11:50 | #73 |
Tjenix!
Kul tråd, inte sett förr, men nu när "bedrägerihärvan" blossade upp så hittade jag hit.. Har själv hundra, om inte tusentals gånger ifrågasätt vår käre Amrish både i min förra blogg och på twitter så detta är absolut inget försök att rädda honom, kanske snarare tvärt om... ... Hur som helst så fick jag kommentarer på ett twitterinlägg tidigare idag från folk som säger sig vara kompisar med honom i verkligheten, att anledningen till hans plötsliga försvinnande beror på att han skaffat flickvän och därmed prioriterar annat.. Känns väl dock minst sagt suspekt att denna flickvän dök upp i samband med att, mindre kloka människor, förde över stora belopp till honom.. Hur som helst så förvånar det mig inte ett dugg om allt detta är sant. Att han dragits med grava spelproblem under en lång tid är allmänkänt då ingen kan spela 30 lir om dagen på allt mellan isdans till jag vet inte vad.. Hoppas inte det är så allvarligt som det först verkade, för då kan det nog bli ganska obehagligt för honom om det är "fel" personer som investerat i "bolaget".. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Boone (+5) |
|
2013-01-21, 13:55 | #74 | |
Citat:
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=W_X3m9DAG3s Senast redigerad av cibby den 2013-01-21 klockan 13:57. |
||
2013-01-21, 15:46 | #75 |
Nu är även jag här eftersom det handlar om våran favorit-indier! Att han rekade förluster mot betalning är något som ännu är okänt, men jag har fått det bekräftat av folk i branschen att Amrish kan vara ett "specialfall" när de kommer till betting.
Det finns alltså en del som rekar förluster, men de är få där ute! Senast redigerad av JoelAronsohn den 2013-01-21 klockan 15:47. Anledning: felstavning |
|
|
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: https://www.sharps.se/forums/offtopic/11841-tankar-om-amrish-kubavat/
|
||||
Postat av | For | Type | Datum | |
Twitter / luckystrike566: RT @henkee1891: @luckystrike566 ... | This thread | Refback | 2012-08-18 17:54 | |
Sammanst | This thread | Refback | 2012-04-25 15:33 |