Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-07-25, 14:28   #46

Donalds avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 181

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

"...så anser jag att bokföring av spel är överskattat..."

Donald är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-28, 10:32   #47

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 1141

Standard

Följande konversation på Twitter igår:

"Det är inget jätteodds. Men det här spelet känns ändå rätt "säkert" så måste testa det. Vikingur - Fjolnir (u19 damer) ö 3,5 mål till 1.57"

"@AmrishKubavat har du någon koll på u19 damer i Island? Eller chansar du bara?"

"@Vengans Chansar aldrig... det har jag lagt bakom mig för många år sen"
Hegu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-28, 12:29   #48

Sandys avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2610

Tennis 2015
Stats: 81 - 118 - 5
ROI: 103.27%
Vinstprocent: 40.70%

Standard

Herre gud... jaja... hur slutade matchen ?
Sandy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-30, 15:07   #49

perssahs avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 948
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sandy Visa inlägg
Herre gud... jaja... hur slutade matchen ?
Tror den slutade 1-2 om jag inte är helt ute och cyklar
Gammal 2012-08-05, 15:55   #50

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 3466
Standard

Kul analys av en av rekar . ses bloggare
"Efter en liten trevande start här på sidan så satt äntligen dem två spelen jag nämnde senast. Vad kan vi dra för slutsats av det? Jo med en hitrate på 50% här på sidan så träffar jag iaf bättre än Amrish."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Soap (+2)
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-06, 01:45   #51

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 269
Standard

Joel Rosenqvist ‏@Rosenqqq:
@AmrishKubavat Vad har för RIO senaste dagarna/veckorna?

Amrish Kubavat ‏@AmrishKubavat:
@Rosenqqq 115 förra månaden

http://www.spreadsheet.se/amvrish

Måste vara många blytunga spel han missat att ta med i sin egna drömberäkning...
Rehn108 (+5), j.houston (+1)
clichan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-08, 14:16   #52

Thore10s avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2115

Sverige 2013
Stats: 230 - 162 - 21
ROI: 116.48%
Vinstprocent: 58.67%

Standard

Den gode Amrish framstår mer och mer som en pajas för varje dag. Följer man honom på twitter så lyser hans okunnighet om betting igenom i tweet efter tweet. Han är säkert intresserad och insatt i flertalet sporter men vad gör det när man spelar på laget som "bara vinner" oavsett odds och lina. Nej du Amrish, skaffa dig en ordentlig bokföring(vilket borde vara självklart när man rekar offentligt)

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AndreasB1897 (+3), PalleKuling (+3)
Thore10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-09, 22:11   #53
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45582
Standard

Haha hur usel kan man egentligen vara? Brukar inte läsa men kom in på hans twitter efter att han kommenterat en annans tweet. Sweep? Ja förlustsweep iaf. Inte ett enda rätt!

Amrish Kubavat ‏@AmrishKubavat
Jag testar ett spel till ändå. Japan att göra andra målet i OS-finalen för damer mot USA. Bra odds där nu

Även Sydkorea +2,5 mål spelas till 2.20 tungt. Tror det blir jämnare i andra än första

Nu till ett spel. Elfsborg - Horsens är en helt galet målrik tillställning. Elfsborg måste nu framåt. Ö 6,5 spelas TUNGT till 1.72

Jag testar Sydkoreas damer (mot Norge) i OS-handbollen. De ger 2.60, vilket är högt. Testar till medel.

Jag spelar Över 2,5 mål tungt till 1.85 i Kanada - Frankrike dam i OS Bronsmatchen samt Över 3,5 mål lågt till 3.25
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-09, 23:29   #54

Pacmans avatar

Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Ja du KP, sicket jackass
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie.
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-16, 09:43   #55

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 1141

Standard

Räknade till sju twitterspel igår, samtliga gick åt h-vete. Enligt hans egna beskrivningar av insatsnivåerna så rök enligt mina beräkningar, grovt räknat, 40% av rullen. Sunt?
Hegu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-16, 19:38   #56
KP
Sharpest

KPs avatar

Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Hegu Visa inlägg
Räknade till sju twitterspel igår, samtliga gick åt h-vete. Enligt hans egna beskrivningar av insatsnivåerna så rök enligt mina beräkningar, grovt räknat, 40% av rullen. Sunt?
Haha vi kan fortsätta. Den pajasen alltså.

Citat:

FK Astana har en galen press mot Bolat (ja, kul namn för att vara från Kazakstan) just nu. Testar Ö0,5 mål i ht till 2.37 lågt #betting
Slutade 0-0 i ht. Torsk

Citat:

släpper inte Kazakiska matchen. Fortsatt starkt övertag och mkt press. FK Astana ger 1.90 på att göra nästa mål. Tar det till medel #betting
Här fortsätter han jaga torsken. Resultat 0-0 FT. Torsk.

Citat:
Testar ett litet livespel på KFF U19 att göra över 1,5 mål i matchen. Står i höga 4.00 i en jämn match. Värt en peng, medel #betting
Visa

Är han dum i huvudet?
Jag klev tidigt på den matchen redan vid 14tiden, spelade GAIS +0.75 och gav ut spelet i chatten. GAIS målvakt är väldigt bra i den åldersgruppen, en av de bättre och mer rutinerad. Han släpper INTE in 2 mål hur som helst kan man lugnt säga. Dessutom var majoriteten av Gais spelare, spelare från deras tipselit/u21 trupp. Dvs högre snittålder än Kalmar. Kalmar åker dit med en målvakt som är 17år. Truppen var blandad där den yngsta var 15år och någon enstaka äldsta 19.

Att han ens säger "i en jämn match" är ju bara pinsamt. Dels sänds inte matchen någonstans, han vet 0 om hur matchen ser ut. Det enda han ser är den livegraf som bet365 sänder och visar anfall/avslut. Han vet ingenting om vilka byten KFF gjort. Ett u19/u21 lag kan ha stark 11 i början men de kan även göra en jävla massa byten under tiden. Så bara för att han klickar och ser att KFF leder anfallet/avslutet betyder inte det att de fortsätter göra det när matchen löper på. I det här fallet hade dock Gais bättre trupp och oddsen var totalt felsatta. Amrish gå och göm dig någonstans. Vilseleder andra personer bara med dina förlustspel. Pajas!
Och om man ska spela på en "jämn match" så spelar man på dogsen med +hcp och inte på en felaktig favorit. Haha

Slutresultat Gais vann 2-1. Dvs ännu en torsk för vår käre Amrish.
Ah justja,

hans senaste spel nu då

Citat:

Tröttsamt med å tidigt mål men sen inga fler. Men men... Sandviken är iaf spelad borta mot Enköping. Där ska det väl ändå sitta! #Betting
Ska han sweepa rött idag med?
eddieh (+5), Thore10 (+5)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-28, 23:36   #57

eddiehs avatar

Sharp$: 1751

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Experten har talat

Senast redigerad av eddieh den 2012-08-28 klockan 23:40.
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-29, 01:00   #58

jaroitens avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 3307

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eddieh Visa inlägg
Experten har talat
Betyder det att DIF vinner??
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-03, 14:15   #59

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 3466
Standard

Intressant diskussion på rekar . se angående Amrish och hans stats.

berdan 2012-09-02 23:22
Under sept ska jag sammanställa stats för samtliga mina lir på twitter. Start imorgon. Så får ni som vill se den... Bara för att visa +

**

Detta blir kul o följa haha.

alwaysontilt 2012-09-02 23:32
haha lol, nu får vi se vad han går för då :P vad erbjuder ni för odds på att det är plus vid månadens slut? jag säger 2.50

pk 2012-09-03 10:44
@alla

angående amrish har jag ju varit bortrest men ska uppdatera hans stats snarast, hans jävla skitsnack om plus e de största skämtet sen sverige trodde dom skulle vinna i slaget vid poltava.

hans siffror jag reggat e sjklart en uppskattning eftersom han skriver "medel, halvtung, tung osv" på sina tips, men uppskattning bör lägga väldigt nära verkligheten så vänta nån dag så kommer ni få hans "riktiga" stats av mig

deffan 2012-09-03 10:49
pk

han kommer ju fiffla på något vis när det kommer till hur "tungt" han lagt på de han torskat respektive vunnit och på så sätt går han + =)

Baggio 2012-09-03 11:22
pk underbart att höra=)

TSR 2012-09-03 14:30
pk, eftersom han själv angett vad tungt, medel, osv osv i insats nu är för honom i units kan du ju, om du orkar göra om alla insatser till units istället :P

Användaren pk verkar vara mannen bakom följande sheet om jag inte är helt ute och cyklar: http://www.spreadsheet.se/amvrish
Thore10 (+1), Boone (+15), Soap (+5)

Senast redigerad av kusagwa den 2012-09-03 klockan 15:13. Anledning: Mer text har tillkommit
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-03, 16:08   #60
LL Cool J is hard as hell.

Boones avatar

Sharp$: 9728
Standard

Wow. Definitionen på mycket snack och liten verkstad. Bra hittat
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: https://www.sharps.se/forums/offtopic/11841-tankar-om-amrish-kubavat/
Postat av For Type Datum
Twitter / luckystrike566: RT @henkee1891: @luckystrike566 ... This thread Refback 2012-08-18 17:54
Sammanst This thread Refback 2012-04-25 15:33

td