Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-05-07, 17:32   #31

eddiehs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1751

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Citat:
Amrish skriver:
Lördagen var helt fantastiskt bra för mig. Förutom att jag satte båda mina spel här på R&K så satte jag även i princip allt jag spelade på under lördagen. Jag tror att jag fick 9 av 11 rätt i lördags (lite beroende på hur man räknar) och i princip allt jag rörde vid satt. Ni vet den där härliga flow-känslan som finns där ibland.

Och när jag vaknade upp på söndagen så trodde jag att allt skulle fortsätta precis som det slutade. För mitt första spel på Frankrike (inte här på rekat, vaknade för sent) satt klockrent och jag tackade för 2.20 i odds där.

Men sen kom oflytet/motgångarna. En efter en...
Hela inlägget;

http://www.rekatochklart.se/blogg/Amrish/

Efter att ha läst det inlägget så har jag iaf bilden fullständigt klar för mig...

Spoiler:

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Thore10 (+1), tallani (+50), kingscania (+5), boored (+1)

Senast redigerad av eddieh den 2012-05-07 klockan 17:35.
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-07, 18:52   #32
LL Cool J is hard as hell.

Boones avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eddieh Visa inlägg
Hela inlägget;

http://www.rekatochklart.se/blogg/Amrish/

Efter att ha läst det inlägget så har jag iaf bilden fullständigt klar för mig...

Spoiler:

Gillar kommentaren på inlägget också:

Citat:
makatech2012-05-07 14:11:46Vore extremt intressant om du kunde skriva några artiklar om förlusthantering, money management, storlek på bet, strategier osv. Sådant som behövs för att bli en vinnande spelare.
Eh, jo, självklart ska en bra spelsida ha dessa artiklar. Tobbe och Amrish sitter nog och filar på dem just nu.
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
eddieh (+1), boored (+1), Soap (+1)
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-09, 23:26   #33

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 22
Standard

Han gör en Holms:

Amrish Kubavat‏@AmrishKubavat

Regga ett konto via http://www.bwin.com/Am** och hämta sedan er kod via: http://50krgratis.se/ så får ni 50 spänn helt Gratis + bonus #betting

Senast redigerad av KP den 2012-05-10 klockan 05:15. Anledning: redigerat av KP. Maskerade till aff länkarna.
coobraa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-11, 09:53   #34

Jensws avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 4689
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av coobraa Visa inlägg
Han gör en Holms:

Amrish Kubavat‏@AmrishKubavat

Regga ett konto via http://www.bwin.com/Am** och hämta sedan er kod via: http://50krgratis.se/ så får ni 50 spänn helt Gratis + bonus #betting
Den där länken har kommit ut med jämna mellanrum de senaste veckorna....?
Jensw är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-11, 10:59   #35

tallanis avatar

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 1062
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jensw Visa inlägg
Den där länken har kommit ut med jämna mellanrum de senaste veckorna....?
Förmodligen pga av hans superbet på alla matcher i damallsvenskan.
eddieh (+1)
tallani är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-19, 10:12   #36

Overplayers avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3435

OVERPLAYERPICKS
Stats: 459 - 537 - 50
ROI: 101.38%
Vinstprocent: 46.08%

Standard

Jag aktar mig för att offentligt hoppa på folk men här gör jag ett undantag. Jag har flera gånger via twitter ifrågasatt den gode Amrish. Jag skiter egentligen totalt i hur det går för honom. Det som gör mig irriterad är att han framställer sig som en fantastisk spelare. Han har tom påstått att han skulle kunna försörja sig på sitt spelande.

De två senaste dagarna har du (Amrish) dragit iväg 16 spel på de 4 EM Matcherna som spelats och träffat ett av dessa spel (kan ha missat något spel). Jag tycker det är vidrigt att framställa sig själv på det sätt du gör Amrish när det är tusentals ovetande människor som följer dina spel och förlorar pengar. Att ljuga sig fram brukar inte hålla i längden.

Du ljuger dessutom om oddsen när du livespelar. Att skrika ut ett liveodds på 2.10 när oddset i själva verket som högst legat på 2 blanket och de senaste minuterna varit nere i 1.60 är ju bara pinsamt. Tror du inte någon märker det?
tallani (+5), KP (+1)
Overplayer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-19, 10:23   #37
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45582
Standard

Ja Amrish är verkligen en pajas av högsta rang. Bloggar och twittrar fortfarande på flertalet sidor. Slänger olika spelförslag på olika och håller fortfarande ingen kontinuitet.

http://www.rekatochklart.se/rekar/18031/
"Jag trycker Blytungt på Fransk seger imorgon och gör det redan nu alltså. Blytungt! "

Blytungt hos BETSAFE som knappt tar emot summor ens och av en som påstår försörja sig. Hah jo tjena.

Att dessutom skrika ut antingen marknadshögst hos skojbolag eller som du säger overplayer icke existerande odds och fortfarande inte plussa, ja då är det illa.

Men han beräknar trots allt fortfarande sin ROI på ett eget sätt och spelar på känsla

Jag hoppas hatten inser en vacker dag att Amrish hör inte hemma på en annars seriös gamblersvardag.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-19, 11:37   #38

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 5535
Standard

Amrish tyckter jag är intressant

för Gamblersvardag.se då han syns, är intresserad av mycket sport och borde få en chans som rekare. Då han sköter sitt spreadsheet på GV, svarar på frågorna som läsarna ställer så ser jag ingen orsak till att han inte ska får Reka på GV. Självklart ställs det hela i en annan dager om Amrish inte skulle bokföra sina spel eller lägga spel till till felaktiga odds eller på tomtebolag som betway,bettson och liknande.
Jag har följt och flera gånger ifrågasatt Amrish på Expressen, och då har han bättrat sig efterhand.
Tack för det fina omdömet gällade GV förövrigt!
// Hatten
hatten1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-19, 12:16   #39

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 1141

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag följde Amrish ett tag, men insåg ganska snabbt hur han arbetar och bygger upp sitt rykte. Det här är ingen kritik mot personen, utan mer en recension över hur han arbetar.

Genom att vara aktiv på en rad sajter och sociala medier så får han stor exponering. Att dock bara följa honom på en av dessa plattformar ger helt fel bild. En rek som går rätt på GV, ROK eller Expressen följs snabbt upp av ett nytt inlägg på samma sajt där AK berättar vilken sinneslös form han är i och att allt sitter.

Motsvarande, om spelet skiter sig, så är tystnaden total och det kan gå veckor innan en rek följs av en annan på samma sajt och vid det laget har alla glömt missen. Genom att hatta runt, så ges bilden av att AK är vinnande. Ständigt och jämt.

Följer man däremot AK på twitter och alla sajter där han är aktiv under en och samma dag, så ges en totalbild som Overplayer beskriver.
Overplayer (+2)
Hegu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-19, 12:48   #40

Overplayers avatar

OVERPLAYERPICKS

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hatten1 Visa inlägg
för Gamblersvardag.se då han syns, är intresserad av mycket sport och borde få en chans som rekare. Då han sköter sitt spreadsheet på GV, svarar på frågorna som läsarna ställer så ser jag ingen orsak till att han inte ska får Reka på GV. Självklart ställs det hela i en annan dager om Amrish inte skulle bokföra sina spel eller lägga spel till till felaktiga odds eller på tomtebolag som betway,bettson och liknande.
Jag har följt och flera gånger ifrågasatt Amrish på Expressen, och då har han bättrat sig efterhand.
Tack för det fina omdömet gällade GV förövrigt!
// Hatten

Hatten jag har ett stort förtroende för dig som spelare och jag gillar även GV. Jag har dock väldigt svårt att respektera Amrish (som spelare, känner ju honom inte som person) när jag bla inser detta:

http://www.spreadsheet.se/94957
Här är det någon (inte jag) som har tagit sig tid att bokföra Amrish twitterspel som gäller EM. Nu är detta inte exakt korrekt då det fattas en del spel och de är inte gröna spel.

När det går tungt för en person som är så offentlig som Amrish borde han väl nämna det någonstans. Sammanfatta det osv. Detta då han är väldigt duktig på att framhäva sig själv när det går bra. Men nej. Efter några bedrövliga speldagar lägger han istället på RoK ut en ny rek på Italien - Irland där han istället för att nämna att det gått tungt skriver följande om de senaste dagarna:

"Jag hade redan i min första EM-text varnat för att Holland skulle få det svårt i gruppen och att Tyskland var givna favoriter till att vinna grupp B, så därför måste jag tycka att det var de två mest väntade lagen att gå vidare enligt mig även om det rent odds-mässigt var en skräll att Holland åkte ur."

Jag anser att om man missat alla 8 spel man haft på den dagen så är det direkt vilseledande att skriva som ovan utan att ens nämna de spelen man tidigare under dagen spelat. Speciellt då man under dagar det går bra mer än gärna skriver ut " Kanondag igen 8/9 spel i hamn och formen är kanon"

Detta är bara ett exempel för att förtydliga vad jag menar.
Hardcourt (+30)
Gammal 2012-06-19, 23:01   #41

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 386
Standard

Har ingen exakt koll men Amrish la säker ut 6-8 spel på EM idag, bl.a. BLYTUNGT på att Frankrike skulle vinna och en massa andra tunga/medel.

Hur många som gick in?

1 (ett)!! jävla spel satt alltså, tur man inte ryggar den dåren.

Om tar med Overplayers statisitk så har han alltså lagt 16 spel plus minst 6-8 idag och fått in 2

Det duger såklart inte.... Skärpning Amrsih och du har en väldigt fallande tendens på dina spel sen du börja på RoK
Gammal 2012-07-01, 10:54   #42

tallanis avatar

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 1062
Standard

R.Baggio på RoK fick faktiskt mig att dra lite på smilbanden då jag fick se en retweet på ett av hans tweet på min feed.

Här hittar ni inlägget: https://twitter.com/Baggio99Mickeee/...45996663095296

Detta måste vara höjden av förnedring för den gode Amrish.
tallani är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-11, 12:23   #43

Overplayers avatar

OVERPLAYERPICKS

Standard

Framgången fortsätter

http://www.spreadsheet.se/amvrish
tallani (+5)
Gammal 2012-07-11, 12:49   #44

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 2707
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Overplayer Visa inlägg
Framgången fortsätter

http://www.spreadsheet.se/amvrish
Om det är definitionen av framgång vill inte jag bli framgångsrik
Norrman90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-25, 14:13   #45

Thore10s avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2115

Sverige 2013
Stats: 230 - 162 - 21
ROI: 116.48%
Vinstprocent: 58.67%

Standard

Presentation: Betting-världens svar på Zlatan Ibrahimovic.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Thore10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: https://www.sharps.se/forums/offtopic/11841-tankar-om-amrish-kubavat/
Postat av For Type Datum
Twitter / luckystrike566: RT @henkee1891: @luckystrike566 ... This thread Refback 2012-08-18 17:54
Sammanst This thread Refback 2012-04-25 15:33

td