Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-04-25, 08:32   #1

tallanis avatar

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 1062
Standard

Tankar om Amrish Kubavat

Hey folks.

Skulle gärna vilja veta vad ni tycker om den flitige twittraren Amrish Kubavat som också emellanåt bloggar för Expressen men nu också börjat för skojarna på RoK. Min personliga uppfattning är att killen häver ut sig mängder av spel på twitter där han har en "stark känsla" eller "feeling" för ett spel. Han pratar ALDRIG om tex startuppställningar, skador eller statistik. Alltså inga större motivationer till sina spel.

Har frågat honom ett flertal gånger på Twitter om han har något spreadsheet att dela med sig av men har aldrig fått något svar på den frågan, medans han har svarat på tweets av annan karaktär från mig.

Kanske finns det någon här på Sharps som för statistik på just Amrish (spreadsheet), vad tycker ni generellt om honom?

Amrish Kubavat - Twitterkonto
tallani är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-25, 09:15   #2
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45582
Standard

Vet att han bloggar parallellt hos hatten (gamblersvardag) och RoK. Vet inte hur seriöst det är med att häva ut sig olika spel på två olika bloggar och samtidigt sin twitter. Man tycker ju att man borde ha samma spel överallt?

Varför ens blogga hos två? Är man bloggare ska man vara exklusiv hos en tycker jag och inte bolla runt med olika inlägg hos båda.

http://www.gamblersvardag.se/sammans...el-pa-gamblers där hade han en liten sammanställning iaf.
Citat:
postat av Amrish den 04 Apr, 2012 kl 23:25

Hej på Er!

Nu har jag rekat mina spel här på Gamblers vardag i nästan exakt fyra veckor och har redan hunnit med att reka 14 spel. Och precis som jag lovade i mitt första inlägg så ska jag försöka sammanställa statistik för mina spel med jämna mellanrum för att ni ska få en fingervisning på hur det går. Så här följer min första sammanställning:

totalt lagda spel: 14 spel

Antal vunna spel: 8, Antal förlorade spel: 6, Antal Push: 0

total insats: 78 units, total återbetalade units: 87,24

Totalt (+/-) + 9,24 units

ROI: 111,8 %

Hoppas att ni tycker att ni får tillräckligt med info genom denna samanställning och om den ser ut på samma sätt framöver. Det ska vara tillräckligt med input om ni själva vill leka med siffrorna.

God natt!
Men som sagt 14 spel betyder verkligen NADA!
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-25, 18:34   #3

joemags avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 731

Elitserien 12/13
Stats: 88 - 78 - 15
ROI: 104.08%
Vinstprocent: 53.01%

Standard

Jag har [u)exakt[/u] samma känsla att han slänger ut sig spel och bara tar upp eventuella vinster. Förluster nämns knappt, jag har därför provat rygga honom denna månad och har 94% i ROI på hans spel. Dock är det extremt svårt att rygga eftersom det kommer ut spel minuter innan spelstopp eller livespel på tennis. Dessutom nämns inte insatser eller till vilket odds saker spelas oftast. Funderar starkt på att avfölja honom men kan inte på grund av hur -ig han är.
joemag är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-25, 18:54   #4

Shell Peppes avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 987

NHL Grind 14-15
Stats: 19 - 31 - 3
ROI: 93.74%
Vinstprocent: 38.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av joemag Visa inlägg
Jag har [u)exakt[/u] samma känsla att han slänger ut sig spel och bara tar upp eventuella vinster. Förluster nämns knappt, jag har därför provat rygga honom denna månad och har 94% i ROI på hans spel. Dock är det extremt svårt att rygga eftersom det kommer ut spel minuter innan spelstopp eller livespel på tennis. Dessutom nämns inte insatser eller till vilket odds saker spelas oftast. Funderar starkt på att avfölja honom men kan inte på grund av hur -ig han är.

Hur menar du nu? Har jag missat något heller har mannen som myntat Boones festliga signatur gått & bleve seriös på äldre dar?
Shell Peppe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-25, 19:46   #5

htsolna08s avatar

Sharp$: 1987

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Den gode Amrish lägger ut sina spel på expressen också.

http://bloggar.expressen.se/betting/
Gammal 2012-04-26, 00:18   #6

tallanis avatar

Standard

Efter en summering av era svar så är jag inte ensam om min något tvivelaktiga syn angående killen (som för övrigt INTE är smartare än en 5:e-klassare).
Tycker han verkar otroligt mediakåt. Horar runt till olika bloggar, försöker twittra konstant med "kändisar", slänger ut spel till höger och vänster utan vidare belägg, går på feeling och magkänslan (ROK-syndromet), anger aldrig units, procent eller marknadshögsta odds på sina spel.

Jag kan kanske överdriva lite men hyser ett visst agg mot denna mannen. Fast det gör jag för alla som bloggar på ROK.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+1), joemag (+2)
Gammal 2012-04-26, 02:55   #7

Soaps avatar

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 1843
Standard

Jag undrar vad hatten egentligen sätter för krav på sina skribenter innan han låter dem börja skriva för sidan. Tycker det är besynnerligt att sådana som Amrish får utrymme på GV då Hatten själv ändå är mer än hemma på allt vad spel heter...

Spoiler:
Efter att ha läst era inlägg sätter jag 100 Sharp$ på att Amrish studerar någon låtsaskurs på distans och huvudsakligen lever på CSN!
Gammal 2012-04-26, 07:23   #8

tallanis avatar

Standard

True that!
Spoiler:
Citat:
Ursprungligen postat av Soap Visa inlägg
Jag undrar vad hatten egentligen sätter för krav på sina skribenter innan han låter dem börja skriva för sidan. Tycker det är besynnerligt att sådana som Amrish får utrymme på GV då Hatten själv ändå är mer än hemma på allt vad spel heter...

Spoiler:
Efter att ha läst era inlägg sätter jag 100 Sharp$ på att Amrish studerar någon låtsaskurs på distans och huvudsakligen lever på CSN!

Han bloggade tydligen för Speltjänst.se när sidan var aktiv.
När man skummar igenom hans tweets så blir det mer och mer uppenbart att Amrish har någon slags fäbless för Niklas Jarelind på TV4 Sport.

För övrigt är detta stor humor enligt mig:

8:20 AM
Citat:
Ska höja min status genom att gå på @goteborgfc - Vittsjö idag. Ska ju leverera från #Damallsvenskan i år också. Kopp/Gbg -1,5 oxå! #betting
10:01 PM
Citat:
Inför kvällen var jag lite osäker på vart jag hade #Vittsjö i #Damallsvenskan. Efter ikväll blir jag mer osäker på vart jag har @goteborgfc
Slutresultat: Göteborg - Vittsjö 1-2
Gammal 2012-04-26, 09:34   #9
KP
Sharpest

KPs avatar

Standard

http://www.metro.se/trend/metroblogg...iz!19_0913-45/

http://metrobloggen.se/betting/

Lite mer info om honom.
Gammal 2012-04-26, 13:49   #10

htsolna08s avatar

Sharp$: 1987

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Amrishs sida

http://oddsnews.com/
Gammal 2012-04-26, 13:56   #11

tallanis avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08 Visa inlägg
Han verkar onekligen tröttnar på saker ganska fort. Hans olika bloggar går ju inte att räkna på en hand direkt.
Gammal 2012-04-26, 18:03   #12

sportsvalues avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 84
Standard

Äntligen, håller verkligen med om allt ang denna skojare. Hade en skön twitter konversation med han för ett par veckor sedan. Finns liksom inga ord..

Det börja med att han twittrade att han hade en oerhört hög ROI på sina spel som han lagt ut på expressen och att han därmed skulle lägga ut fler spel på expressen så att han vann mer......

Vad är din ROI på samtliga spel iår? 29 spel säger inte särkilt mycket när du spelat betydligt mer än så..

147 är min totala RIO i år På Samtliga spel som jag själv lagt, sålt av, etc.

147% är extremt högt. Jag har följt dig under året och har svårt att se att det är så högt. Hur många spel,medelodds, träff%?

Tänk på att SAMTLIGA mina spel som jag har skrikit ut högt, där insatsen varit >8u har suttit i åt. Jag har tryckt enormt där. På Zambia (milleniets bästa typ), för att ta ett ex, tryckte jag 20%. 10u är ju "bara" 10u, men inom det kan det vara högt.

Vore kul om man fick se ett spreadsheet på alla spelen någonstans?

Många som frågat, men det är inget jag delar med mig av offentligt. Av olika anledningar. Men följ gärna upp själva

Om ditt ROI är så högt som du säger, så hade du som "bettingexpert" gynnats nått otroligt av att göra det offentligt

Men jag för inte siffrorna i något "system". Kanske får börja göra det. Men jag gör det eg för min skull, inte andras. Jag sitter egentligen och analyserar rätt mkt själv. Har det som självutvecklingsverktyg. Leker med olika stats/siffror.

inget system, för du inte något spreadsheet alls då? Räknar du ROI och annat manuellt?

mm, räknar själv. jag har ett eget tänk, där jag grupperar efter sport/grenar serier etc. För självinsiktens skull
eddieh (+5), tallani (+5), Soap (+5)
sportsvalue är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-26, 18:36   #13
LL Cool J is hard as hell.

Boones avatar

Sharp$: 9728
Standard

Om han är bra på spel låter jag vara osagt, men efter att ha sett honom i "Smartare än en femteklassare" så skulle jag klassa honom som ett riktigt pucko.

Han har klarat de två första frågorna och står alltså på 4000 kr. För att komma upp till säkerhetsnivån där han är garanterad pengarna måste han klara tre frågor till. Dessa ämnen har han kvar:

Ungen säger att hon är bra på Matematik och Idrott & Hälsa. Amrish säger själv att han är stark på matematik, men han väljer inte årskurs 1 matematik för att "det är inte lika roligt". Han väljer sedan samhällskunskap årskurs 5 efter att han har sagt "Samhällskunskap borde jag ha koll på, men man vet ju inte det har ju förändrats ganska mycket sen jag gick i skolan."

Han lottar sedan in rätt svar på Samhällsfrågan och kommer upp på 10 000 kr med två frågor kvar för att komma på säkerhetsnivån 20 000 kr. De ämnen han har att välja på ser nu ut såhär:

Ungen som är bra på matematik och idrott & hälsa är fortfarande kvar, men Amrish väljer nu att prova årskurs 5 världsgeografi vilket både han och ungen misslyckas totalt med och Amrish går därifrån med 0 kr.

Det korrekta spelsättet för detta spelet är att köra så säkert som möjligt tills dess att man kommit upp på säkerhetsnivån och därefter börja ta större risker. Allra bäst är såklart att ta ämnen man själv är bäst på, där årskursen är låg och där ungen känner att de kan först, men puckot Amrish lämnar alltså sin bästa kategori, som ligger på årskurs 1 där ungen kan för att istället prova BÅDA årskurs-5-ämnena och med det lämna 'sitt' ämne kvar på spelplanen samtidigt som han går hem lottlös.

EV+ verkar han inte ha en aning om.
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
eddieh (+5), hardballs (+5)
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-26, 18:47   #14
KP
Sharpest

KPs avatar

Standard

ROI på 147%? Ja inte omöjligt med tanke på att allas vår akim har en roi på 1000 ju. Men som sagt, han räknar ju själv.. "mm, räknar själv. jag har ett eget tänk, där jag grupperar efter sport/grenar serier etc. För självinsiktens skull "

maddmax (+20), Soap (+5)
Gammal 2012-04-27, 12:52   #15

tallanis avatar

Standard

Det finns absolut INGEN anledning att INTE dela med sig av sin statistik om den nu är så jävla bra.
Undra vilka anledningarna är som han säger att han har för att inte dela med sig av sina stats. Ena stunden säger han att det inte förs någon statistik, andra stunden för han bara för sin egen skull?!
Det osar verkligen RoK över denna kille, han har verkligen hittat hem.

Spoiler:
Citat:
Ursprungligen postat av sportsvalue Visa inlägg
Äntligen, håller verkligen med om allt ang denna skojare. Hade en skön twitter konversation med han för ett par veckor sedan. Finns liksom inga ord..

Det börja med att han twittrade att han hade en oerhört hög ROI på sina spel som han lagt ut på expressen och att han därmed skulle lägga ut fler spel på expressen så att han vann mer......

Vad är din ROI på samtliga spel iår? 29 spel säger inte särkilt mycket när du spelat betydligt mer än så..

147 är min totala RIO i år På Samtliga spel som jag själv lagt, sålt av, etc.

147% är extremt högt. Jag har följt dig under året och har svårt att se att det är så högt. Hur många spel,medelodds, träff%?

Tänk på att SAMTLIGA mina spel som jag har skrikit ut högt, där insatsen varit >8u har suttit i åt. Jag har tryckt enormt där. På Zambia (milleniets bästa typ), för att ta ett ex, tryckte jag 20%. 10u är ju "bara" 10u, men inom det kan det vara högt.

Vore kul om man fick se ett spreadsheet på alla spelen någonstans?

Många som frågat, men det är inget jag delar med mig av offentligt. Av olika anledningar. Men följ gärna upp själva

Om ditt ROI är så högt som du säger, så hade du som "bettingexpert" gynnats nått otroligt av att göra det offentligt

Men jag för inte siffrorna i något "system". Kanske får börja göra det. Men jag gör det eg för min skull, inte andras. Jag sitter egentligen och analyserar rätt mkt själv. Har det som självutvecklingsverktyg. Leker med olika stats/siffror.

inget system, för du inte något spreadsheet alls då? Räknar du ROI och annat manuellt?

mm, räknar själv. jag har ett eget tänk, där jag grupperar efter sport/grenar serier etc. För självinsiktens skull
Gammal 2012-04-27, 13:24   #16

dgothes avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 1076

Sabermetrics-Test MLB
Stats: 236 - 128 - 4
ROI: 109.75%
Vinstprocent: 65.00%

Standard

Jag är grymt imponerad.. 90% hitrate!!!! jag tror jag blir religiös.

-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
dgothe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-27, 16:50   #17
i hate bunnies

booreds avatar

Sharp$: 1188

mackapär ver.0.8.1
Stats: 2879 - 3456 - 618
ROI: 100.19%
Vinstprocent: 45.45%

Standard

boored är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-30, 00:57   #18

Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 2
Standard

Jag brukar inte hänga här normalt, utan fick "tips" med länk till tråden och en fråga om vad jag tyckte om detta. Kommer nog inte följa upp diskussionen heller så om det blir någon fråga tillbaka så vet ni att det inte beror på att jag "inte vill" svara eller så. Utan att jag antagligen inte har sett det.

Det som ni missar i hela den här diskussionen är att det finns otroligt mycket folk som tippar, men som inte går med vinst. Det är allmänt känt och det vet nog samtliga här inne.

OM jag kan försöka bidra med vinnande tips till dessa så är det mer än bra. Jag tvingar inte att folk ska följa mina spel. Alla som följer mig gör det av eget intresse. Oftast har de bra idéer själva också som de "ändå lirar på". Kan jag bidra med att lyfta deras medvetande och ge min input på vad jag tror om matcher/utfall/statistik etc så är det ju bara positivt.

Vidare redovisar jag min statistik för spelen som läggs ut på både Gamblers vardag och expressen. Så det där med att jag inte presenterar min statistik är lite lögn. Precis lika mycket som att jag ska göra förlust på sikt då jag, på båda dessa sidor, både lägger ut insats (i units) samt har rätt bra ROI på båda sidorna.

Jag har absolut inget emot att frågor av den här typen diskuteras. Men glöm inte att ni som sprider lögner utan att egentligen ha belägg för det i så fall också gör minst lika mycket fel som ni själva skriver om att jag ska göra. Som NI själva hävdar.

Och seriöst folket- nivå på diskussionerna va? Vissa gånger undrar man ju om vissa inte har tid för något bättre än att bara vilja klanka ner på andra människor. Att de mår bra av det. Jag är inte av den typen som tar illa upp, men många andra kan göra det. Har ni inget bättre att lägga tiden på? Bara en tanke...

Ge lite speltips till folk eller något sånt så kanske ni också bidrar till något positivt. Eller något annat som ni själva tror ni är bra på.

Menar inte alla såklart utan de som förlöjligar diskussionen till en nivå som hör hemma i sandlådan och inte på ett seriöst forum som detta.

Tack och godnatt. Tack även för all marknadsföring.

//Amrish
Amrish är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-30, 01:09   #19

Standard

För övrigt är den enda egentliga konstruktiva frågan här som jag kan se att jag har spelat två olika spel. Det är också ganska intressant. Jag har twittrat ut x antal tusen inälgg. Flera spel etc. Skrivit om spel på GV och R&K som många här nämner. i ETT av dessa fall har jag lagt ut två olika spel om en match (vad jag kan minnas) och det är ni sjukt snabba med att snappa upp och belysa.

Någon som någonsin har tänkt tanken att det faktiskt kan vara så att ETT spel av alla dessa faktiskt är 50-50 bra oavsett om man väljer det ena eller det andra? Och spelen i sig är ju ganska lika. Knappast så att jag spelar 1.a på ena sidan och x på andra eller så. För då hade jag kunnat köpa ifrågasättandet.

Hoppas det finns folk här också som kan tänka och dra egna slutsatser själva och som inte bara går på vad andra säger. För er egen skull alltså.

Att jag skriver mycket med Jarelind, är mediakåt eller snackar mycket med andra "kändisar" känns ju otroligt relevant för ämnet? Snacka om att kunna hålla en diskussion till rätt ämne och inte sväva iväg för att få rätt av andra. Också det mediakåthet fast på ett annat sätt va? Bara det att det sprids via lögner och förtal.
Gammal 2012-04-30, 01:25   #20
Banned

Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Att inte bokföra sina spel, och samtidigt tipsa andra är inte seriöst. Du gör såklart som du vill, det kanske är så att du är vinnande, men ingen seriös spelare kommer ta dig på allvar förrän du visar upp kalla hårda stats.

Du kan vara hur mediakåt och göra vad fan du vill, bevisa bara att du är vinnande och ingen kommer undra vad fan du är för en filur.
boored (+1), boored (+1), boored (+1), kingscania (+1), kingscania (+1), kingscania (+1), tallani (+3), perssah (+1), perssah (+1), perssah (+1), joemag (+1), Jensw (+1), PalleKuling (+1)
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-30, 01:53   #21

tallanis avatar

Standard

Anledningen till att jag startade tråden var just efter att du börjat blogga för skojarna på RoK. Tog dig inte riktigt på allvar innan heller, mest pga att du inte ville redovisa någon statistik/spreadsheet samtidigt som du strödde/strör ut ett stort antal spel varje dag på twitter som skulle få Baggio på RoK att rodna.

Denna tråden är ju inte direkt någon bra marknadsföring för dig. (Fast du var kanske ironisk?!) Är tydligen inte ensam om mina åsikter, vilket jag inte trodde heller.

Mitt påstående om att du skulle vara mediakåt har enbart styrkts av alla länkar som kommit fram till bloggar/blogginlägg av dig. Någon borde ha visat dig denna länken innan du började blogga för RoK. Fast du kanske inte gör någon direkt research innan du tar på dig något.

Den dagen du visar upp ett fint grönt spreadsheet på mer än 14 spel så är jag nöjdare än någon annan

BOL!
Gammal 2012-04-30, 02:00   #22

Standard

slå ihop expressen och GV så har du ett spredsheet på bra mkt mer än 14 spel. Och båda är gröna. Väldigt gröna sammanslaget. Så där kan du vara nöjd i så fall.

Vad gäller R&K så tänker jag som jag gör med twitter och andra sidor - alltså, kan jag försöka bidra med något positivt till spelare så gör jag gärna det. Så länge jag får skriva precis så som jag vill, utan några krav eller inspel från personer som styr sidan så gör jag också det.

Mitt huvudmål med allt skrivande är just att försöka hjälpa folk att hitta spel. Och faktum är att slår du ihop mina rekar och blogg-inlägg-spel på RK så kommer du se även där att jag gått plus. På ganska många spel sammantaget.

Det är alltså grönt på alla siter som jag skriver på och ändå får jag utstå denna kritik. Känns lagom fair om jag ska vara helt ärlig.

Och återigen, - ja om jag är mediakåt? So what? Hur förändrar det bilden av mig? Jag står för att jag är det... inga konstigheter. Är det något fult?
Gammal 2012-04-30, 02:02   #23

Standard

MEN... som jag skrev tidigare också så har jag absolut inget emot att den här frågan diskuteras. Snarare tvärtom, fler borde ifrågasättas.

Det jag ogillar är att trådens fråga snabbt tappade fokus, folk kommer med personliga påhopp, man anklagas för det ena och det andra och mycket är bara taget från luften dessutom. Varför ska man behöva få utstå sånt?

Frågan är eg inte till dig utan till alla andra som tog ner diskussionen på sandlådenivå.
Gammal 2012-04-30, 02:09   #24

Standard

Jag släcker ner tråden nu förövrigt för min del. Kanske dyker upp någon gång om några dagar (om jag inte glömmer bort det) för att se om det har hänt ngt. Så förvänta er inga direkta svar om ni har massa frågor på detta. Må väl
Gammal 2012-04-30, 02:16   #25

tallanis avatar

Standard

Om du är grön på alla ställen du bloggar så ska du självklart ha kudos för det.
Men alla dina spel på Twitter som du INTE bloggar om, redovisar du dom någonstans eller för någon slags statistik? Det är väldigt sällan som det står varkens spelbolag eller exakt odds.
Dom gröna siffrorna på bloggarna är ju helt betydelselösa om dina "twitterpicks" skulle vara rent åt skogen.

Försök undvik TRIPPELPOSTA. Stärker inte din popularitet här på Sharps.

Senast redigerad av tallani den 2012-04-30 klockan 02:17. Anledning: Från dubbel - till trippelpost.
Gammal 2012-04-30, 02:32   #26
Banned

Allsvenskan 2012

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Amrish Visa inlägg
Jag släcker ner tråden nu förövrigt för min del. Kanske dyker upp någon gång om några dagar (om jag inte glömmer bort det) för att se om det har hänt ngt. Så förvänta er inga direkta svar om ni har massa frågor på detta. Må väl
Skärp dig förfan, klart du inte glömmer bort det. Vad är det för löjlig jävla härskarteknik du tror du besitter dig av, nedvärdera hela sidan, tråden och alla frågor pga att det är lite känsligt.

Tro mig, om du nu vill bli känd får du skaffa dig lite tjockare hud än så. Du kan göra det hela väldigt simpelt, du skriver in dina spel i ett Spreadsheet här på Sharps eller så har du en blogg där du postar ALLA spel, bara kopiera in motiveringarna du använder på twitter, Expressen eller var det nu än sker så kan vi hålla koll åt dig.

Vad du inte verkar förstå är att vi är vaksamma för andra människors pengar, prio ett är att du är reko oavsett om du går + eller inte. Detta är du enbart om du har ett spreadsheet där du redovisar dina spel, inte genom att lova att ett spel är säkert eller liknande.
Gammal 2012-04-30, 02:34   #27

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive Visa inlägg
Skärp dig förfan, klart du inte glömmer bort det. Vad är det för löjlig jävla härskarteknik du tror du besitter dig av, nedvärdera hela sidan, tråden och alla frågor pga att det är lite känsligt.

Tro mig, om du nu vill bli känd får du skaffa dig lite tjockare hud än så. Du kan göra det hela väldigt simpelt, du skriver in dina spel i ett Spreadsheet här på Sharps eller så har du en blogg där du postar ALLA spel, bara kopiera in motiveringarna du använder på twitter, Expressen eller var det nu än sker så kan vi hålla koll åt dig.

Vad du inte verkar förstå är att vi är vaksamma för andra människors pengar, prio ett är att du är reko oavsett om du går + eller inte. Detta är du enbart om du har ett spreadsheet där du redovisar dina spel, inte genom att lova att ett spel är säkert eller liknande.
förlåt? Det enda jag försöker säga är att jag inte kommer in hit. Jag har annat för mig än att behöva försvara mig mot folk som ändå redan har bestämt sig för vad de tycker om mig.
Gammal 2012-04-30, 02:40   #28
Banned

Allsvenskan 2012

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Amrish Visa inlägg
förlåt? Det enda jag försöker säga är att jag inte kommer in hit. Jag har annat för mig än att behöva försvara mig mot folk som ändå redan har bestämt sig för vad de tycker om mig.
Du behöver inte försvara ett skit, du behöver bara redovisa dina spel. Svårare än så är det inte.
boored (+1)
Gammal 2012-04-30, 02:41   #29

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive Visa inlägg
Du behöver inte försvara ett skit, du behöver bara redovisa dina spel. Svårare än så är det inte.
ok,
Gammal 2012-04-30, 06:49   #30
KP
Sharpest

KPs avatar

Standard

Förstår inte ens poängen med att blogga på 3 olika sidor PLUS en egen twitter. Tydligen är inte tid en bristvara för dig iaf. Eftersom du är en seriös spelare som vill tas på allvar (och förhoppningsvis bygga upp ett namn så att du sedan kan ha en egen hemsida så småningom) så finns det inget bättre sätt än att redovisa sina spel. Du behöver inte göra det på Sharps spreadsheetsystem utan du kan likagärna använda en fristående www.spreadsheet.se

Testa, du kommer älska det då. Dessutom är den RSS kopplad och dina beundrare kan då följa dig med en RSS läsare och bli notifierade direkt när ett SPEL kommer. De slipper hålla reda på dina 4 sidor för att följa dina vinstspel samt så slipper de läsa en massa onödiga tweets där du chattar med andra twittrare.

Ser inget hinder för att en offentlig filur som du INTE ska ha ett sheet. Få tyst på alla ifrågasättare och dina stats presenteras svart på vitt. Du kan även lägga ut filterboxar som heter GV, ROK, EXPRESSEN, TWITTER och hålla koll på alla samtidigt.
Rätt simpelt va?

För att ge dig en bild på hur det kan se ut..
Sharps system: https://www.sharps.se/spreadsheet/boo...ackapar-ver02x
spreadsheet.se: http://www.spreadsheet.se/vox

Kommentar från Amrish hos gamblersvardag
Citat:
Amrish skriver:
5 april, 2012 on 16:29

Tack davidd. Jag har varit med i den här snurran så pass länge nu så jag har lärt mig att skall man tas seriöst så får man redovisa stats lite då och då. Oavsett hur det går.

För vad jag också har lärt mig är att gör man inte det, då får man obefogat mkt skit. Folk kommer med falska påståenden och påhopp som är helt tagna från luften.

Även om Gamblersvardag är en ”fin” sida där diskussionerna hålls på en väldigt konstruktiv och bra nivå som ger sidan en tyngt som saknas i många andra communitys så tänker jag fortsätta med detta! Believe me
eddieh (+3), Thore10 (+5), boored (+1)
Gammal 2012-05-07, 17:32   #31

eddiehs avatar

Sharp$: 1751

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Citat:
Amrish skriver:
Lördagen var helt fantastiskt bra för mig. Förutom att jag satte båda mina spel här på R&K så satte jag även i princip allt jag spelade på under lördagen. Jag tror att jag fick 9 av 11 rätt i lördags (lite beroende på hur man räknar) och i princip allt jag rörde vid satt. Ni vet den där härliga flow-känslan som finns där ibland.

Och när jag vaknade upp på söndagen så trodde jag att allt skulle fortsätta precis som det slutade. För mitt första spel på Frankrike (inte här på rekat, vaknade för sent) satt klockrent och jag tackade för 2.20 i odds där.

Men sen kom oflytet/motgångarna. En efter en...
Hela inlägget;

http://www.rekatochklart.se/blogg/Amrish/

Efter att ha läst det inlägget så har jag iaf bilden fullständigt klar för mig...

Spoiler:

Thore10 (+1), tallani (+50), kingscania (+5), boored (+1)

Senast redigerad av eddieh den 2012-05-07 klockan 17:35.
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-07, 18:52   #32

Boones avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eddieh Visa inlägg
Hela inlägget;

http://www.rekatochklart.se/blogg/Amrish/

Efter att ha läst det inlägget så har jag iaf bilden fullständigt klar för mig...

Spoiler:

Gillar kommentaren på inlägget också:

Citat:
makatech2012-05-07 14:11:46Vore extremt intressant om du kunde skriva några artiklar om förlusthantering, money management, storlek på bet, strategier osv. Sådant som behövs för att bli en vinnande spelare.
Eh, jo, självklart ska en bra spelsida ha dessa artiklar. Tobbe och Amrish sitter nog och filar på dem just nu.
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-

eddieh (+1), boored (+1), Soap (+1)
Gammal 2012-05-09, 23:26   #33

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 22
Standard

Han gör en Holms:

Amrish Kubavat‏@AmrishKubavat

Regga ett konto via http://www.bwin.com/Am** och hämta sedan er kod via: http://50krgratis.se/ så får ni 50 spänn helt Gratis + bonus #betting

Senast redigerad av KP den 2012-05-10 klockan 05:15. Anledning: redigerat av KP. Maskerade till aff länkarna.
coobraa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-11, 09:53   #34

Jensws avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 4689
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av coobraa Visa inlägg
Han gör en Holms:

Amrish Kubavat‏@AmrishKubavat

Regga ett konto via http://www.bwin.com/Am** och hämta sedan er kod via: http://50krgratis.se/ så får ni 50 spänn helt Gratis + bonus #betting
Den där länken har kommit ut med jämna mellanrum de senaste veckorna....?
Jensw är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-11, 10:59   #35

tallanis avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jensw Visa inlägg
Den där länken har kommit ut med jämna mellanrum de senaste veckorna....?
Förmodligen pga av hans superbet på alla matcher i damallsvenskan.
eddieh (+1)
Gammal 2012-06-19, 10:12   #36

Overplayers avatar

Sharp$: 3435

OVERPLAYERPICKS
Stats: 459 - 537 - 50
ROI: 101.38%
Vinstprocent: 46.08%

Standard

Jag aktar mig för att offentligt hoppa på folk men här gör jag ett undantag. Jag har flera gånger via twitter ifrågasatt den gode Amrish. Jag skiter egentligen totalt i hur det går för honom. Det som gör mig irriterad är att han framställer sig som en fantastisk spelare. Han har tom påstått att han skulle kunna försörja sig på sitt spelande.

De två senaste dagarna har du (Amrish) dragit iväg 16 spel på de 4 EM Matcherna som spelats och träffat ett av dessa spel (kan ha missat något spel). Jag tycker det är vidrigt att framställa sig själv på det sätt du gör Amrish när det är tusentals ovetande människor som följer dina spel och förlorar pengar. Att ljuga sig fram brukar inte hålla i längden.

Du ljuger dessutom om oddsen när du livespelar. Att skrika ut ett liveodds på 2.10 när oddset i själva verket som högst legat på 2 blanket och de senaste minuterna varit nere i 1.60 är ju bara pinsamt. Tror du inte någon märker det?
tallani (+5), KP (+1)
Overplayer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-19, 10:23   #37
KP
Sharpest

KPs avatar

Standard

Ja Amrish är verkligen en pajas av högsta rang. Bloggar och twittrar fortfarande på flertalet sidor. Slänger olika spelförslag på olika och håller fortfarande ingen kontinuitet.

http://www.rekatochklart.se/rekar/18031/
"Jag trycker Blytungt på Fransk seger imorgon och gör det redan nu alltså. Blytungt! "

Blytungt hos BETSAFE som knappt tar emot summor ens och av en som påstår försörja sig. Hah jo tjena.

Att dessutom skrika ut antingen marknadshögst hos skojbolag eller som du säger overplayer icke existerande odds och fortfarande inte plussa, ja då är det illa.

Men han beräknar trots allt fortfarande sin ROI på ett eget sätt och spelar på känsla

Jag hoppas hatten inser en vacker dag att Amrish hör inte hemma på en annars seriös gamblersvardag.
Gammal 2012-06-19, 11:37   #38

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 5535
Standard

Amrish tyckter jag är intressant

för Gamblersvardag.se då han syns, är intresserad av mycket sport och borde få en chans som rekare. Då han sköter sitt spreadsheet på GV, svarar på frågorna som läsarna ställer så ser jag ingen orsak till att han inte ska får Reka på GV. Självklart ställs det hela i en annan dager om Amrish inte skulle bokföra sina spel eller lägga spel till till felaktiga odds eller på tomtebolag som betway,bettson och liknande.
Jag har följt och flera gånger ifrågasatt Amrish på Expressen, och då har han bättrat sig efterhand.
Tack för det fina omdömet gällade GV förövrigt!
// Hatten
hatten1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-19, 12:16   #39

Sharp$: 1141

Standard

Jag följde Amrish ett tag, men insåg ganska snabbt hur han arbetar och bygger upp sitt rykte. Det här är ingen kritik mot personen, utan mer en recension över hur han arbetar.

Genom att vara aktiv på en rad sajter och sociala medier så får han stor exponering. Att dock bara följa honom på en av dessa plattformar ger helt fel bild. En rek som går rätt på GV, ROK eller Expressen följs snabbt upp av ett nytt inlägg på samma sajt där AK berättar vilken sinneslös form han är i och att allt sitter.

Motsvarande, om spelet skiter sig, så är tystnaden total och det kan gå veckor innan en rek följs av en annan på samma sajt och vid det laget har alla glömt missen. Genom att hatta runt, så ges bilden av att AK är vinnande. Ständigt och jämt.

Följer man däremot AK på twitter och alla sajter där han är aktiv under en och samma dag, så ges en totalbild som Overplayer beskriver.
Overplayer (+2)
Hegu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-19, 12:48   #40

Overplayers avatar

OVERPLAYERPICKS

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hatten1 Visa inlägg
för Gamblersvardag.se då han syns, är intresserad av mycket sport och borde få en chans som rekare. Då han sköter sitt spreadsheet på GV, svarar på frågorna som läsarna ställer så ser jag ingen orsak till att han inte ska får Reka på GV. Självklart ställs det hela i en annan dager om Amrish inte skulle bokföra sina spel eller lägga spel till till felaktiga odds eller på tomtebolag som betway,bettson och liknande.
Jag har följt och flera gånger ifrågasatt Amrish på Expressen, och då har han bättrat sig efterhand.
Tack för det fina omdömet gällade GV förövrigt!
// Hatten

Hatten jag har ett stort förtroende för dig som spelare och jag gillar även GV. Jag har dock väldigt svårt att respektera Amrish (som spelare, känner ju honom inte som person) när jag bla inser detta:

http://www.spreadsheet.se/94957
Här är det någon (inte jag) som har tagit sig tid att bokföra Amrish twitterspel som gäller EM. Nu är detta inte exakt korrekt då det fattas en del spel och de är inte gröna spel.

När det går tungt för en person som är så offentlig som Amrish borde han väl nämna det någonstans. Sammanfatta det osv. Detta då han är väldigt duktig på att framhäva sig själv när det går bra. Men nej. Efter några bedrövliga speldagar lägger han istället på RoK ut en ny rek på Italien - Irland där han istället för att nämna att det gått tungt skriver följande om de senaste dagarna:

"Jag hade redan i min första EM-text varnat för att Holland skulle få det svårt i gruppen och att Tyskland var givna favoriter till att vinna grupp B, så därför måste jag tycka att det var de två mest väntade lagen att gå vidare enligt mig även om det rent odds-mässigt var en skräll att Holland åkte ur."

Jag anser att om man missat alla 8 spel man haft på den dagen så är det direkt vilseledande att skriva som ovan utan att ens nämna de spelen man tidigare under dagen spelat. Speciellt då man under dagar det går bra mer än gärna skriver ut " Kanondag igen 8/9 spel i hamn och formen är kanon"

Detta är bara ett exempel för att förtydliga vad jag menar.
Hardcourt (+30)
Gammal 2012-06-19, 23:01   #41

Sharp$: 386
Standard

Har ingen exakt koll men Amrish la säker ut 6-8 spel på EM idag, bl.a. BLYTUNGT på att Frankrike skulle vinna och en massa andra tunga/medel.

Hur många som gick in?

1 (ett)!! jävla spel satt alltså, tur man inte ryggar den dåren.

Om tar med Overplayers statisitk så har han alltså lagt 16 spel plus minst 6-8 idag och fått in 2

Det duger såklart inte.... Skärpning Amrsih och du har en väldigt fallande tendens på dina spel sen du börja på RoK
Gammal 2012-07-01, 10:54   #42

tallanis avatar

Standard

R.Baggio på RoK fick faktiskt mig att dra lite på smilbanden då jag fick se en retweet på ett av hans tweet på min feed.

Här hittar ni inlägget: https://twitter.com/Baggio99Mickeee/...45996663095296

Detta måste vara höjden av förnedring för den gode Amrish.
Gammal 2012-07-11, 12:23   #43

Overplayers avatar

OVERPLAYERPICKS

Standard

Framgången fortsätter

http://www.spreadsheet.se/amvrish
tallani (+5)
Gammal 2012-07-11, 12:49   #44

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 2707
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Overplayer Visa inlägg
Framgången fortsätter

Om det är definitionen av framgång vill inte jag bli framgångsrik
Norrman90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-25, 14:13   #45

Thore10s avatar

Sharp$: 2115

Sverige 2013
Stats: 230 - 162 - 21
ROI: 116.48%
Vinstprocent: 58.67%

Standard

Presentation: Betting-världens svar på Zlatan Ibrahimovic.

Thore10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-25, 14:28   #46

Donalds avatar

Sharp$: 181

Standard

"...så anser jag att bokföring av spel är överskattat..."

Donald är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-28, 10:32   #47

Standard

Följande konversation på Twitter igår:

"Det är inget jätteodds. Men det här spelet känns ändå rätt "säkert" så måste testa det. Vikingur - Fjolnir (u19 damer) ö 3,5 mål till 1.57"

"@AmrishKubavat har du någon koll på u19 damer i Island? Eller chansar du bara?"

"@Vengans Chansar aldrig... det har jag lagt bakom mig för många år sen"
Gammal 2012-07-28, 12:29   #48

Sandys avatar

Sharp$: 2610

Tennis 2015
Stats: 81 - 118 - 5
ROI: 103.27%
Vinstprocent: 40.70%

Standard

Herre gud... jaja... hur slutade matchen ?
Sandy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-30, 15:07   #49

perssahs avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 948
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sandy Visa inlägg
Herre gud... jaja... hur slutade matchen ?
Tror den slutade 1-2 om jag inte är helt ute och cyklar
Gammal 2012-08-05, 15:55   #50

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 3466
Standard

Kul analys av en av rekar . ses bloggare
"Efter en liten trevande start här på sidan så satt äntligen dem två spelen jag nämnde senast. Vad kan vi dra för slutsats av det? Jo med en hitrate på 50% här på sidan så träffar jag iaf bättre än Amrish."
Soap (+2)
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-06, 01:45   #51

Sharp$: 269
Standard

Joel Rosenqvist ‏@Rosenqqq:
@AmrishKubavat Vad har för RIO senaste dagarna/veckorna?

Amrish Kubavat ‏@AmrishKubavat:
@Rosenqqq 115 förra månaden

Måste vara många blytunga spel han missat att ta med i sin egna drömberäkning...
Rehn108 (+5), j.houston (+1)
clichan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-08, 14:16   #52

Thore10s avatar

Sverige 2013

Standard

Den gode Amrish framstår mer och mer som en pajas för varje dag. Följer man honom på twitter så lyser hans okunnighet om betting igenom i tweet efter tweet. Han är säkert intresserad och insatt i flertalet sporter men vad gör det när man spelar på laget som "bara vinner" oavsett odds och lina. Nej du Amrish, skaffa dig en ordentlig bokföring(vilket borde vara självklart när man rekar offentligt)

AndreasB1897 (+3), PalleKuling (+3)
Gammal 2012-08-09, 22:11   #53
KP
Sharpest

KPs avatar

Standard

Haha hur usel kan man egentligen vara? Brukar inte läsa men kom in på hans twitter efter att han kommenterat en annans tweet. Sweep? Ja förlustsweep iaf. Inte ett enda rätt!

Amrish Kubavat ‏@AmrishKubavat
Jag testar ett spel till ändå. Japan att göra andra målet i OS-finalen för damer mot USA. Bra odds där nu

Även Sydkorea +2,5 mål spelas till 2.20 tungt. Tror det blir jämnare i andra än första

Nu till ett spel. Elfsborg - Horsens är en helt galet målrik tillställning. Elfsborg måste nu framåt. Ö 6,5 spelas TUNGT till 1.72

Jag testar Sydkoreas damer (mot Norge) i OS-handbollen. De ger 2.60, vilket är högt. Testar till medel.

Jag spelar Över 2,5 mål tungt till 1.85 i Kanada - Frankrike dam i OS Bronsmatchen samt Över 3,5 mål lågt till 3.25
Gammal 2012-08-09, 23:29   #54

Pacmans avatar

Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Ja du KP, sicket jackass
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie.
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-16, 09:43   #55

Standard

Räknade till sju twitterspel igår, samtliga gick åt h-vete. Enligt hans egna beskrivningar av insatsnivåerna så rök enligt mina beräkningar, grovt räknat, 40% av rullen. Sunt?
Gammal 2012-08-16, 19:38   #56
KP
Sharpest

KPs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Hegu Visa inlägg
Räknade till sju twitterspel igår, samtliga gick åt h-vete. Enligt hans egna beskrivningar av insatsnivåerna så rök enligt mina beräkningar, grovt räknat, 40% av rullen. Sunt?
Haha vi kan fortsätta. Den pajasen alltså.

Citat:

FK Astana har en galen press mot Bolat (ja, kul namn för att vara från Kazakstan) just nu. Testar Ö0,5 mål i ht till 2.37 lågt #betting
Slutade 0-0 i ht. Torsk

Citat:

släpper inte Kazakiska matchen. Fortsatt starkt övertag och mkt press. FK Astana ger 1.90 på att göra nästa mål. Tar det till medel #betting
Här fortsätter han jaga torsken. Resultat 0-0 FT. Torsk.

Citat:
Testar ett litet livespel på KFF U19 att göra över 1,5 mål i matchen. Står i höga 4.00 i en jämn match. Värt en peng, medel #betting
Visa

Är han dum i huvudet?
Jag klev tidigt på den matchen redan vid 14tiden, spelade GAIS +0.75 och gav ut spelet i chatten. GAIS målvakt är väldigt bra i den åldersgruppen, en av de bättre och mer rutinerad. Han släpper INTE in 2 mål hur som helst kan man lugnt säga. Dessutom var majoriteten av Gais spelare, spelare från deras tipselit/u21 trupp. Dvs högre snittålder än Kalmar. Kalmar åker dit med en målvakt som är 17år. Truppen var blandad där den yngsta var 15år och någon enstaka äldsta 19.

Att han ens säger "i en jämn match" är ju bara pinsamt. Dels sänds inte matchen någonstans, han vet 0 om hur matchen ser ut. Det enda han ser är den livegraf som bet365 sänder och visar anfall/avslut. Han vet ingenting om vilka byten KFF gjort. Ett u19/u21 lag kan ha stark 11 i början men de kan även göra en jävla massa byten under tiden. Så bara för att han klickar och ser att KFF leder anfallet/avslutet betyder inte det att de fortsätter göra det när matchen löper på. I det här fallet hade dock Gais bättre trupp och oddsen var totalt felsatta. Amrish gå och göm dig någonstans. Vilseleder andra personer bara med dina förlustspel. Pajas!
Och om man ska spela på en "jämn match" så spelar man på dogsen med +hcp och inte på en felaktig favorit. Haha

Slutresultat Gais vann 2-1. Dvs ännu en torsk för vår käre Amrish.
Ah justja,

hans senaste spel nu då

Citat:

Tröttsamt med å tidigt mål men sen inga fler. Men men... Sandviken är iaf spelad borta mot Enköping. Där ska det väl ändå sitta! #Betting
Ska han sweepa rött idag med?
eddieh (+5), Thore10 (+5)
Gammal 2012-08-28, 23:36   #57

eddiehs avatar

Sharp$: 1751

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Experten har talat

Senast redigerad av eddieh den 2012-08-28 klockan 23:40.
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-29, 01:00   #58

jaroitens avatar

Sharp$: 3307

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eddieh Visa inlägg
Experten har talat
Betyder det att DIF vinner??
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-03, 14:15   #59

Standard

Intressant diskussion på rekar . se angående Amrish och hans stats.

berdan 2012-09-02 23:22
Under sept ska jag sammanställa stats för samtliga mina lir på twitter. Start imorgon. Så får ni som vill se den... Bara för att visa +

**

Detta blir kul o följa haha.

alwaysontilt 2012-09-02 23:32
haha lol, nu får vi se vad han går för då :P vad erbjuder ni för odds på att det är plus vid månadens slut? jag säger 2.50

pk 2012-09-03 10:44
@alla

angående amrish har jag ju varit bortrest men ska uppdatera hans stats snarast, hans jävla skitsnack om plus e de största skämtet sen sverige trodde dom skulle vinna i slaget vid poltava.

hans siffror jag reggat e sjklart en uppskattning eftersom han skriver "medel, halvtung, tung osv" på sina tips, men uppskattning bör lägga väldigt nära verkligheten så vänta nån dag så kommer ni få hans "riktiga" stats av mig

deffan 2012-09-03 10:49
pk

han kommer ju fiffla på något vis när det kommer till hur "tungt" han lagt på de han torskat respektive vunnit och på så sätt går han + =)

Baggio 2012-09-03 11:22
pk underbart att höra=)

TSR 2012-09-03 14:30
pk, eftersom han själv angett vad tungt, medel, osv osv i insats nu är för honom i units kan du ju, om du orkar göra om alla insatser till units istället :P

Användaren pk verkar vara mannen bakom följande sheet om jag inte är helt ute och cyklar: http://www.spreadsheet.se/amvrish
Thore10 (+1), Boone (+15), Soap (+5)

Senast redigerad av kusagwa den 2012-09-03 klockan 15:13. Anledning: Mer text har tillkommit
Gammal 2012-09-03, 16:08   #60

Boones avatar

Standard

Wow. Definitionen på mycket snack och liten verkstad. Bra hittat
-

Gammal 2012-09-03, 16:36   #61

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
Wow. Definitionen på mycket snack och liten verkstad. Bra hittat
Tack. Ska se om jag hitta nåt mera där på *********. Alla verkar inte vara idioter som fallet är med RoK. Till exempel så länker de till ett sheet där nån anonym individ bokför RoKs tennisexpert Poldans alla spel.

http://www.spreadsheet.se/poldan (Kommer även att länkas till i RoK tråden)
Gammal 2012-09-10, 03:15   #62

Standard

från rekar . se

berdan 2012-09-10 02:10
lol han suger

TSR 2012-09-10 01:13
haha.. detta är nästan osannolikt. Amrish bommar alltså 23 units på två tennismatcher idag. allt på livebetting. 23! big lol
Gammal 2012-09-11, 07:54   #63

Standard

Den här tråden och twitterflödet blev ju intressant att följa nu när Amrish lovat att visa stats över sitt spelande. Lite si och så med det och det kan väl möjligen vara så att resultaten visar minus...

Såg att någon bokförde här på http://www.spreadsheet.se/amrishseptember

Här är också några sköna citat när Amrish hade sin "spelskola" på ROK:

Jo, under min långa tid som bettare, och främst på senare år, så har jag även fått förmågan att känna av när jag är inne i bra och dåliga perioder. Och inte bara det, jag har börjat känna av (oförklarligt hur) när formtoppar och dalar är på väg. Nu har jag tack och lov inte haft några längre dalar på lång tid (tugga ödmjukhet!!) men det är också något som jag vill slänga in i kategorin "magkänsla". Som är så viktigt i dessa sammanhang.
Gammal 2012-09-11, 19:32   #64

Thore10s avatar

Sverige 2013

Standard

Johan Elevant, oddssättare på svs gillar verkligen Amrish storhet

Johan Elevant ‏@johanelevant
@AmrishKubavat Skulle du själv acceptera en prestationsbaserad lön? I ditt nuvarande yrke alltså?

Johan Elevant ‏@johanelevant
@amrishkubavat Varför vill du inte svara?

5 Sep Amrish Kubavat ‏@AmrishKubavat
@johanelevant På?

Prestationsbaserade löner borde vara något att försöka få in i vissa klubbar. Främst IFK Göteborg. #twittboll

4 Sep Johan Elevant ‏@johanelevant
@AmrishKubavat Skulle du själv acceptera en prestationsbaserad lön? I ditt nuvarande yrke alltså?

5 Sep Amrish Kubavat ‏@AmrishKubavat
@johanelevant Helt klart, jag vill snarare ha det än inte ha det, I mitt nuvarande yrke.

5 Sep Johan Elevant ‏@johanelevant
@AmrishKubavat Ok.

Belgien att göra över 1,5 mål (känns bättre än raka 1.an) är nog ändå dagens bästa lir. Det plockar jag tungt redan nu (1.90) #betting

7 Sep Johan Elevant ‏@johanelevant
@AmrishKubavat Tror du har fel här. Om 1,90 motsvarar 100% på BEL Ö 1,5är den raka 2:an spelbar till >1,68, om marknaden på ö/u stämmer.

@johanelevant Tycker förvisso att Ö2,5 ska ligga något lägre. Men då blir det ganska jämnt på 2.a/ö1,5. Dock mer inne på ö1,5 där idag

@AmrishKubavat Men om förväntade mål ska ner blir ju BEL ö 1,5 ännu svagare.

@johanelevant Jag tyckte att Ö2,5 låg för lågt alltså. Det borde ligga något lägre. Alltså att "Ö2,5 ska ligga något lägre" som jag skrev

@AmrishKubavat Sen handlar det ju inte om "vad man är inne på", utan vilket odds som är bäst. Matematiskt.

@johanelevant Jo, det säger jag absolut inte emot. Men man får ju ha med sin egen parameter/beräkning på ö/u oxå i det resonemanget

@AmrishKubavat Självklart så. Hävdar dock fortfarande att den raka 2:an var bättre

Kung Amrish

Gammal 2012-09-12, 09:59   #65

Pacmans avatar

Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Ja livebettingen i fotbollen igår gick ju inget vidare, stortorsk på mer eller mindre allt. Sedan får man ju nästan tycka synd om folk som inte förstår bättre än att fråga karln om råd angående matcher. Typ vad tycker du om match x osv.
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie.
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-27, 17:52   #66

Standard

Fint råd från en rekar . se användare som har kommit på ett sätt att gå +.

alwaysontilt 2012-09-27 17:38
känns bra att amrish är inne på helt motsatt spår än vad jag är idag :P
Gammal 2012-09-29, 01:46   #67

Sharp$: 386
Standard

Amrish lovade statistik från Sept för att visa "att han är en vinnande spelare" på Twitter, han har visat stat för dom första 19-21 första dagarna i sept, -minus ROI rejält, sen "åkte han på semester/ledig utan internet".... Den 25/26e kom han tillbaka med sina "tips...

Han lova visa stat från Sept... Men sluta med redovisning kring den 20e m urkass ROi :(
(Igen)
Twitter.. @amrishkubavat för mer info från Experten
Gammal 2012-10-03, 15:44   #68

Standard

från rekar . se speltavla

TSR 2012-10-03 14:03
Vad hände med amrish?? han skulle ju redovisa sina stats igår Eftersom han fick in en 16-oddsare sista dagen kommer dom väl inte vara så fruktansvärda som det länge såg ut, så där hade han tur. Ändå kommer han vara minus ganska hårt, det säger väl det mesta...
Gammal 2012-10-03, 17:41   #69

Analyss avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1905
Standard

En 16 taggare lär ju lyfta honom till skyarna igen.

Kungen av roulette, Sputnik: "Haha har en edge runtt 8% utan mätutrustning" "du vet ingenting om roulette"
Skrivbordssoldat: J-Donadoni "Skulle yttra betydligt hårdare ord om jag fick känna på ”Analys” öga mot öga" "han borde omedelbart ha en ban"
Analys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-03, 21:41   #70

Sharp$: 1007
Standard

Hade inte förväntat mig nåt svar i för sig. Osäker om min reply ens finns kvar i hans flöde...

2 Oct Amrish Kubavat ‏@AmrishKubavat
Några år sen lovade Glenn Hysén att krypa till Lerkendal om Rosenborg tog poäng av Chelsea (vilket han inte gjorde), vem har lovat vad idag?

Reply

8:57 PM - 2 Oct
2 Oct ‏@kokillen
@AmrishKubavat lovade visa stats för september (vilket han inte gjorde), vem har lovat vad idag?
kokillen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-16, 13:20   #71

Analyss avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1905
Standard

Okej, vem fan e lustigkurren i chatten?

Dagens troll i alla fall

<Amrish> "vill inte skryta men har ganska många följare"
<ANALys> "följare?"
<Amrish> "twitter"
<Amrish> "blandannat"

Kungen av roulette, Sputnik: "Haha har en edge runtt 8% utan mätutrustning" "du vet ingenting om roulette"
Skrivbordssoldat: J-Donadoni "Skulle yttra betydligt hårdare ord om jag fick känna på ”Analys” öga mot öga" "han borde omedelbart ha en ban"
kusagwa (+10)
Analys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-12, 05:06   #72

hetsarns avatar

Sharp$: 1736

hetsarn NFL
Stats: 238 - 208 - 14
ROI: 110.76%
Vinstprocent: 53.36%

Standard

Att jag missat den här stollen är ju helt obegripligt. Humor på hög nivå! Måste skaffa twitter om det är så mycket action där inom det svenska bettingcommunityn
Gammal 2013-01-21, 11:50   #73

Sharp$: 316
Standard

Tjenix!

Kul tråd, inte sett förr, men nu när "bedrägerihärvan" blossade upp så hittade jag hit.. Har själv hundra, om inte tusentals gånger ifrågasätt vår käre Amrish både i min förra blogg och på twitter så detta är absolut inget försök att rädda honom, kanske snarare tvärt om...

... Hur som helst så fick jag kommentarer på ett twitterinlägg tidigare idag från folk som säger sig vara kompisar med honom i verkligheten, att anledningen till hans plötsliga försvinnande beror på att han skaffat flickvän och därmed prioriterar annat.. Känns väl dock minst sagt suspekt att denna flickvän dök upp i samband med att, mindre kloka människor, förde över stora belopp till honom..

Hur som helst så förvånar det mig inte ett dugg om allt detta är sant. Att han dragits med grava spelproblem under en lång tid är allmänkänt då ingen kan spela 30 lir om dagen på allt mellan isdans till jag vet inte vad..

Hoppas inte det är så allvarligt som det först verkade, för då kan det nog bli ganska obehagligt för honom om det är "fel" personer som investerat i "bolaget"..
Boone (+5)
chelsea4ever är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-21, 13:55   #74

Sharp$: 960
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av chelsea4ever Visa inlägg
Känns väl dock minst sagt suspekt att denna flickvän dök upp i samband med att, mindre kloka människor, förde över stora belopp till honom..

http://www.youtube.com/watch?feature...&v=W_X3m9DAG3s

chelsea4ever (+1), kusagwa (+1)

Senast redigerad av cibby den 2013-01-21 klockan 13:57.
cibby är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-21, 15:46   #75

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 172
Standard

Nu är även jag här eftersom det handlar om våran favorit-indier! Att han rekade förluster mot betalning är något som ännu är okänt, men jag har fått det bekräftat av folk i branschen att Amrish kan vara ett "specialfall" när de kommer till betting.

Det finns alltså en del som rekar förluster, men de är få där ute!

Senast redigerad av JoelAronsohn den 2013-01-21 klockan 15:47. Anledning: felstavning
JoelAronsohn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-21, 16:35   #76

Standard

Jag uppmanar er att läsa FB tråden igen, verkar nästan som att Amrish dykit upp där.
eddieh (+5), boored (+10)
Gammal 2013-01-22, 14:55   #77

AndreasB1897s avatar

Sharp$: 3907
Standard

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA http://www.rekatochklart.com/rekar/20578/
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-22, 15:09   #78
KP
Sharpest

KPs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndreasB1897 Visa inlägg
För att inte den ska försvinna från webben

one (+3), Khan (+2), eddieh (+5), boored (+5), Stooges (+20)
Gammal 2013-01-22, 15:25   #79

Sharp$: 316
Standard

Hahaha, reken är fantastisk, men detta är nästan snäppet värre.

http://www.youtube.com/watch?v=SxG_FfYEu9M
Khan (+3), eddieh (+5), kingscania (+25), mars (+5), AndreasB1897 (+10), fredzki (+5), Boone (+15), boored (+30), Shell Peppe (+5), psyace (+10), Anonymous (+5), kusagwa (+5), tallani (+5), surrelito (+20), Stooges (+100)
chelsea4ever är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-22, 15:40   #80

Standard

Hans blogg på expressen verkar borttagen. Ryktet verkar ha nått massmedia med.
Gammal 2013-01-22, 15:54   #81

Khans avatar

Sharp$: 2322
Standard

Citat:
Garvböl på denna och reken ovanför!
Khan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-22, 16:04   #82

Sharp$: 172
Standard

Hans blogg är väll borttagen eftersom en jag följer ställde Expressens ansvarige mot väggen angående Amrish. Enligt den ansvarige så avslutades allt med samarbete med Amrish i somras, men borde inte bloggen varit borttagen då?

Så jag tror att den är borttagen nu pga av att han just påpekade detta för nån dag sedan.
JoelAronsohn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-23, 10:39   #83
Banned

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 8
Standard

Citat:

Fullständigt jävla lysande. Har inte garvat så mkt på flera år.
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-23, 19:37   #84

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 146
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kriga Visa inlägg
Fullständigt jävla lysande. Har inte garvat så mkt på flera år.
Kan bara halla med i detta, fantastiskt bra gjort. Skrattade sa tararna rann.

Finns inget som heter uppgjorda matcher

Eller jo, det gor det faktiskt. Sjalv jobbade jag for BWIN som Sportsbook Security Analyst till relativt nyligen, satte limits och jobbade med diverse hogoktaniga utredningar rorande misstankt uppgjorda matcher, b.la Grekiska och Italienska fotbollen. Har sett otroligt mycket intressant pa nara hall. Men att Amrish skulle ha tillgang till liknande info kanns ytterst tveksamt. Skulle vara Islandska division 4 kanske!

Mvh

Boggen

Nagon som kommer ihag mig forresten? Borjade faktiskt pa OddsNews med ovan namnda kronikor for X antal ar sedan.
freddie är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-23, 20:22   #85

tallanis avatar

Standard

Citat:

Vilket mästerverk!

Är sannerligen glad över att folk fått upp ögonen för den gode Amrish.

Var på så kallad "semester" i Göteborg i somras. Gick längs avenyn då jag fick syn på en lång gänglig glassätande (helt sant) indier bredvid en försynt blondin och givetvis var det Amrish. På något konstigt vis lyckades jag få ögonkontakt med honom och jävlar vad jag log inombords. Om han bara visste att det var jag som är TS för denna smickrande tråden.
eddieh (+20), kingscania (+2)
Gammal 2013-01-24, 15:31   #86

Sharp$: 1529
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av freddie Visa inlägg
Kan bara halla med i detta, fantastiskt bra gjort. Skrattade sa tararna rann.

Finns inget som heter uppgjorda matcher

Eller jo, det gor det faktiskt. Sjalv jobbade jag for BWIN som Sportsbook Security Analyst till relativt nyligen, satte limits och jobbade med diverse hogoktaniga utredningar rorande misstankt uppgjorda matcher, b.la Grekiska och Italienska fotbollen. Har sett otroligt mycket intressant pa nara hall. Men att Amrish skulle ha tillgang till liknande info kanns ytterst tveksamt. Skulle vara Islandska division 4 kanske!

Mvh

Boggen

Nagon som kommer ihag mig forresten? Borjade faktiskt pa OddsNews med ovan namnda kronikor for X antal ar sedan.
Om jag inte minns fel så var väl du och Amrish oense om det mesta redan då? Något som ju så här i efterhand känns väldigt smickrande för dig Bogg.
semipro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-24, 19:22   #87

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 146
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av semipro Visa inlägg
Om jag inte minns fel så var väl du och Amrish oense om det mesta redan då? Något som ju så här i efterhand känns väldigt smickrande för dig Bogg.
Jag har tveklost haft och agerat fel i mycket genom aren, men javl*r vad roligt jag haft, saknar rekandet aven om jag har det ratt bra nu ocksa. Tror det enda jag delar med Amrish ar vart brinnande intresse for detta. Kommer ihag det som idag hur det borjade pa OddsN***

Nyfiken pa hur den har historien kommer utveckla sig, har inte haft nagon kontakt med Amrish pa manga ar.

Lycka till med liren boys!!

Mvh

Boggen
freddie är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-26, 21:32   #88

hardballss avatar

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 1340
Standard

Shiiiiiiiiiit det har spårat för honom hahaha
Gammal 2013-01-29, 10:24   #89

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 242
Standard

Han är tillbaka på Twitter!
KP (+5)
Slippin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-29, 10:32   #90

tallanis avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slippin Visa inlägg
Han är tillbaka på Twitter!
Det är väldigt sorgligt att Amrish inte förstår att folk på twitter verkligen gör narr av honom.

https://twitter.com/AmrishKubavat
Gammal 2013-01-29, 11:03   #91
Banned

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 8
Standard

Helt jävla sjukt att snubben orkar! Vem fan orkar sitta och läsa hans twittertugg? Är ju retardvarning på svenska folket!
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-29, 14:46   #92

Standard

Han är inne och försvarar sig med i flashbacktråden. kriga tror nog att de som hänger på sharps och läser hans twitter gör det för att få ett gott skratt, det gör jag iallafall.
Gammal 2013-01-29, 19:44   #93

surrelitos avatar

Sharp$: 98

Standard

Får nästan lite ångest att jag sitter här i tråden o flinar, det är synd om grappen på riktigt...

HAN ÄR TILLBAKA!! MANNEN, MYTEN, LEGENDEN @AmrishKubavat JAAAA #GLASS #VANILJ #STRUT #BLYTUNGT #GLASSIGEN #SOL #LÖRDAG @Baggio99Mickeee
surrelito är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-30, 08:28   #94

Sandys avatar

Sharp$: 2610

Tennis 2015
Stats: 81 - 118 - 5
ROI: 103.27%
Vinstprocent: 40.70%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av surrelito Visa inlägg
Får nästan lite ångest att jag sitter här i tråden o flinar, det är synd om grappen på riktigt...

HAN ÄR TILLBAKA!! MANNEN, MYTEN, LEGENDEN @AmrishKubavat JAAAA #GLASS #VANILJ #STRUT #BLYTUNGT #GLASSIGEN #SOL #LÖRDAG @Baggio99Mickeee
Du förstår väl att dom driver med honom?
Sandy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-30, 10:30   #95

tallanis avatar

Standard

Citat:
Det roligaste är att Amrish inte fattar det. Han sitter och retweetar dessa
Gammal 2013-01-30, 21:27   #96

surrelitos avatar

Sharp$: 98

Standard

Citat:
Ja det är ju precis det jag menar, men att han inte verkar fatta de ger mig ångest =)
surrelito är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-05, 22:49   #97
KP
Sharpest

KPs avatar

Standard

Tråden har rensats. Inlägg som berör "Falsk ryktesspridning" har blivit borttagna. Hela historien som uppdagats tidigare har helt enkelt inte varit sann och därmed har tråden städats från inlägg som berörde det, därmed undanbedes inlägg som berör det tidigare ryktet som spreds.

Citat:
0.10. Falsk ryktesspridning är förbjuden
Det är inte tillåtet att sprida påhittade uppgifter om personer, företag eller organisationer i syfte att utsätta dessa för andras missaktning. Att avsiktligen förvränga eller uppdikta information i syfte att vilseleda är förbjudet.
Gammal 2013-08-29, 14:24   #98

Sharp$: 1529
Standard

Nån som har koll på vad Amrish gör i nuläget? Är det fortfarande tidningar som vill utnyttja hans "kunskaper"?
semipro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-29, 14:26   #99
Moderator

RobinDs avatar

Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av semipro Visa inlägg
Nån som har koll på vad Amrish gör i nuläget? Kör han på som vanligt efter (de påstådda?) skandalerna eller har han trappat ner?
Han twittrade igår något om en ihållande förluststreak och att den kommer vända i helgen. Samt något att han nu kommer vinna massor för att det är vetenskapligt bevisat att efter så lång streak så vinner man. Typ.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-29, 22:09   #100

hardballss avatar

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 1340
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Han twittrade igår något om en ihållande förluststreak och att den kommer vända i helgen. Samt något att han nu kommer vinna massor för att det är vetenskapligt bevisat att efter så lång streak så vinner man. Typ.
https://twitter.com/AmrishKubavat/st...85706215280640

haha för roligt
Gammal 2013-08-29, 22:16   #101

MrHanssons avatar

Sharp$: 973

Standard

Häromdagen hade den jäkla tomten lagt ö1,5 på 5 stycken olika lag, inte ett enda lag lyckades göra ett mål.....! där snackar vi om att ligga rätt ute på sina spel!
MrHansson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-05, 17:09   #102

martinssons avatar

Sharp$: 5388
Standard

Han borde ju bara ge upp snart. Det enda han får till svar nu för tiden är att han ska börja med spreadsheet, som han har sagt att han ska göra flera gånger. Men en så upptagen kille som Amrish har tydligen inte tid till det. För mig tar det väl 10 sekunder extra att lägga in ett spel i sheetet.
martinsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-05, 17:13   #103

Reg.datum: aug 2013
Sharp$: 379
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av martinsson Visa inlägg
Han borde ju bara ge upp snart. Det enda han får till svar nu för tiden är att han ska börja med spreadsheet, som han har sagt att han ska göra flera gånger. Men en så upptagen kille som Amrish har tydligen inte tid till det. För mig tar det väl 10 sekunder extra att lägga in ett spel i sheetet.
Ge upp eller börja med spreadsheet är samma sak för honom.
eddieh (+5), Boone (+5)
Snitch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: https://www.sharps.se/forums/offtopic/11841-tankar-om-amrish-kubavat/
Postat av For Type Datum
Twitter / luckystrike566: RT @henkee1891: @luckystrike566 ... This thread Refback 2012-08-18 17:54
Sammanst This thread Refback 2012-04-25 15:33

td