|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2010-02-15, 16:41 | #1 |
Trådlös i Småland
Vet att jag varit dålig på inlägg me spel mm. Men sitter och blir bara urkopplad hela jävla tiden. Så under denna tid ca 15 min har jag blivit urkopplad 3 gånger.Men hoppas att telia utvecklar. Så det blir enbart korta rader angående mina spel.
|
|
2010-02-17, 15:30 | #3 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 139Mitt Sheet Stats: 0 - 0 - 0 ROI: 100.00% Vinstprocent: 0.00% |
ok
. |
2010-02-17, 17:54 | #4 |
LL Cool J is hard as hell.
|
Alright, satt precis och undrade vart dina spel tog vägen men nu vet jag! Bra du underättar oss!
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish." - To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. "We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
|
2010-02-17, 18:44 | #5 |
Hehe kan inte låta bli att skratta lite, vad den här tråden ska leda till diskutionsmässigt har jag svårt att lista ut men du placerade ju den i rätt avdelning iaf
Lycka till me spelen Blixten, är du född 1958?, härligt med en 50+ på forumet