Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Visa resultat för omröstning: Vinnare av årets Allsvenska?
Helsingborg 1 4.35%
AIK 3 13.04%
Elfsborg 2 8.70%
Malmö 5 21.74%
GAIS 0 0%
Häcken 0 0%
IFK Göteborg 10 43.48%
Kalmar 0 0%
Gefle 2 8.70%
Annat lag 0 0%
Antal röster: 23. Du får inte rösta i den här omröstningen

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-03-25, 00:11   #1
Super Moderator

dellgrens avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 8661
Standard

Tråden om Allsvenskan 2012

Herregud! Är denna tråd inte skapad än?

Jag har en så otrolig abstinens efter Allsvenskan som ÄÄÄÄÄÄNTLIGEN drar igång till helgen. Det känns som om det aldrig varit en så lång och kall vinter som i år men nu jävlar smäller det!

Så vad säger ni grabbar och töser? Vad tror ni om årets upplaga? Vem skräller och vem underpresterar? Vem tar hem guldet och vem får möta Falkenberg och Hammarby i Superettan nästa år?

Jag själv har Blåvitt i mitt hjärta och är naturligtvis oerhört sugen på att vad som kan presteras med allt nytt på plan. Kan det månna bära hela vägen? Man är ju optimist!

Egenetligen kan det summeras med att om Guldet inte kommer hem i år så kan det vart som helst. Bara inte till iff-iff...

Shoot mates! Vad säger ni?

(Ni tråkiga belackare undanbedes. Det finns få ligor som berör så pass mycket som Allsvenskan - hur dålig den än må vara)
dellgren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-25, 01:05   #2
Banned

Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Djurgården kommer komma riktigt högt iår, jag gissar på mellan 3-5.
Alla komponenter stämmer förutom att Djurgårdens målvakt inte har brandtestats ännu ordentligt.

Vinner gör IFK, allt annat är fiasko. Utmanare lär vara MFF och Ellos.

AIK kommer gör en trist vår, det är känslan.
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-25, 01:17   #3

AndreasB1897s avatar

Sharp$: 3907
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dellgren Visa inlägg
Herregud! Är denna tråd inte skapad än?

Jag har en så otrolig abstinens efter Allsvenskan som ÄÄÄÄÄÄNTLIGEN drar igång till helgen. Det känns som om det aldrig varit en så lång och kall vinter som i år men nu jävlar smäller det!

Så vad säger ni grabbar och töser? Vad tror ni om årets upplaga? Vem skräller och vem underpresterar? Vem tar hem guldet och vem får möta Falkenberg och Hammarby i Superettan nästa år?

Jag själv har Blåvitt i mitt hjärta och är naturligtvis oerhört sugen på att vad som kan presteras med allt nytt på plan. Kan det månna bära hela vägen? Man är ju optimist!

Egenetligen kan det summeras med att om Guldet inte kommer hem i år så kan det vart som helst. Bara inte till iff-iff...

Shoot mates! Vad säger ni?

(Ni tråkiga belackare undanbedes. Det finns få ligor som berör så pass mycket som Allsvenskan - hur dålig den än må vara)
Vi går ju upp i år!!
Gammal 2012-03-25, 01:28   #4
Super Moderator

dellgrens avatar

Sharp$: 8661
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndreasB1897 Visa inlägg
Vi går ju upp i år!!
Bah! Det har ni sagt i för många år nu för att jag ska tro på er...
dellgren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td