Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Visa resultat för omröstning: Vill du att soulman fixar ett spread?
Ja 119 95.20%
Nej 6 4.80%
Antal röster: 125. Du får inte rösta i den här omröstningen

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-02-29, 19:44   #31

Soaps avatar

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 1843
Standard

Jaha. Så blev summan av kardemumman att vi har 104 forumanvändare som anmält sitt intresse på några få dagar till ingen nytta. Lazlo och RobinD är spot on.
Spoiler:
Jag nominerar delegerandet av Soulmans egen bokföring till en annan forumanvändare till Sharps mysterium år 2012.
Gammal 2012-02-29, 19:48   #32

Persas avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 3964

Persas fotboll - 2013/2014
Stats: 6 - 2 - 0
ROI: 158.91%
Vinstprocent: 75.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av soulman Visa inlägg
Motsägelsefullt och negativt är om det finns flera parallella sheets som dessutom inte är godkända av mig. Det är inte bara motsägelsefullt utan även förvirrande. Det är det jag vill ha sagt och inget annat. Från och med nu finns det förhoppningsvis bara ett av mig godkänt sheet. Det är bra så. Jag har därmed inget mer att tillägga i detta ärende.

Lazlo, vi kör absolut vidare
Tanken med sheetet som jag satte upp var inte att bokföra alla dina nya spel, utan mest ha det som trackrecord. Hade faktiskt inga planer på att bokföra mer än februari och sedan låta det vara som historik om man ville gå längre bak i tiden än vad dellgren hade bokfört.

Jag respekterar självklart din åsikt och borde ha kontaktat dig innan jag satte upp sheetet.
Persa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-29, 23:41   #33

Wagners avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2248
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Soap Visa inlägg
Jaha. Så blev summan av kardemumman att vi har 104 forumanvändare som anmält sitt intresse på några få dagar till ingen nytta. Lazlo och RobinD är spot on. Jag nominerar delegerandet av Soulmans egen bokföring till en annan forumanvändare till Sharps mysterium år 2012.
Tja så märkligt känns det inte för en annan.

Det här med bokföring var inte så vanligt förr i tiden. Om man nämnt ROI på Solvalla-bussen eller vid pokerbordet för 20 år sen hade alla stirrat på en och trott man blivit tokigare än vanligt. Man hade hyfsad koll på fram och motgångar ändå. Bankboken var ett vanlig instrument och rulle var den sedelbunt man för dagen förfogade över och som vanligtvis låg i vänstra framfickan.

Tror det var en kombination av tidsbrist och okunskap/ointresse som gjorde att livet fungerade ändå. Som det verkar göra för Soulman än i dag.

Jag hade hållit på med spel i många år innan jag ens började räkna på hur det gick i kronor räknat. Mest för att slippa sitta och gå igenom alla saldon hos olika nätbolag när man efter en tung period ville plåga sig själv och räkna ihop vad som fanns kvar. Så på slutet visste jag exakt hur året gått i pengar och vad som fanns kvar efter att allt var betalt. ROI och liknande sket jag fullständigt i och skulle göra än i dag om jag var mer aktiv.

Delegering var det ja! Inga märkligheter då jag själv haft samma upplägg på Alltomspel där jag hade en laykolumn. Gick med på det för att få 2 % i fast kommission hos Betfair. Men räkenskaperna vägrade jag befatta mig med. http://www.alltomspel.info/history/l..._2005-2006.htm *

* Ja länken verkar inte funka längre. Fast den levde så sent som 2009 då jag hade en längre dispyt med Cyntax på pokerforum. Den historien kan inte ens kallas anekdot utan skulle lätt räcka till en bok så jag stannar här. http://pokerforum.nu/forum/1165117-post2776.html

Ähh ett par rader till då när jag ändå är varm i kläderna. Det hela gick ut på att trådskaparen spelade på vissa oddsintervaller som hade gått bra tidigare säsonger. Backar man bandet efter varje säsong, oavsett sport, så kommer man finna vissa intervaller som gett positiv avkastning just den säsongen. Fint tänkte TS och trodde det skulle fungera som facit i framtiden..

Ja det rulla på som fan i början, som så ofta, och det fanns ansedda nick som köpte hela resonemanget! Andra var mer skeptiska, jag själv stack ut en aning i mängden, och lade fram det så finkänsligt som möjligt.

Vi säger att han skulle spela lag X om oddset låg mellan 2.50-2.70! Oddset kanske låg där på eftermiddan men när han logga in på kvällen kunde oddset ha gått upp till 2.90 och då sa spåkulan spela lag Y i samma match till 1.45! Ja som ni säkert listat i vid det här laget sprack ballongen till slut och det var ingen pyspunka heller.

Hela tråden borde vara obligatorisk läsning för alla som tror att något annat än hårt arbete och oddsens värde är vägen till framgång.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-01, 10:45   #34

Soaps avatar

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 1843
Standard

Edit: 107 intressenter resulterade iaf i en historia från det gamla landet
Gammal 2012-03-01, 11:31   #35

Pacmans avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

[QUOTE=Wagner;173576]
Ähh ett par rader till då när jag ändå är varm i kläderna. Det hela gick ut på att trådskaparen spelade på vissa oddsintervaller som hade gått bra tidigare säsonger. Backar man bandet efter varje säsong, oavsett sport, så kommer man finna vissa intervaller som gett positiv avkastning just den säsongen. Fint tänkte TS och trodde det skulle fungera som facit i framtiden..
[QUOTE]

Var detta projektet med Cyntaxfonden som du menade, låg ju och läste dagboken då back in the days....floppade ju rätt hårt till slut och sen var det väl limiteringar och allmänt ångest med utbetalningar osv...
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie.
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-01, 13:00   #36

Wagners avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2248
Standard

[QUOTE=Pacman;173609][QUOTE=Wagner;173576]
Citat:

Var detta projektet med Cyntaxfonden som du menade, låg ju och läste dagboken då back in the days....floppade ju rätt hårt till slut och sen var det väl limiteringar och allmänt ångest med utbetalningar osv...
Limiteringar var inga problem på projekt oddsintervall då det uteslutande handla om korgboll.

Men sen sökte han deltagare till ett surebettingprojekt också. Alla känner väl till svårigheterna att få lönsamhet på nedlagd tid inom detta. Men han skulle göra det i grupp. Tror aldrig det kom igång någon gång. http://pokerforum.nu/forum/sports-be...ekt-s-kes.html
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td