Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Stängt ämne

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-01-31, 03:05   #1
Banned

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 78

Summa summarum
Stats: 15 - 20 - 1
ROI: 116.58%
Vinstprocent: 42.86%

Standard

Den ultimata sanningstråden!

Den ultimata sanningen:

Det här är en tråd där man kan/vågar eller inte - behöver påvisa sina egna eller andras svagheter/styrkor! Mest svagheter då, eller egon som måste sättas på plats! Är denna TS okey, eller? Jag väntar till moderatorerna säger sitt - vill inte göra något offtopic!

Detta är alltså den ultimata icke-PKtråden, om sharps tillåter den, vill säga...! Den får inte handla om sharps, för då vet jag att den inte ens får finnas, utan skall enbart vara ett forum för oss medlemmar som ogillar/hatar den andre medlemmen eller helt enkelt bara tycker att det den andre snackar är skit!

Detta är en tråd så kan vi slippa all skitsnack mellan medlemmar i relevanta trådar! Har man en "beef" med någon så tar man upp detta i denna tråd, så slipper vi en massa offtopic i varje tråd...

Smart, eller idiotiskt?! Vad säger ni, crew?!

Kör!
Mammon är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-01-31, 03:11   #2
Banned

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 78

Summa summarum
Stats: 15 - 20 - 1
ROI: 116.58%
Vinstprocent: 42.86%

Standard

Vet inte om denna TS var bra? Eftervärlden får bedöma detta... Känner bara att både beröm och bannor hamnar fel ibland - menar inget illa med denna TS, egentligen... Även om någon nu kommer tro detta.

Blir oftast för många hyllanden och buanden, i samma tråd när väl public kommer igång - kanske vore bättre att ha en +-tråd, där alla kan hylla och dissa?!

Denna idé blir sämre och sämre ju mer jag skriver så jag ger mig nu - ursäkta!
Mammon är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-01-31, 09:14   #3
Moderator

RobinDs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Du får kritisera sharps hur mycket du vill om du är civiliserad, blanda inte ihop sharps med Nordkorea eller RoK. För övrigt tycker jag att PM är ett bra ställe att lösa en "beef" på.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-01-31, 10:30   #4

kingscanias avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 56

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

censur....

Citat:
Sätt in pengar på Plusgiro 52 90 49 - 9 eller Bankgiro 5223 - 9159 märk talongen "Shaking Generation - Björn Hellkvist".
Citat:
Give Sharp$, not "Tack"!

Senast redigerad av kingscania den 2012-01-31 klockan 10:57.
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-01-31, 10:58   #5
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45582
Standard

Då medlemmen är en tidigare avstängd medlem som skapat nytt konto för att kringgå sin avstängning låses denna (onödiga?) tråd. /MOD
KP är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne

td