Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-12-23, 12:57   #1

Blixth1958s avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1376

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

glasögon

Varför sätter man inte på sig brillorna innan man börjar spela på den lilla telefonen. B 365 har helt plötsligt ändrat om sin sida på telefonen. lägger ett spel ,och det händer ingenting på luren, men vad fan, ett tryck till, händer fortfarande inget i min suddiga värld. så jag börjar om. sen hem till stora skärmen och upptäcker att man har 3 likadana spel, vad lärde sig blixth av detta, GLASÖGON FÖR FAN, så alla tummar till VANCOVER I NATT
apekatt66 (+1), Boone (+50)
Blixth1958 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-23, 13:02   #2

Donalds avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 181

Standard

Skrev du direkt till kundtjänst efteråt? En gång spelade jag över i en match hos Ladbrokes när jag tänkte lira under, supporten var vänlig och voidade spelet. Kan tänka mig att de nog kan vara schyssta i detta fallet.
Donald är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-23, 15:59   #3

Blixth1958s avatar

Sharp$: 1376

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kalle Visa inlägg
Skrev du direkt till kundtjänst efteråt? En gång spelade jag över i en match hos Ladbrokes när jag tänkte lira under, supporten var vänlig och voidade spelet. Kan tänka mig att de nog kan vara schyssta i detta fallet.
HÅLLER TUMMARNA
Boone (+2)
Blixth1958 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-23, 19:37   #4

Sharp$: 1588

Standard

Lycka till farsan.
Håller tummarna!