Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-12-20, 13:19   #1

bulles avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 1922
Standard

E-kort

Swedbank har som de flesta vet en tjänst som kallas e-kort, som gör att man istället för att ge ut sitt riktiga kreditkortsnummer till höger och vänster, genererar virtuella kortnummer åt dig som är kopplade till ditt bankkonto.

Hur fungerar det att använda e-kort hos spelsidor? De flesta vill ju att uttag ska ske med samma metod och till samma ställe som pengarna sattes in från. Hur funkar det då?
bulle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-20, 14:13   #2

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 979

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rauger Visa inlägg
Swedbank har som de flesta vet en tjänst som kallas e-kort, som gör att man istället för att ge ut sitt riktiga kreditkortsnummer till höger och vänster, genererar virtuella kortnummer åt dig som är kopplade till ditt bankkonto.

Hur fungerar det att använda e-kort hos spelsidor? De flesta vill ju att uttag ska ske med samma metod och till samma ställe som pengarna sattes in från. Hur funkar det då?
Det funkar bra.. Du kan även välja hur många månader kortet ska vara giltigt. Där kan du ju slå till med ett par år så har du lite tid på dig att ta ut pengarna.
Tallroth är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-20, 14:53   #3
LL Cool J is hard as hell.

Boones avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 9728
Standard

Kan dock uppstå problem om de vill krångla med dig att du ska scanna in kortet i fråga för att verifiera dig.
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-20, 15:36   #4

bulles avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 1922
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
Kan dock uppstå problem om de vill krångla med dig att du ska scanna in kortet i fråga för att verifiera dig.
Det är sant.. har du varit med om något liknande och löst det?
bulle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-20, 16:27   #5

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 822
Standard

Det blir inte alls några problem.

Det går att på internetbanken få fram historik på e-korten som du har skapat och skicka en printscreen så får vederbörande se att det är ett skapat e-kort du satt in pengar med.
Svara

td