![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
![]() E-kort
Swedbank har som de flesta vet en tjänst som kallas e-kort, som gör att man istället för att ge ut sitt riktiga kreditkortsnummer till höger och vänster, genererar virtuella kortnummer åt dig som är kopplade till ditt bankkonto.
Hur fungerar det att använda e-kort hos spelsidor? De flesta vill ju att uttag ska ske med samma metod och till samma ställe som pengarna sattes in från. Hur funkar det då? |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
LL Cool J is hard as hell.
|
![]()
Kan dock uppstå problem om de vill krångla med dig att du ska scanna in kortet i fråga för att verifiera dig.
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish." - To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. "We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]()
Det blir inte alls några problem.
Det går att på internetbanken få fram historik på e-korten som du har skapat och skicka en printscreen så får vederbörande se att det är ett skapat e-kort du satt in pengar med.
![]() ![]() |
![]() |
|