![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
Super Moderator
|
![]() Sharpsmästerskapen (SM) i sportfrågor 2011Upplägget för Sharp$mästerskapen i ”Sportåret 2011”: Format: Cupspel (Slumpmässig lottning) Deltagaravgift: 50 Sharp$ (Anmälan är bindande och betalas ej tillbaka) Prispotten: The winner takes it all Datum och tid: 29 december, 20:00 SHARP Plats: Chatten på Sharps. Det upprättas ett sidorum för tävlingen. Spelregler:
Sista anmälan: Dagen innan tävlingen äger rum, så att spelschema och liknande kan göras. Finns det fler platser kvar i spelträdet kan det fyllas på fram till matchstart. Några invändningar? Ska vi försöka hitta ett bra datum månne? Jag är väldans flexibel i mellandagarna. Är där något som jag missat? -------------------------------------------------------------------------- Intresserade: AndreasB1897 greedy kingscania -> Sharps egen Musikhjälpen "Alla kingscania har rätt till att deltaga i SM" Lazlo Maverick one performance Qirren RizZla -> som har sjukt mycket att leva upp till Valleyo Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+50), Qirren (+50), performance (+50), kingscania (+50), kingscania (+1), greedy (+50), Pohjan (+50), AndreasB1897 (+50), one (+50) Senast redigerad av dellgren den 2011-12-20 klockan 23:50. Anledning: Editerat intresserade |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
Sharpest
|
![]()
Det går att skapa en egen kanal på chatten och köra det i realtid och privat så inget hinder finns där.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Jag är på! Tycker vi kör 50 sharp$ per skalle och winner takes it all.
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957Speedway 2013 Stats: 6 - 6 - 0 ROI: 97.78% Vinstprocent: 50.00% |
![]()
Kul som fan!
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]()
Inte säkert ni vill ha med mig om ni vill ha någon chans att vinna.
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
Super Moderator
|
![]()
Finns det ingen tävlingsinstinkt här på forat? Kom igen nu grabbar - inte fler som vill vara med? Bör ju vara åtminstone 8 deltagare - gärna fler
![]() Editerar mitt första inlägg med de som är intresserade. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 | ||
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 56Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
![]()
Jag vill vara med, men måste tigga ihop så jag har 50 sharps då
![]()
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
Administrator
Sharp$: 25034NFL 2017-2018 Stats: 51 - 50 - 0 ROI: 111.25% Vinstprocent: 50.50% |
![]()
Kul initiativ och jag är gärna med om det styrs upp på rätt sätt och om det handlar om sport!
![]() Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dellgren (+400) |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
Sharp$: 1540greedys betting Stats: 141 - 122 - 17 ROI: 107.69% Vinstprocent: 53.61% |
![]()
Intresserad, bara jag har internettillgång vid aktuell tidpunkt.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
Super Moderator
|
![]() Upplägget för Sharp$mästerskapen i ”Sportåret 2011”: Format: Cupspel (Slumpmässig lottning) Deltagaravgift: 50 Sharp$ (Anmälan är bindande och betalas ej tillbaka) Prispotten: The winner takes it all Datum och tid: Möjlighet att diskutera Plats: Chatten på Sharps. Det upprättas ett sidorum för tävlingen. Spelregler:
Sista anmälan: Dagen innan tävlingen äger rum, så att spelschema och liknande kan göras. Finns det fler platser kvar i spelträdet kan det fyllas på fram till matchstart. Några invändningar? Ska vi försöka hitta ett bra datum månne? Jag är väldans flexibel i mellandagarna. Är där något som jag missat? Senast redigerad av dellgren den 2011-12-15 klockan 05:31. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 |
Administrator
Sharp$: 25034NFL 2017-2018 Stats: 51 - 50 - 0 ROI: 111.25% Vinstprocent: 50.50% |
![]()
Jag anser att tävlingen inte ska handla om vem som kan googla snabbast utan om vem som instinktivt kan mest om sporthändelserna 2011. 5-10 sekunder på sig att svara räcker för att få reda på om någon t.e.x verkligen vet vilka som vann SM-guld i hockey eller inte. Den som svarar rätt först får poäng, man har bara chans att ge 1 svar och om rätt svar inte kommit efter 5-10 sekunder så får ingen poäng på frågan?
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#12 | |
Super Moderator
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#13 |
Sharp$: 7382one-Bomben vid rullpott Stats: 45 - 269 - 0 ROI: 147.10% Vinstprocent: 14.33% |
![]()
Jag är gärna med!
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#15 |
Super Moderator
|
![]()
Frågor för kvart-, semi- och final är färdigskrivna - det gäller att ha ett brett kunskapsområde. Jag kan redan nu avslöja att de 25 finalfrågorna handlar om 25 olika idrotter. Det blir verkligen ett test i vem på Sharps som är vassast.
Inte missar du väl chansen att kunna bräscha med att ha den mest perfekt hjärnan år 2011 här på Sharps? |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|