![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#91 |
Sharpest
|
![]()
Hela detta inlägg är en köpt reklamplats från BetKP.
Han vann 2.2miljoner på 2 dagar hos BetKP. Läs hans tips för idag ta rygg! Spoiler:
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#92 |
![]()
A-League
2011-12-17 12:00 Perth Glory - Melbourne Heart Melbourne Heart -0.5 50 Sharp$ Ge mig ett bra bud ![]() Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KP (+152) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#93 |
Sharpest
|
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#94 |
![]()
Får minst ha 3.15. Det är fortfarande över +10% upp till Pinnacle
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#95 | |
Sharpest
|
![]() Citat:
Hos Pinnacle måste du skatta. Hos BetKP sker allt skattefritt. Du tar det om du vill. Pruta på odds går ej ![]() Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Kalle (+50) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#96 |
Banned
Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 11Skidskytte 12/13 Stats: 24 - 48 - 0 ROI: 84.05% Vinstprocent: 33.33% |
![]()
Biathlon KP
Vill ha odds på följande i dagens jaktstarter. Herrar Schempp före Lapshin Fak före S Fourcade Birnbacher före Beatrix Ustyugov vinnare Graf topp 5 Grossegger topp 5 Damer Solemdal före Dorin Mäkäräinen före Zaitseva Segermarginal 30.0 sekunder eller mer. Tacksam ifall du sätter upp odds på följande och även MOT-odds ifall du nu försöker scamma med för låga odds! |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#97 | |
Sharpest
|
![]() Citat:
Jag låser därmed denna tråd temporärt och öppnar den igen ikväll. Det som går att spela på är grandsalamin i Premier League! Mer om det i tidigare inlägg. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#98 |
Banned
Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 11Skidskytte 12/13 Stats: 24 - 48 - 0 ROI: 84.05% Vinstprocent: 33.33% |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#99 |
Sharpest
|
![]()
Förlåt för att jag kom försent.
![]() Nu öppnar vi den här igen. Slut på erbjudanden! Dags för betKP att dra in lite. Kan ju inte ha ett underskott inför mötet med groupon som investerare? |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#100 |
![]()
QPR - Man United
Under 2.5 mål 50 sharp$ Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KP (+105) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#102 |
![]()
Tottenham - Sunderland. Rak 1 samt 1/1 HT/FT
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#103 |
![]()
Houston Texans -6 ikväll. 50 Sharps.
Senast redigerad av Donald den 2011-12-18 klockan 10:48. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#104 |
Sharpest
|
![]()
Rak 1a = 1.38
1/1 ht/ft = 1.86 Du får skapa nytt inlägg med det du vill spela på, så jag vet. Sedan kan du lägga dina sharp$ i detta inlägg. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#105 |
Sharpest
|
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|