|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2011-11-06, 01:38 | #31 |
KP, komiskt är det nog inte för dom som ryggat "fel" expert som ligger minus...så sluta låt så överlägsen o bevisa istället värdet i era betalspel för än så länge finns ingen anledning att betala 3000 kr/år för dom imo
Federer, KUNG! Senast redigerad av Hardcourt den 2011-11-06 klockan 01:40. |
|
2011-11-06, 01:39 | #32 | |
Sharpest
|
Citat:
Nu säger jag inte att vi har någon som är anställd under oss 24/7 men det är lätt för vissa att bara räkna intäkter men aldrig arbetet som ligger bakom något. |
|
2011-11-06, 01:51 | #33 | ||
Sharpest
|
Citat:
När säsongen är slut är du välkommen att såga dom. Att göra det nu är bara tafatt och saknar grund. Vi är inte här för att pitcha in tjänsten eller sälja på er tjänsten. Tvärtom vi har tom avrått vissa från att köpa just för att vi vet att de inte passar dom. Mitt ursprungliga inlägg var ett svar på detta https://www.sharps.se/forums/149105-post4.html Citat:
|
||
2011-11-06, 01:58 | #34 |
KP, tack för svar, köper det. kommer ev att köpa tjänsten när alla är över 200 spel med ok ROI
Fotboll7 gör btw allt som ni på Sharps INTE står för... 25% av rullen på en dag... Jvk/RoK varning på den :(
2011-11-06, 09:44 | #35 | |
Sharpest
|
Citat:
Då är det bättre att vänta till nästa säsong startar och vara med från början. Ang det fetstilta så är det INTE 25% utav rullen på en match, utan det var utspritt på flera matcher vilket ger en snittinsats av 5% per match och var starka spel från tjänsten. 5% insats som maxbet är inget som någon av oss bakom Sharps eller ens forumet hade klagat på. I spelskolan anger vi även 1-5% som insatsnivå. Men guiden är för nybörjare och är anpassad därefter med och inte de som har 200000+ att leka med. De med sådana storlekar vet nog själva hur den ska hanteras. |
|
2011-11-06, 11:06 | #36 |
Ok, här kommer lite tankar från en som köpt betalspelen.
För folk som köpt betalspel direkt från ursprungskällor tidigare så VET man att priset här är skämtlågt. Jag avser bara rygga alla spel från 2-3 tjänster + ev nått enstaka spel från någon annan tjänst, och jag tycker att det är en kanondeal. Det blir ungefär 1/5 av priset jag skulle betalat för 3 av tjänsterna om jag köpte från ursprungskällorna och - möjligheten att spontanrygga något annat spel när det känns bra. Tycker en fördel med att köpa härifrån även blir att en 3e part trackar spelen, vilket för mig blir mer pålitligt än när tjänsten själv gör det. Självklart blir det totalt missvisande att bunta ihop 11 tjänster med olika frekvens och insatsnivåer till en roi, det borde ju om inte annat Wagner, som är erfaren spelare och ständig kritiker(kan nog inte dra mig till minnes att jag någonsin läst något positivt från dig) på flertalet forum och bloggar vara medveten om.